Пропустити навігацію

Іваничівським роботодавцям розповіли про електронні трудові

Учора, 25 листопада, в Іваничівській районній філії Волинського обласного центру зайнятості, відбувся інформаційний семінар для роботодавців, на якому обговорювалося питання впровадження електронних трудових книжок. Участь у заході взяв фахівець Головного управління ПФУ в області Василь Лукашук.

Представник Пенсійного фонду зупинився на окремих положеннях Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», який набрав чинності 10 червня цього року, та надав роботодавцям роз’яснення.

«Включення до реєстру відсутніх відомостей з паперових трудових книжок передбачається здійснити протягом 5 років після набрання законом чинності. У цей перехідний період може застосовуватися як паперова, так і електронна форма обліку трудової діяльності. Інформацію про свою трудову діяльність і страховий стаж українці зможуть отримати у вигляді електронного документа через Вебпортал Пенсійного фонду”, – зазначив Василь Лукашук.

Запровадження електронних трудових книжок пов’язано з багатьма чинниками, основними з яких є перспектива автоматичного призначення пенсії та спрощення доступу до інформації про набутий стаж працівників для призначення виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, насамперед у разі тимчасової втрати працездатності.

На семінарі йшлося про перехідний період, протягом якого інформація має надійти до реєстру застрахованих осіб, про особливості подання сканованих копій та про переваги електронної трудової книжки сьогодні й у перспективі. Значну увагу було приділено вимогам до скан-копій трудових книжок та формату їх подання. Окреслено також покрокові дії щодо завантаження скан-копій на вебпортал ПФУ.

Пенсійник також відповів на питання працедавців, які стосувалися обліку трудової діяльності працівників в електронній формі.

background Layer 1