Пропустити навігацію

Виконання Плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області на 2020 рік

Кроки

Стан виконання (з обгрунтуванням та поданням стану виконання у %)*

ПРІОРИТЕТ І

Якісний сервіс

1. Впровадження системи обліку трудових відносин в електронній формі

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Волдинер О.Д.,

Дацюк Л.В.

Строк

постійно, після набрання чинності

постанови Кабінету Міністрів України “Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі”

Індикатор виконання

ведення на базі Реєстру застрахованих осіб обліку трудових відносин в електронній формі:

– оцифровано

100 % відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів;

– надіслано

100 % повідомлень про виявлені розбіжності або відсутність записів

Очікувані результати

оцифровування відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів;

повідомлення через електронний кабінет застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал Фонду) про виявлені випадки відсутності або розбіжностей у записах у трудовій книжці

Виконано

Усі 100% скан-копій трудових книжок, які надійшли для оцифрування як від застрахованої особи та страхувальника, так і з батьківського звернення на призначення/перерахунок пенсії, у 2020 році переведені у цифровий формат. Загалом для оцифрування надійшло 3447 скан-копій трудових книжок, в тому числі 1090 щодо кандидатів у пенсіонери, з них на жовтень — 71, листопад — 59, грудень — 60, або це становить 41,6% від числа кандидатів на 4 квартал 2020р. (457 по переліку, 435 унікальні записи). З числа трудових книжок кандидатів у пенсіонери, оцифровано — 1058 ЕТК.

Із загального числа скан-копій трудових книжок, які надійшли до підсистеми “Звернення” 3447 2955 електронних трудових книжок актуалізовані або 97,7%.

Всі актуалізовані записи пройшли перевірку щодо можливості їх зарахування при призначенні пенсії, в 100% випадках до страхувальника (застрахованої особи) спрямовано повідомлення про успішне оцифрування, а в окремих випадках для зарахування до страхового стажу при призначенні пенсії – про необхідність підтвердження конкретних записів у трудовій книжці додатковими документами, довідками, тощо.

2. Здійснення підтвердження інформації, необхідної для призначення і виплати пенсії, за даними державних реєстрів, баз даних органів державної влади, без необхідності подання паперових документів

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Волдинер О.Д.,

Андросюк Л.М.

Строк

після запровадження програмного забезпечення для обміну даними з державними реєстрами, базами даних органів державної влади

Індикатор виконання

використання інформації для призначення та виплати пенсій з державних реєстрів, баз даних

Очікувані результати

відсутність у особи необхідності подавати для призначення і виплати пенсій паперові документи, якщо відповідна інформація наявна в державних реєстрах або базах даних

Виконано (в межах повноважень). Для призначення та виплати пенсій здійснюється аналіз інформації, яку надають органи ДПС, ДМС та органи соціального страхування до РЗО.

3. Впровадження програмного забезпечення та механізму автоматичного призначення пенсії за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними при досягненні особою пенсійного віку (за подією

набуття права)

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Волдинер О.Д.,

Андросюк Л.М.

Строк

після набрання чинності постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження змін до деяких поста-нов правління Пенсійного фонду України”

Індикатор виконання

впроваджено програмне забезпечення автоматичного призначення пенсії за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними при досягненні особою пенсійного віку

Очікувані результати

забезпечено автоматичне призначення пенсій за віком за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними при досягненні особою пенсійного віку (за подією набуття права)

Виконано.

Триває робота з застрахованими особами щодо подання анкети-заяви на автопризначення пенсії через кабінет на веб-порталі Фонду з використанням кваліфікованого підпису кандидата, усі заяви, які надійшли до підсистеми “звернення” на автопризначення пенсії розглянуті та прийнято відповідне рішення щодо права особи на призначення пенсії. Усього надійшло 544 заяви для автопризначення з них 512 звернень атрибутовані і сформовано 490 пенсійних справ, 12 звернень — відмовлено в призначенні, інші станом на 01.01.2021 перебували в роботі.

Для залучення до використання кандидатами сервісу “автопенсія” проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота зі страхувальниками, у яких на період червень-грудень п.р. та січень-березень 2021 року є кандидати у пенсіонери, всього повідомлено 1768 страхувальників, письмові повідомлення направлено до 862 роботодавців (на ел-поштові скриньки та поштовими відправленнями).

