Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за І квартал 2021 року

У січні – березні 2021 року до Головного управління надійшло 2921 звернення, що на 10,9 % більше аналогічного періоду минулого року (2602). На збільшення кількості звернень вплинули звернення громадян від пенсіонерів силових структур (1000) — 34% та з приводу розміру пенсії, її складових та отримання довідок про фактично виплачені суми надбавок, від осіб потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи (635) — 22%.

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду в області прийнято 46 осіб (1,6 % від загальної кількості звернень).

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій, в тому числі надбавок, доплат – 1492 звернення (або 51,1 % від загальної кількості).

З числа розглянутих повторних звернень, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. За звітний період надійшло 124 повторних звернень, що на 117 більше ніж за відповідний період минулого року (7). Із загальної кількості звернень 6 заявників мали право на позитивне вирішення.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторного надходження в відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) постійно діють «гарячі» телефонні лінії. За звітний період 9 034 громадян отримали консультаційну підтримку. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у засобах масової інформації, на веб-сайтах, інформаційних стендах.

Головне управління Пенсійного фонду України в області спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр”, та вживає заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Впродовж 3 місяців 2021 року розглянуто 365 звернень, що на 287,4% більше за попередній період 2020 року (127). Крім того, 291 громадян звернулися з різних питань на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, що на 217,1% більше минулорічного періоду (134). Також 87 496 наданих консультацій, роз’яснень, послуг у приймальнях громадян, що працюють за принципом “єдиного вікна”.

background Layer 1