Пропустити навігацію

Консультації громадян телефоном тривають

     Протягом двох днів гарячі телефонні лінії провели в управлінні обслуговування громадян. 24 листопада додзвонювачів консультувала начальник відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян Оксана Ткачук, а 26 листопада — начальник управління обслуговування громадян Леся Дацюк. Загалом пенсійниці відповіли на питання 26 осіб.

    Серед основних питань, які цікавили додзвонювачів: зарахування стажу в колгоспі; практична допомога у витребуванні документів, які підтверджують нарахування та виплату заробітної плати; про встановлення правильності розрахунку пенсії; порядок видачі довідок ОК-5 і ОК-7; про виплату пенсії на новий банківський рахунок; порядок видачі пенсійних посвідчень та ін.

background Layer 1