4. Оцифровування паперових пенсійних справ

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Волдинер О.Д.,

Андросюк Л.М.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

створено не менше 36,1 тис. електронних пенсійних справ

Очікувані результати

забезпечено доступ громадян до їх пенсійних справ в онлайн режимі, обробка інформації головним управлінням та документів в електронному вигляді

Виконано.

За 2020 рік опрацьовано (оцифровано) 36 541 справу, що становить 103,7 % річного плану. Повний цикл оцифрування пройшли 41 202 пенсійних справ, що становить 16,4 загальної кількості справ, які підлягають оцифруванню. При цьому відскановано- 41 959 справ, відкадровано — 41 810.

5. Проведення оцінки впровадження стандартів обслуговування громадян в головному управлінні та рівня задоволеності громадян якістю наданих послуг

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Дацюк Л.В.,

Левчук В.М.,

Гінайло М.Р.

Строк

протягом року,

контроль щокварталу

Індикатор виконання

оцінено 100 % сервісних центрів щодо їх відповідності стандартам обслуговування;

не менше 80 % громадян, які звернулись до головного управління та взяли участь в анкетуванні, надали позитивну оцінку якості обслуговування

Очікувані результати

перевірено стан впровадження стандартів обслуговування громадян, якість обслуговування осіб, які звертаються до головного управління, на відповідність стандартам обслуговування, встановлено та усунуто недоліки в системі обслуговування

Виконано.

В області функціонує 10 відділів (сервісні центри) – 18 залів для прийому громадян, які поділяються на робочу зону та зону очікування. Із загальної кількості : 8-розташовані у власних приміщеннях, решта – в орендованих. 8 СЦ розташовані в адмінбудівлях на 1 поверсі, 2 СЦ- на 2 поверсі. Працівники відділів забезпечені комп’ютерною технікою в кількості 132 одиниці та засобами для копіювання в кількості 54 одиниці, електронного сканування документів в кількості 66 одиниць, багатофункціональними пристроями в кількості 30 одиниць, 16- ноутбуками та 30 захищеними носіями інформації. Ведеться відеоспостереження, що забезпечується 34 відеокамерами. Приміщення обладнані інформаційними стендами в кількості 43шт., телевізорами з трансляцією соціальної реклами в кількості 17 одиниць, кулерами з водою в кількості 17 одиниць, звуковими орієнтирами «Метроном» в кількості 17 одиниць, встановлено кнопки виклику відповідального працівника татаблички-показники про їх місце розташування для осіб з обмеженими фізичними можливостями, вивіски органу Фонду з маркуванням засобами тактильного орієнтування.

У 2-х СЦ працює електронна черга (Ковель, Луцьк).

Моніторинг якості обслуговування громадян, який проводиться шляхом анонімного анкетування відвідувачів, що звертаються до органів Фонду в області показав, що із опитаних за січень-грудень 2020 3628 осіб, 3486— задоволені послугами, що становить 96% від кількості опитаних.

Загальний показник відповідності вимогам стандартів обслуговування громадян в Головному управлінні за 2020 рік становить 95 відсотків.

6. Залучення громадян до системи інформування засобами електронної пошти, смс-повідомлень, “Електронного кабінету громадянина”

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Трибощук О. В.,

Дацюк Л.В.,

Волдинер О.Д.,

Скалюк Л. Р.

Строк

листопад

Індикатор виконання

збільшення кількості громадян, яких поінформовано засобами електронної пошти, смс-повідомлень, “Електронного кабінету громадянина”

Очікувані результати

підвищення рівня поінформованості громадян з питань пенсійного забезпечення

Виконано.

Управлінням ведеться робота по залученню громадян до електронного сервісу СМС – інформування. За січень – грудень 2020 року згоду на реєстрацію в даній системі надали 2233 особи.

7. Забезпечення відповідності приміщень стандартам обслуговування громадян та архітектурної доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Трибощук О.В.,

Данилюк К.Л.,

Дацюк Л.В.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

100% власних приміщень, в яких здійснюється обслуговування громадян, відповідають стандартам обслуговування, обладнані елементами архітектурної доступності або здійснено їх розумне пристосування

Очікувані результати

власні приміщення облаштовані відповідно до стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України

Виконується, частина приміщень відповідає стандартам обслуговування громадян, приміщення обладнані елементами доступності мало мобільним групам населення. В 2021 році в кошторисі передбачено кошти на продовження роботи по напрямку приведення у відповідність до стандартів обслуговування громадян приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в області

8. Забезпечення підготовки адміністративних приміщень до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Данилюк К.Л.

