Пропустити навігацію

План заходів Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області щодо виконання Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2021–2023 роки

* з/п

Корупційний ризик

Пріори-

тетність

Заходи щодо усунення корупційного ризику

Особа (особи), відповідальна (і) за виконання заходу

Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику

Необхідні для впровадження заходів ресурси

Очікувані результати

(індикатори виконання)

Реалізація державної політики з питань пенсійного забезпечення

1

Можливість зловживання службовим становищем, отримання неправомірної вигоди під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню

висока

1.1 Стандартизація та оптимізація процедур під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню в Головному управлінні шляхом внесення змін до розпорядчих актів

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Волдинер О.Д.,

Андросюк Л.М.,

Радчук С.І.,

Дацюк Л.В.

Постійно

не потребує

додаткових

ресурсів

Оптимізовано регулювання та регламентацію процедур надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, уніфіковано процеси обслуговування осіб у Головному управлінні

3

Можливість прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів у зв’язку з розглядом повторних звернень, якими оскаржується діяльність посадових осіб Головного управління

середня

3.1 Розроблення та надання Пенсійному фонду України (в разі необхідності) пропозицій щодо визначення критеріїв, необхідних для здійснення моніторингу за розглядом повторних звернень та скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Головного управління

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г., Трибощук О.В.

керівники самостійних структурних підрозділів головного управління

31.12.2021

не потребує

додаткових

ресурсів

Розроблено та надано Пенсійному фонду України (в разі необхідності) пропозиції щодо визначення критеріїв здійснення моніторингу.

3.2 Впровадження моніторингу за розглядом повторних звернень та скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Головного управління

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Трибощук О.В,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

щоквартально

не потребує

додаткових

ресурсів

Моніторинг впроваджено, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності)

4

Можливість надання переваг під час призначення/перерахунку та виплати пенсій з метою отримання неправомірної вигоди

висока

4.1 Впровадження моніторингу з використанням інтегрованої комплексної інформаційної системи (далі – ІКІС) Фонду щодо нарахування сум пенсій за визначеними ризик-орієнтованими критеріями

Лучковська Л.Г.,

Трибощук О.В.,

Андросюк Л.М., Кривчук В.В.,

Волдинер О.Д.

щоквартально

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Впроваджено моніторинг контролю з використанням ІКІС Фонду проведення нарахування пенсій, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності). Визначено перелік ризик-орієнтованих критеріїв вибірки нарахованих сум пенсій

5

Можливість отримання неправомірної вигоди під час розгляду документів щодо виплати внутрішньо переміщеним особам сум пенсій, нарахованих за період до місяця їх відновлення (далі –заборгованість з пенсійних виплат)

висока

5.1 В разі необхідності розроблення та надання Пенсійному фонду України пропозицій до проєкту акта Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до деяких нормативно-правових актів в частині визначення порядку виплати заборгованості пенсійних виплат внутрішньо переміщеним особам

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Андросюк Л.М., Кривчук В.В.

31.12.2021

не потребує

додаткових

ресурсів

В разі необхідності розроблено та надано Пенсійному фонду України пропозиції до проєкту акта, які подано Міністерству соціальної політики України для внесення на розгляд Кабінету Міністрів України

6

Можливість отримання неправомірної вигоди під час нарахування та виплати пенсій на виконання рішень суду

середня

6.1 Розробка та затвердження порядку взаємодії структурних підрозділів Головного управління під час виконання рішень суду

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Трибощук О.В.,

Калитюк І.В.,

Андросюк Л.М.,

Кривчук В.В.

31.12.2021

не потребує

додаткових

ресурсів

Розроблено та затверджено порядок взаємодії

6.2 Розробка пропозицій щодо нормативно-правового врегулювання порядку та черговості виплати заборгованості за рішеннями суду (в разі необхідності)

Трибощук О.В.,

Лучковська Л.Г.,

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.,

Андросюк Л.М.,

Кривчук В.В., Дацюк Л.В.

