Пропустити навігацію

Консультуємо у телефонному форматі

1 грудня телефоном гарячої лінії волинян консультувала начальник відділу обслуговування громадян №3 Олена Франчук. Скористалося можливістю поспілкуватись з фахівцем сім осіб. В умовах карантинних обмежень усе більшої популярності серед громадян набувають послуги Пенсійного фонду України, які можна отримати дистанційно. Найбільше жителів м. Нововолинська та Іваничівського району цікавили порядок реєстрації на вебпорталі електронних послуг, автоматичне призначення пенсій, звернення за призначенням чи перерахунком пенсії «в один дотик». Не залишилися поза увагою і питання пенсійного забезпечення, зокрема збільшення розмірів пенсій з 1 грудня та зміни, на які можна очікувати в 2021 році.

background Layer 1