Строк

до 15 жовтня

Індикатор виконання

100% готовність адміністративних приміщень головного управління до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

Очікувані результати

адміністративні приміщення головного управління готові до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

Виконано

Проведено всі необхідні роботи для підготовки приміщень до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 роки.

ПРІОРИТЕТ ІІ

Ефективне адміністрування

1. Забезпечення призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку із змінами в законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством

Відповідальні за виконання

Лучковська Л.Г.,

Андросюк Л.М.

Строк

постійно

Індикатор виконання

призначення (перерахунки) пенсій з дотриманням термінів

Очікувані результати

своєчасно проведені призначення та перерахунки пенсій

Виконано.

Протягом 2020 року призначено за заявами — 8 684 нових пенсій (рішення приймається в середньому по області протягом 7,5 днів), кількість прийнятих рішень про відмову у призначенні пенсій – 1 469; призначено грошову допомогу у розмірі їх десяти місячних пенсій – 114 особам із числа педагогічних та медичних працівників; встановлено (переглянуто, збільшено) 154 пенсії за особливі заслуги перед Україною, з яких 20 – пенсіонерам силових структур

Проведено перерахунків за заявами — 23 025,з них: 22 088 цивільним пенсіонерам та 937 пенсіонерам силових структур та відомств (рішення приймається в середньому по області протягом 3,5 днів);

Проведено 6 масових перерахунки, в результаті яких перераховано розміри пенсій для 60 725; 34 426; 26 697; 228 006; 221 004; 228 000 пенсіонерів відповідно.

2. Перегляд актів головного управління з метою уніфікації процесів, спрямованих на забезпечення виконання основних завдань, забезпечення їх відповідності чинному законодавству

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.,

керівники структурних підрозділів

Строк

за окремим графіком

Індикатор виконання

затвердження висновку за результатами перегляду актів Головного управління та нового графіку перегляду актів

Очікувані результати

внесені зміни до актів Головного управління, виключені норми, що суперечать законам України, указам Президента України, постановам Верховної

Ради України, актам

Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам

Виконано.

У розпорядчих актах Головного управління відсутні норми, що суперечать Конституції України та законам України, указам Президента України та постановам Верховної Ради України, актам Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам.

3. Наповнення першої черги підсистеми “Правова робота” Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІКІС) інформацією

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.,

Волдинер О.Д.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

забезпечено внесення необхідної інформації до підсистеми

Очікувані результати

контроль за станом представництва інтересів Головного управління в судах, додержанням процесуальних строків

Виконано.

До інтегрованої комплексної інформаційної системи Правова робота” внесено 4999 судових рішень та 3293.

4. Наповнення підсистеми “Реєстр судових рішень” ІКІС (друга черга) інформацією про рішення суду, що підлягають виконанню та набрали законної сили

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Андросюк Л. М.,

Калитюк І.В.,

Волдинер О.Д.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

забезпечено внесення необхідної інформації до підсистеми, у тому числі

до 1 січня 2020 року

Очікувані результати

здійснюється автоматизований облік рішень суду, що підлягають виконанню та набрали законної сили

Виконано.

Здійснено 100% наповнення підсистеми “Реєстр судових рішень” ІКІС (друга черга) інформацією про рішення суду, що підлягають виконанню та набрали законної сили.

5. Здійснення контролю за додержанням вимог законодавства про доступ до інформаційних ресурсів ІТС

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.,

Волдинер О.Д.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

проведено раптові контрольні заходи щодо здійснення ідентифікованого доступу до інформаційних ресурсів

Очікувані результати

забезпечено захист інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Пенсійного фонду України

Виконано.

Проведено відповідні заходи для забезпечення захисту інформації, що обробляється в інформаційно-телекомунікаційній системі Пенсійного фонду України у Волинській області (далі — КСЗІ ІТС ПФУ) на вузлах обласного рівня, на віддалених робочих місцях головного управління та центру ретроконверсії (ЦР АС ОАПСЗЕД). За результатами виконання робіт підготовлено Декларацію та відповідні додатки щодо КСЗІ центру ретроконверсії (рекомендований лист до голови Адміністрації Держспецзвязку направлений 07.05.2020 № 0300-06-5/12173, декларація зареєстрована 04.06.2020 №5261, термін дії — пять років), Протоколи розгортання модернізованої КСЗІ на вузлах обласного рівня та на віддалених робочих місцях головного управління спрямовані до Пенсійного фонду України листом від 27.05.2020 №0300-0601-9/14802. Контроль щодо здійснення ідентифікованого доступу до інформаційних ресурсів здійснюється постійно.