31.03.2022

не потребує

додаткових

ресурсів

Розроблено пропозиції щодо нормативно-правового врегулювання порядку та черговості виплати заборгованості за рішеннями суду (в разі необхідності)

Правова робота

7

Можливість отримання неправомірної вигоди за неналежне представництво інтересів Головного управління Фонду в у суді

середня

7.1 Розробка та використання зразків викладення правової позиції Головного управління Фонду у справах, що мають однаковий предмет спору

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.

протягом

2021–2023 років

не потребує

додаткових

ресурсів

Розроблено зразки викладення правової позиції Головного управління Фонду у справах, що мають однаковий предмет спору. Забезпечено ефективний захист Головного управління Фонду у судах

7.2 Підвищення кваліфікації посадових осіб, які виконують повноваження представництва інтересів Головного управління Фонду у судах

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.,

Левчук В.М.

згідно з окремим графіком

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Забезпечено постійне підвищення кваліфікації посадових осіб, які виконують повноваження представництва інтересів Головного управління Фонду у судах

7.3 Проведення тематичних перевірок якості представництва інтересів у судах, у разі виявлення порушень – вжиття заходів реагування згідно з чинним законодавством

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.

згідно з окремим планом проведення перевірок

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Здійснено перевірки якості представництва інтересів Головного управління Фонду в судах, вжито заходи реагування (у разі виявлення порушень)

7.4 Підготовка оглядів судової правової практики за участю Головного управління, органів Фонду

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.

постійно, але не рідше ніж двічі на рік

не потребує

додаткових

ресурсів

Огляди підготовлено та направлено структурним підрозділам Головного управління Фонду

8

Можливість надання переваг шляхом прийняття необґрунтованих рішень за результатом розгляду скарг на рішення про накладання штрафу, нарахування пені та під час узгодження вимог про сплату недоїмки

середня

8.1 Впровадження автоматизованого визначення зацікавлених структурних підрозділів для погодження рішення, прийнятого за результатами розгляду скарги

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Трибощук О.В.,

Калитюк І.В.,

Радчук С.І.,

Дучимінська Л.М.

31.12.2021

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Впроваджено в системі електронного документообігу автоматизованого погодження з усіма зацікавленими структурними підрозділами рішення, прийнятого за результатами розгляду скарги

9

Можливість отримати та/або вимагати неправомірну вигоду за незабезпечення апеляційного оскарження рішень суду

середня

9.1 Врегулювання ведення автоматизованого обліку справ за участю Головного управління Фонду в судах, виконавчих проваджень у зв’язку із змінами, внесеними до Положення про організацію правової роботи в Пенсійному фонді України, затвердженого постановою правління Фонду від 08 жовтня 2004 року № 13-1 (із змінами)

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.

31.06.2022

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Врегульовано ведення автоматизованого обліку справ за участю Головного управління Фонду в судах, виконавчих проваджень у зв’язку із змінами, внесеними до Положення про організацію правової роботи в Пенсійному фонді України, затвердженого постановою правління Фонду від 08 жовтня 2004 року № 13-1 (із змінами)

9.2 Запровадження моніторингу стану оскарження рішень суду Головним управлінням Фонду за наявності підстав для такого оскарження з використанням автоматизованих засобів обробки інформації у підсистемі “Правова робота” ІКІС Фонду (за відсутні ознаки типової справи відносно зразкової справи, розглянутої Верховним Судом; за відсутності правової позиції Верховного Суду щодо правозастосування; при умові, що видатки на сплату судового збору не перевищують видатків, пов’язаних з виконанням судового рішення)

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.

щопівроку

не потребує додаткових ресурсів

Впроваджено моніторинг, про його результати інформується керівництво Головного управління Фонду для прийняття управлінських рішень

9.3 Організація та проведення внутрішнього навчального заходу щодо здійснення моніторингу стану оскарження рішень суду Головним управлінням Фонду з використанням автоматизованих засобів обробки інформації у підсистемі “Правова робота” ІКІС Фонду

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.,

Левчук В.М.

згідно окремого графіку

не потребує додаткових ресурсів

Проведено внутрішній навчальний захід

9.4 Здійснення періодичного аналізу результатів автоматизованого моніторингу, у разі виявлення порушень – вжиття заходів реагування згідно з чинним законодавством

Кошлата Т.Є.,

Калитюк І.В.