Виконано. Забезпечено захист інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Пенсійного фонду України.

6. Здійснення контролю за додержанням вимог положення про Реєстр застрахованих осіб при об’єднанні карток застрахованих осіб

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Волдинер О.Д.

Тритко О. М.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

проведено контрольні заходи

Очікувані результати

забезпечено коректний облік відомостей про застрахованих осіб

Виконано.

Забезпечено об’єднання карток, які належать одній особі. Для опрацювання визначено 12408 записів, проаналізовані щодо можливості проведення об’єднання усі картки. 920 записів не підлягають об’єднанню (в процесі аналізу виявлені помилки з ОК, картки належать різним особам тощо). Станом на 01.01.2021 об’єднано 11417 ПЕОКЗО (99,3% з врахуванням записів, які не підлягають об’єднанню).

7. Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Головного управління відповідно до визначених потреб за професійними програмами підвищення кваліфікації, програмами тематичних постійно діючих семінарів, тематичних короткострокових семінарів, тренінгів

Відповідальні за виконання

Левчук В.М.,

Керівники структурних підрозділів головного управління

Строк

грудень

Індикатор виконання

забезпечено підвищення кваліфікації державних службовців (не менше 100 % визначеної потреби)

Очікувані результати

підвищення рівня професійної компетентності державних службовців

Виконано.

У звітному періоді підвищили рівень професійної компетентності 1862 державних службовці, що становить 166 % визначеної потреби (1124) за різними програмами підвищення кваліфікації. З них: 158 осіб навчалися за спеціальною професійною (сертифікатною) програмою (на базі Державного закладу післядипломної освіти “Волинський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій”), 572 особи – за загальними та спеціальними короткостроковими програмами, 1132 особи підвищили кваліфікацію шляхом самоосвіти (з яких 3 – на базі НМЦ ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»).

Крім того, 425 державних службовців Головного управління охоплені навчаннями внутрішніх тренерів за відповідними напрямками, що становить 85 % фактичної чисельності державних службовців.

8. Забезпечення висвітлення питань діяльності Головного управління в засобах масової інформації, на інформаційній сторінці вебпорталу Фонду, у соціальних мережах

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Скалюк Л.Р.

Керівники структурних підрозділів Головного управління

Строк

протягом року

Індикатор виконання

відсутні порушення вимог нормативно-правових та розпорядчих актів щодо строків оприлюднення інформації

Очікувані результати

поінформованість громадян про діяльність Пенсійного фонду України

Виконано.

Забезпечено висвітлення інформації з питань діяльності Головного управління на власній інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (оприлюднено 445 матеріали). За звітний період відбулось:4 прес конференцій/брифінгів, проведено 23 засідань круглого столу, опубліковано 445 матеріалів на вебресурсах та у соціальній мережі Facebook, 267 – друкованих виданнях. Надано 18 коментарі на телебаченні та 4 – на радіо.

9. Забезпечення участі регіональних ЗМІ в прес-турах Пенсійного фонду України щодо запровадження нових сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Скалюк Л.Р.

Строк

червень

Індикатор виконання

участь регіональних

ЗМІ в проведенні престурів

Очікувані результати

поінформованість громадян про отримання послуг через електронні сервіси Пенсійного фонду України

Виконано.

Анонсовано проведення престуру через ЗМІ(надіслані прес анонси про проведення престуру та розміщено на інформаційній сторінці на вебсайті ПФУ, у соціальній мережі Facebook. Оприлюднено пресреліз про проведення прес конференції в рамках престуру Пенсійного фонду України щодо впровадження нових сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України на інформаційних сайтах, у соціальній мережі Facebook.

10. Забезпечення дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запитів)

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Данилюк К.В.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

відсутні порушення строків та порядку розгляду запитів на інформацію

Очікувані результати

забезпечення права громадян на доступ до публічної інформації

Виконано

Забезпечено права громадян на доступ до публічної інформації, сформовано та надано відповіді на запити громадян

ПРІОРИТЕТ ІІІ

Прозоре та відповідальне здійснення виплат

1. Забезпечення своєчасного фінансування пенсійних виплат

(з урахуванням проведених перерахунків, індексації)

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Радчук С.І.

Строк

щомісячно з 1 по 25 число

Індикатор виконання

відсутні порушення строків виплати пенсій

Очікувані результати

своєчасна виплата пенсії

Виконано.

Забезпечено своєчасне поденне фінансування пенсійних виплат згідно з планом-графіком фінансування та профінансовано видатки на господарську діяльність апарату головного управління згідно з подекадною потребою. Випадків несвоєчасного фінансування виплати пенсій не було. Проведено видатки на загальну суму 9408,78 млн. грн., в тому числі видатки, пов’язані з виплатою пенсій та грошової допомоги – 9291,05 млн. гривень.

2. Забезпечення своєчасної виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які постійно проживають в Україні

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Радчук С.І.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

відсутні порушення строків виплати пенсій

Очікувані результати

своєчасно виплачено пенсії пенсіонерам іноземних держав, які проживають в Україні

Виконано.

Забезпечено своєчасну виплату пенсій 67 громадянам іноземних держав, які проживають в області на загальну суму 3583,84 тис. грн.

3. Підготовка та формування бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Радчук С.І.

Індикатор виконання

затверджено бюджет, кошторис та план асигнувань Головного управління

Очікувані результати

своєчасно сформований та затверджений бюджет Головного управління, кошториси та плани асигнувань на плановий рік

 

Виконано.

Дотримано терміни розробки та затвердження бюджету та кошторису Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області на 2020 рік.

4. Виконання планових показників з надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів, адміністру­вання яких здійснюють органи Пенсійного фонду України

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Радчук С.І.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

100% виконання плану

Очікувані результати

надходження коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України, в повному обсязі запланованих показників

Виконано.

За 2020 рік надходження власних коштів, адміністрування яких здійснюється органами Пенсійного фонду України склали 33,0 млн. грн., план виконано на 116,3%.

5. Забезпечення стягнення переплат пенсій, витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, іншої заборгованості, що підлягає стягненню

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Трибощук О.В.,

Радчук С.І.,

Калитюк І.В.

Кривчук В. В.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

зменшення заборгованості

Очікувані результати

наповнення бюджету Пенсійного фонду України

Виконано.

Своєчасно опрацьовано та надіслано розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в розрізі платників по новоутворених та в яких змінився розмір пенсії. Надходження по відшкодуванню витрат Фонду по виплаті пільгових пенсій складають 27,0 млн гривень.

У 2020 році територіальним комісіям з питань погашення заборгованості надіслано матеріалів по 623 боржниках з платежів до Пенсійного фонду та по 3,2 тисячах боржників зі сплати єдиного внеску. На нарадах за участю представників Головного управління заслухано 42 керівників підприємств-боржників, проінформовано соціальних партнерів по виявлених фактах зростання заборгованості по 337 підприємствах боржниках. За підсумками проведеної роботи досягнуто зменшення кількості боржників та скорочення загального боргу зі сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування. Надходження в рахунок погашення боргів склали 9,6 млн гривень.

Виконано. Відповідна робота здійснювалась в міру виникнення потреби.

Забезпечено 100% стягнення переплат, виявлених в поточному році.

6. Моніторинг відомостей Реєстру застрахованих осіб щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Трибощук О.В.,

Радчук С.І.,

Волдинер О.Д.

Строк

щокварталу

Індикатор виконання

Інформування Державної служби України з питань праці та Державної податкової служби України про виявлені ознаки порушення законодавства про працю

Очікувані результати

збільшення чисельності застрахованих осіб та надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Виконано.

Здійснено моніторинг відомостей Реєстру застрахованих осіб щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю.

За результатами моніторингу до управління Держпраці області передано інформації по 10,1 тис страхувальників щодо 92,2 тис застрахованих осіб та до головного управління ДПС в області – по 2,2 тис страхувальників щодо 7,2 тис застрахованих осіб, щодо виявлених ознак порушень законодавства про соціальне страхування.

7. Здійснення автоматизованої перевірки даних, які використовуються при призначенні пенсій, з даними, що обробляються в Реєстрі застрахованих осіб

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Андросюк Л.М., Волдинер О.Д.

Кривчук В. В.

Строк

вересень

Індикатор виконання

періодично (не рідше ніж раз на місяць) верифіковано дані

Очікувані результати

виявлення потенційно-ризикових пенсійних справ з можливою наявністю некоректних даних

Виконується.