постійно

не потребує додаткових ресурсів

Здійснено аналіз результатів моніторингу, про його результати інформується керівництво Головного управління Фонду для прийняття управлінських рішень та вжиття заходів реагування (у разі виявлення порушень)

Фінансово-економічне забезпечення

10

Можливість зловживання службовим становищем посадовими особами Головного управління Фонду під час взяття зобов’язань щодо здійснення видатків поза межами обсягу призначень, затверджених бюджетом Головного управління Фонду

середня

10.1 Формування ризик орієнтованих критеріїв для здійснення автоматизованого моніторингу видатків бюджету Головного управління Фонду

Трибощук О. В.,

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г., Радчук С.І.

31.10.2022

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Сформовано перелік ризик орієнтованих критеріїв для здійснення автоматизованого моніторингу

10.2 Впровадження та використання моніторингу видатків бюджету Головного управління Фонду на виплату пенсій

Трибощук О. В.,

Лучковська Л.Г., Радчук С.І.,

Калитюк І.В.,

Волдинер О.Д.,

Андросюк Л.М.

31.12.2022

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Впроваджено моніторинг, про його результати інформується керівництво Головного управління Фонду для прийняття управлінських рішень (за необхідності)

11

Ймовірність необґрунтованого встановлення та виплати премій працівникам

середня

11.1 Надання письмових пропозицій із зазначенням обґрунтування щодо результатів діяльності працівників для встановлення та виплати премій (підвищення/зменшення розміру)

Трибощук О. В.,

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно (перед прийняттям рішення щодо встановлення премій)

не потребує

додаткових

ресурсів

Надано відповідні письмові обґрунтування щодо результатів діяльності працівників для встановлення та виплати премій

12

Ймовірність незастосування фінансових санкцій та/або застосування не у повному обсязі та невжиття заходів щодо стягнення заборгованості з платежів до Головного управління Фонду

низька

12.1 Впровадження моніторингу стану погашення заборгованості, застосування фінансових санкцій та охоплення заборгованості заходами стягнення

Трибощук О. В.,

Кошлата Т.Є.,

Радчук С.І.,

Калитюк І.В.

31.12.2021

не потребує

додаткових

ресурсів

Впроваджено моніторинг, про його результати інформується керівництво Головного управління Фонду для прийняття управлінських рішень (за необхідності)

13

Можливість задоволення приватного інтересу під час направлення розрахунків витрат по відшкодуванню пенсій на пільгових умовах

низька

13.1 Перегляд та оновлення набору даних електронного обміну інформацією з Головним управлінням Державної податкової служби України у Волинській області в частині актуальності системи оподаткування платників єдиного податку 4 групи

Трибощук О. В.,

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г., Радчук С.І.,

Андросюк Л.М.

31.12.2021

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Оновлено набір даних електронного обміну інформацією з Головним управлінням Державної податкової служби України у Волинській області в частині актуальності системи оподаткування платників єдиного податку 4 групи

Цифровий розвиток, цифрова трансформація і цифровізація

14

Ймовірність вимагати неправомірну вигоду у зв’язку з прийняттям необґрунтованих рішень про відмову у наданні послуг через відсутність підтвердних документів у паперовій формі

середня

14.4 Проведення інформаційних кампаній щодо порядку надання Головним управлінням Фонду послуг громадянам

Кошлата Т.Є.,

Лучковська Л.Г.,

Дацюк Л.В.,

Скалюк Л.Р.

31.12.2023

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Проведено інформаційні кампанії, розроблено інформаційні матеріали

15

Можливість отримання неправомірної вигоди за прийняття неякісних або у неповному обсязі робіт/послуг за договорами про закупівлю

низька

15.1 Впровадження системи критеріїв, за якими оцінюється розроблене програмне забезпечення, а також плану заходів щодо тестування розробленого програмного забезпечення

Трибощук О.В.,

Кошлата Т.Є.,

Данилюк К.Л.,

Волдинер О.Д.,

Яринюк Р.М.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

31.12.2022

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Впроваджено систему критеріїв. Здійснено своєчасну оцінку відповідності нових компонентів чи версій програмного забезпечення технічним вимогам

16

Можливість отримання/вимагання неправомірної вигоди за неналежне здійснення моніторингу відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню

низька

16.1 Перегляд та розширення набору даних електронного обміну інформацією з Управлінням держпраці у Волинській області та Головним управлінням Державної податкової служби України у Волинській області

Кошлата Т.Є., Волдинер О.Д.