Питання повноти інформації в реєстрі застрахованих осіб та достовірність відомостей перебувають на постійному контролі у Головному управлінні Фонду в області, Налагоджено тісну співпрацю з органами Державної податкової служби з питань своєчасного та достовірного подання страхувальниками звітності про застрахованих осіб. Забезпечується контроль за повнотою та достовірністю формування відомостей, які надходять до реєстру застрахованих осіб, шляхом щоденного моніторингу звітності страхувальників на наявність помилок.
Так, у 2020 році успішно внесені до реєстру застрахованих осіб відомості з 166,5 тисяч щомісячних звітів страхувальників, в середньому щомісяця надходить 15,1 тис. звітів на 223,7 тис. найманих працівників. Станом на 01.01.2021 року загальне число виявлених помилкових звітів за 2013-2020 рр. становить 1124, з них опрацьовані – 775 звітів (69%). Здійснюється робота по відпрацюванню протоколів розбіжностей за результатами аналізу даних реєстру застрахованих осіб. Завершено опрацювання 36,2 тис. записів (35,5 %), зокрема: в РЗО відкориговано інформацію щодо РНОКПП по 41,2 тис. записів, щодо 48,6 тис. (47,6%) записів триває робота зі страхувальниками, виявлено 16,1 тис.записів (15,75%), які неможливо опрацювати через припинення страхувальника без правонаступника та відсутні підтверджуючі документи для проведення перевірки по застрахованій особі, також виявлено 52,3 тис.записів, які можна виправити лише провівши перевірки у страхувальників. Приведено у відповідність дані в персональних електронних облікових картках застрахованих осіб, які належать одній особі, усього проаналізовано 12,4 тисяч записів, станом на 01.01.2021 виправлено 99,3%. За результатами звірки з Державною податковою службою України виявлено 22,1 тисяч записів про застрахованих осіб, у яких особисті реквізити – прізвище, ім’я та по батькові з реєстру застрахованих осіб, не відповідають інформації з ДПСУ, з них опрацьовані 18,7 тисяч записів (84,4%), в т.ч. опрацьовані усі записи по пенсійних справах.

8. Здійснення моніторингу та узагальнення результатів судової практики у справах за участю органів Пенсійного фонду України

Відповідальні за виконання

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.

Строк

протягом року

Індикатор виконання

відсутність застосованих заходів процесуального примусу за зловживання процесуальними правами,

підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік

Очікувані результати

підвищено якість представлення інтересів органів Пенсійного фонду України в судах

Виконано. Здійснено моніторинг та узагальнення результатів судової практики у справах за участю органів Пенсійного фонду України. Заходи процесуального примусу за зловживання процесуальними правами не застосовувались.

9. Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Дучимінська Л.М.

Строк

за окремими графіками

Індикатор виконання

перевірено всі організації, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та установи, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

Очікувані результати

запобігання порушень щодо використання пенсійних коштів та вжиття заходів, передбачених законодавством, у разі їх виявлення

Виконано.

Станом на 01.01.2021 року пенсійні виплати отримують 151596 одержувачів через поточні рахунки у банківських установах області. Здійснено 14 перевірок банківських установ, в результаті яких виявлено порушення по двох особах на загальну суму 6457,10 грн. та застосовано фінансову санкцію в сумі 18947,18 грн. до ПАТ КБ «ПриватБанк». Дві банківські установи відмовили у наданні первинних документів для проведення перевірок у зв’язку з триваючими карантинними заходами.

Здійснено 3 планові перевірки (100%) щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України Волинською дирекцією АТ “Укрпошта”, в ході контрольних заходів перевірено 317 поштових відділень, виявлено порушень на загальну суму 105,6 тис.грн., застосовано фінансових санкцій на 3,5 тис.грн. Всі виявлені порушення станом на 01.01.2021 усунено, зайві витрати Фонду та нараховані суми фінансових санкцій сплачено в повному обсязі. Винесено сім постанов про накладення адміністративних штрафів на посадових осіб на загальну суму 3910,00 грн., які сплачено в повному обсязі.

Протягом 2020 року спеціалістами Фонду області перевірено 26 установ (100%), де особи перебувають на повному державному утриманні, в тому числі одна установа перевірялась двічі, у зв’язку з отриманням повідомлення про припинення юридичної особи в грудні 2020 року. За наслідками встановлено 3 порушення, а саме: 3 випадки несвоєчасного повідомлення про вибуття утриманця з установи, з них у 2 – сума коштів, яка підлягала поверненню до бюджету Пенсійного фонду України становить 2355,09 грн., яка відшкодована в повному обсязі.

10. Проведення перевірок суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування відповідно до річного плану перевірок суб’єктів господарювання

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Дучимінська Л.М.

Строк

відповідно до строків річного плану перевірок суб’єктів господарювання

Індикатор виконання

складено акти за результатами проведення планових перевірок та внесено відомості про результати перевірок до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю)

Очікувані результати

забезпечено контроль за додержанням суб’єктами господарювання вимог законодавства

Виконано.

У відповідності до частини першої статті 5 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, згідно річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) на 2020 рік, затвердженого наказом Пенсійного фонду України від 29 листопада 2019 року № 147 у період січня-березня здійснено 11 планових контрольних заходів щодо суб’єктів господарювання (100%) від тих, що в зазначеному періоді підлягали до проведення, по решті — 32 перевірки не проводились, у зв’язку із запровадженням Законом України № 530 мораторію, з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19.

За результатами перевірок винесено 9 приписів щодо усунення виявлених порушень, які виконані в повному обсязі. Застосовано 2 фінансові санкції на загальну суму 1485,38 грн., які сплачені в повному обсязі.

11. Складання річного плану перевірок суб’єктів господарювання на наступний плановий період

Відповідальні за виконання

Трибощук О.В.,

Дучимінська Л.М.

Строк

до 15 жовтня

Індикатор виконання

забезпечено внесення інформації про суб’єктів господарювання до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду

Очікувані результати

суб’єкти господарювання включено до річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Пенсійного фонду України

Виконано.

Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, Управлінням контрольно-перевірочної роботи Головного управління Пенсійного фонду України в області визначено перелік суб’єктів господарювання, які підлягають плановим заходам державного нагляду (контролю) у 2021 році. Формування переліку суб’єктів господарювання до плану проведено за критеріями ризиків згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2019 р. 632 “Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) органами Пенсійного фонду України”.

Визначено перелік в кількості 44 суб’єкти господарювання, які підлягають плановим заходам державного нагляду (контролю) у 2021 році, з яких 9 суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику від провадження господарської діяльності, 14 – з середнім ступенем ризику та 21 суб’єкт господарювання з незначним ступенем ризику.

12. Здійснення внутрішнього аудиту відповідно до зведеного операційного плану проведеня внутрішніх аудитів Пенсійного фонду України на 2020 рік та проведення інших контрольних заходів за напрямками діяльності

Відповідальні за виконання

Тритко О. М.

Строк

згідно з окремими планами

Індикатор виконання

проведено контрольні заходи

Очікувані результати

удосконалення системи управління коштами, попередження недоліків та неефективного їх використання, надання практичної допомоги

Виконано.

Відповідно до зведеного операційного плану проведення внутрішніх аудитів на 2020 рік проведено 5 аудиторських досліджень та 1 контрольний захід щодо діяльності структурних підрозділів Фонду в області, що складає 100% виконання плану. Проведеними аудиторськими дослідженнями виявлені недоліки в частині функціонування системи наповнення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, дотримання нормативно-правових та законодавчих актів при призначенні пенсій та проведення їх перерахунків, питань прийому і обслуговування осіб, дотримання порядку здійснення державних закупівель, повноти вжитих заходів по наповненню бюджету Фонду.

За результатами аудитів встановлено 326 нефінансових порушень та 72 фінансових порушення на суму 3173,4 тис. грн. Із виявлених фінансових порушень 57 порушень на суму 1065,6 тис.грн. не привели до втрат та 15 порушень на суму 2107,8 тис.грн. призвезли до втрат фінансових ресурсів. Об’єктам контролю надано 32 рекомендації і пропозиції, спрямовані на вдосконалення діяльності структурних підрозділів Фонду, з яких по 20 виконаних рекомендаціях досягнуто результату, по 12 не настав термін виконання. Протягом поточного року усунуто фінансових порушень на суму 1573,0 тис. грн., а це у 1,5 рази більше ніж у аналогічному періоді 2019 року. З виявлених фінансових порушень надходження до бюджету Фонду склали 1572,0 тисячі гривень.