30.06.2023

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Розширено набір електронного обміну інформацією з з Управлінням держпраці у Волинській області та Головним управлінням Державної податкової служби України у Волинській області. Забезпечено своєчасне здійснення заходів щодо обміну із зацікавленими державними органами відомостями, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників і порушень законодавства про працю

17

Можливість задоволення приватного інтересу посадовими особами при прийняті рішень щодо внесення/зміни відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

низька

17.1 Удосконалення механізму автоматизованого контролю даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування з використанням даних із зовнішніх джерел в частині фіксації та аналізу всіх дій користувачів реєстру

Кошлата Т.Є., Волдинер О.Д.

30.06.2023

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Забезпечено використання даних із зовнішніх джерел під час автоматизованого контролю даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

18

Можливість задоволення приватного інтересу при доступі до відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, неправомірного їх використання

низька

18.1 Розробка переліку ризикоорієнтованих критеріїв відбору операцій користувачів

Кошлата Т.Є., Волдинер О.Д.

постійно

(за потреби)

не потребує додаткових ресурсів

Складено перелік ризикоорієнтованих критеріїв відбору операцій користувачів

18.2 Проведення вибіркових перевірок дій користувачів Головного управління Фонду та його органів шляхом перегляду журналу операцій користувачів

Кошлата Т.Є., Волдинер О.Д.

щороку, відповідно до окремого плану

не потребує додаткових ресурсів

Проведено вибіркову перевірку операцій користувачів, про результати проведеного контролю підготовлено та подано керівнику Головного управління інформацію та пропозиції щодо управлінських рішень (за необхідності)

19

Можливість задоволення приватного інтересу під час дій з інформацією в інформаційних системах Головного управління Фонду, її спотворення, блокування, зміна, знищення

низька

19.1 Проведення вибіркової перевірки переліку користувачів, у яких наявні права доступу, що передбачають можливість внесення змін у прикладні системи ІКІС Фонду або їх візування, за відсутності відповідних обґрунтувань щодо надання таких прав

Кошлата Т.Є., Волдинер О.Д.

відповідно до окремого плану

не потребує додаткових ресурсів

Проведено вибіркову перевірку. Вжито заходів реагування у разі встановлення наявності у працівників нерегламентованого доступу, що передбачає можливість внесення змін у прикладні системи ІКІС Фонду

Управління персоналом

20

Можливість задоволення приватного інтересу під час формування умов проведення конкурсу під конкретних осіб без установлення взаємозв’язку між кваліфікаційними вимогами та вимогами до професійної компетентності кандидатів на зайняття посад державної служби та посадовими обов’язками

низька

20.1 Встановлення контролю за розробленням пропозицій до умов проведення конкурсу на підставі посадових інструкцій працівників та положень про структурні підрозділи із зазначенням кваліфікаційних вимог, які відповідають функціональним повноваженням на відповідній посаді, шляхом погодження їх зі службою управління персоналом та заступниками начальника Головного управління Фонду відповідно до розподілу обов’язків

Левчук В.М.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(під час формування умов конкурсу)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено визначення кваліфікаційних вимог в пропозиціях до умов проведення конкурсу у відповідності до функціональних повноважень на відповідній посаді; здійснено їх погодження зі службою управління персоналом та заступником начальника Головного управління Фонду відповідно до розподілу обов’язків

21

Можливість задоволення приватного інтересу під час внесення змін до структури та штатного розпису Головного управління Фонду

низька

21.1 Надання Фонду пропозицій щодо Типової структури територіальних органів Фонду, яка визначає єдиний підхід до визначення структури та штатного розпису, у тому числі підстави для внесення змін до них

Левчук В.М., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

28.02.2022

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено розроблення та надання Фонду пропозицій щодо типової

структури територіальних органів Фонду

22

Можливість впливу з боку третіх осіб на прийняття рішення щодо нагородження відомчими заохочувальними відзнаками Головного управління Фонду

низька

22.1 Перегляд Порядку про відомчу заохочувальну відзнаку Головного управління, затвердженого наказом Головного управління від 15.12.2020 № 584 в частині обов’язковості обґрунтування пропозицій щодо нагородження працівників Головного управління Фонду

Левчук В.М., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

30.06.2022

не потребує додаткових ресурсів

Переглянуто Порядок про відомчу заохочувальну відзнаку Головного управління, затверджений наказом Головного управління від 15.12.2020 № 584 в частині обов’язковості обґрунтування пропозицій щодо нагородження працівників Головного управління Фонду.

Надано обґрунтування щодо ініціювання нагородження працівників Головного управління Фонду

22.2 Погодження із службою управління персоналом подань про висунення кандидатур від трудових колективів з метою здійснення контролю за дотриманням порядку документального оформлення рішень, повноти зазначення заслуг працівника, що стали підставою для порушення клопотання про нагородження

Левчук В.М., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(під час надходження подань)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено належне оформлення подання для порушення клопотання про нагородження

23

Можливість порушення обмеження щодо запобігання конфлікту інтересів під час здійснення дисциплінарного провадження

низька

23.1 Впровадження відеофіксації під час проведення засідань дисциплінарною комісією (за згодою особи, стосовно якої відкрито дисциплінарну справу)

Дисциплінарна комісія Головного управління

постійно

(під час проведення засідань)

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Впроваджено відеофіксація під час проведення засідань дисциплінарною комісією (за згодою особи, стосовно якої відкрито дисциплінарну справу)

23.2 Розробка пам’ятки про персональну відповідальність за порушення антикорупційного законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів

Шупічук О.А., Левчук В.М.,

уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління

31.12.2021

не потребує додаткових ресурсів

Розроблено пам’ятку про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів

23.3 Ознайомлення під особистий підпис членів дисциплінарної комісії із пам’яткою про персональну відповідальність за порушення антикорупційного законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів

Левчук В.М.,

Шупічук О. А.,

уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління

постійно

(до початку проведення першого засідання)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено ознайомлення членів дисциплінарної комісії із пам’яткою під особистий підпис

23.4 Розробка та поширення серед членів дисциплінарної комісії довідкових матеріалів (інфографіки) щодо процедури (алгоритму) повідомлення про наявність у них конфлікту інтересів, його врегулювання із наведенням прикладів ситуацій виникнення потенційного чи реального конфлікту інтересів

Шупічук О. А., Левчук В.М.,

уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління

31.03.2022

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Забезпечено поширення довідкових матеріалів (інфографіки) серед членів дисциплінарної комісії

23.5 Розробка та прийняття внутрішньої процедури (алгоритму) врегулювання конфлікту інтересів, що виник у діяльності членів дисциплінарної комісії під час підготовки, розгляду та прийняття рішень

Шупічук О. А., Левчук В.М.,

уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління

01.07.2022

не потребує додаткових ресурсів

Розроблено та прийнято алгоритм врегулювання конфлікту інтересів

24

Можливість протиправного впливу на результати щорічного оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Головного управління Фонду

низька

24.1 Впровадження вибіркового моніторингу обґрунтованості висновків, складених за результатами щорічного оцінювання

Шупічук О. А.,

уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління

щороку

(під час проведення щорічного оцінювання)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено щорічне інформування начальника Головного управління про результати вибіркового моніторингу. У встановленому законодавством порядку вирішено питання про притягнення до відповідальності винних осіб (у разі встановлення відповідних фактів)

Внутрішній аудит

25

Можливість отримання неправомірної вигоди у зв’язку з невключенням об’єкта аудиту до стратегічного та операційного планів діяльності з внутрішнього аудиту

середня

25.1 Впровадження механізму відбору об’єктів аудиту шляхом застосування критеріїв ризик-орієнтованого відбору об’єктів аудиту для формування стратегічних та операційних планів діяльності з внутрішнього аудиту

Тритко О.М.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

31.12.2021

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено 100 % застосування критеріїв ризик-орієнтованого відбору об’єктів аудиту під час формування стратегічних та операційних планів діяльності з внутрішнього аудиту

26

Можливість впливу третіх осіб на об’єктивність відображення результатів аудиторських досліджень в матеріалах внутрішнього аудиту

середня

26.1 Впровадження вибіркового моніторингу документів внутрішніх аудитів (при плануванні та здійсненні аудиторського дослідження), проведених Головним управлінням

Тритко О.М.