13. Забезпечення моніторингу результатів внутрішніх аудитів та інших контрольних заходів, здійснених в Головному управлінні, та стану впровадження рекомендацій;

удосконалення системи управління коштами, попередження недоліків та неефективного їх використання,

надання практичної допомоги

Відповідальні за виконання

Тритко О.М., Керівники структурних підрозділів Головного управління

Строк

щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом

узагальнено і підготовлено висновки щодо стану реалізації внутрішніх аудитів і інших контрольних заходів

Індикатор виконання

забезпечено 100 % впровадження аудиторських рекомендацій та виправлення і усунення порушень, виявлених контрольними заходами

Очікувані результати

Забезпечено 100 % впровадження аудиторських рекомендацій виправлення і усунення порушень, виявлених контрольними заходами

Виконано.

Протягом поточного року проведено 9 моніторинги виконання стану впровадження рекомендацій. За результатами проведених моніторингів стану в 5 -ти випадках продовжено терміни виконання наказів.

14. Реалізація завдань та заходів, визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на

2019 – 2020 роки

Відповідальні за виконання

Гінайло М.Р., Керівники структурних підрозділів Головного управління

Строк

протягом року, контроль щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

Індикатор виконання

100 % виконання заходів та завдань визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на

2019 – 2020 роки

Очікувані результати

вдосконалення системи запобігання і протидії корупції в Головному управлінні, подальше вправадження механізмів прозорості, доброчесності, зниження корупційних ризиків та підвищення рівня довіри громадян до діяльності Пенсійного фонду України

Виконано.

Наказом Головного управління Пенсійного фонду України в області від 01.08.2019 № 279 затверджено План заходів по виконанню Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2019 – 2020 роки Головним управлінням (далі — План заходів), графік проведення навчальних заходів з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління на 2019 – 2020 роки, методику самостійного виявлення конфлікту інтересів для працівників Головного управління. Керівниками структурних підрозділів надавалася інформація щодо реалізації Плану заходів Сектору з питань запобігання та виявлення корупції. На основі моніторингу та аналізу інформації керівників структурних підрозділів Головного управління відповідна інформація щокварталу подана Сектору з питань запобігання та виявлення корупції Пенсійного фонду України (№ 0300-13-9/8037 від 03.04.2020, № 0300-13-9/20137 від 03.07.2020, № 0300-13-9/32110 від 02.10.2020, № 0300-13-9/97 від 04.01.2021).

Здійснено моніторинг за поданням декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави, які працюють (працювали) в Головному управлінні. Проведено 651 перевірку фактів подання декларацій. Про випадки неподання декларацій надіслано 4 повідомлення до Національного агентства з питань запобігання корупції (12.06.20 №0300-13-5/16981, №0300-13-5/16982, №0300-13-5/16984, №0300-13-5/16985). Перевірено 100 % фактів своєчасності подання декларацій.

Ознайомлення 100 % державних службовців Головного управління, які припиняють діяльність пов’язану з виконанням функцій держави щодо дотримання вимог законів України “Про запобігання корупції” та “Про державну службу” в частині заборон і обмежень після припинення державної служби, обов’язку передачі справ та майна, подання декларацій перед та після звільнення, відповідальність за їх порушення.

Проведено 30 навчань (в т.ч. дистанційні тренінги), лекцій, семінарів з питань дотримання та роз’яснення антикорупційного законодавства.

Державні службовці Головного управління пройшли анонімні опитування та анкетування: антикорупційна доброчесність 2020, державна служба в Україні: Ваша точка зору, опитування рівня емоційної залученості, лояльності, задоволеності умовами державної служби, потреби у професійному розвитку державних службовців Пенсійного фонду України.

Організовано 100 % роботу каналів повідомлення про корупційні та пов’язані, з корупцією правопорушення. Повідомлень про порушення антикорупційного законодавства працівниками Головного управління не надходило.

Оприлюднено 12 статей з питань антикорупційного законодавства. Для інформування громадськості на інформаційній сторінці Головного управління Фонду у Волинській області вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України розміщено інформацію:

– для викривачів корупції (в т. ч. внутрішнім) з каналами повідомлення;

– план заходів Головного управління щодо виконання антикорупційної програми на 2019-2020 роки;

– показники роботи з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління;

– інформація щодо реалізації заходів, спрямованих на виявлення, усунення та мінімізацію корупційних ризиків, запобігання корупційним та пов’язаних з корупцією правопорушенням, виявлення та врегулювання конфлікту інтересів в органах Пенсійного фонду України у Волинській області.

Забезпечено 100 % виконання заходів та завдань визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на 2019 – 2020 роки.

background Layer 1