щопівроку

не потребує додаткових ресурсів

Впроваджено вибірковий моніторинг, про результати якого повідомлено керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень

26.2 Впровадження вибіркового моніторингу результатів аудиторської діяльності (при плануванні та здійсненні аудиторського дослідження) членами аудиторської групи Головного управління Фонду

Шупічук О.А., Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління

щопівроку

не потребує додаткових ресурсів

Впроваджено вибірковий моніторинг, про результати якого повідомлено керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень. Розроблено пам’ятку про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок повідомлення керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб

Контрольно-перевірочна робота

27

Можливість отримання неправомірної вигоди посадовою особою під час здійснення контрольних заходів (перевірок)

середня

27.2 Розробка пам’ятки про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок повідомлення керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб

Дучимінська Л.М.,

Шупічук О.А.

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління

31.12.2021

не потребує додаткових ресурсів

Розроблено пам’ятку про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок повідомлення керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб

27.3. Ознайомлення посадових осіб Головного управління Фонду, які здійснюють контрольні заходи з пам’яткою під особистий підпис

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління

щопівроку

(новопризначених працівників – протягом десяти робочих днів з дня призначення)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено ознайомлення працівників із пам’яткою під особистий підпис

28

Можливість вимагання/ отримання неправомірної вигоди за невключення суб’єктів господарювання до річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю)

середня

28.1 Впровадження розробленого Фондом програмного забезпечення формування річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) в автоматичному режимі

Дучимінська Л.М.,

Волдинер О.Д.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

31.12.2022

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Впроваджено розроблене Фондом програмне забезпечення, яке надає можливість формувати річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) у автоматичному режимі

Запобігання корупції

29

Можливість задоволення приватного інтересу під час здійснення моніторингу офіційного вебпорталу “Судова влада України”, Єдиного державного реєстру судових рішень щодо наявності судових рішень про притягнення працівників Головного управління Фонду до відповідальності за вчинення корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення

низька

29.1 Розробка (участь у розробці) алгоритму дій уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції щодо моніторингу офіційного вебпорталу “Судова влада України”, Єдиного державного реєстру судових

Шупічук О.А.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

30.06.2022

не потребує додаткових ресурсів

Розроблено (забезпечено участь у розробленні) алгоритм дій уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції та поширено серед працівників Головного управління Фонду

30

Можливість неповідомлення посадовими особами Головного управління Фонду та іншими особами про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, вчинених іншими посадовими особами Головного управління Фонду

низька

30.1 Розробка та прийняття акту, який регулює механізми заохочення викривачів та забезпечує формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону

Шупічук О.А.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

30.10.2022

не потребує додаткових ресурсів

Розроблено та прийнято акт, який розміщено на вебпорталі електронних послуг Фонду та його органів

 

30.2 Проведення регулярних комунікаційних кампаній щодо захисту трудових прав викривача; прав викривача на конфіденційність та анонімність; прав викривача на отримання інформації; прав викривача на винагороду; юридичної відповідальності викривача; інших прав та гарантій захисту викривача

Шупічук О.А., Скалюк Л.Р.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

щороку,

але не рідше раз на рік

в межах коштів, передбачених

кошторисом

на утримання

Головного управління Фонду

Проведено комунікаційну компанію щодо прав викривача

31

Можливість непроведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні Фонду

низька

31.1 Розроблення та прийняття локального акта, який визначатиме процедуру залучення уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції до контролю за дотриманням антикорупційного законодавства під час організації та проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні Фонду, а також визначить алгоритм взаємодії уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції із службою управління персоналом з цих питань

Шупічук О.А.,

Левчук В.М., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

31.12.2022

не потребує додаткових ресурсів

Розроблено та прийнято акт

31.2 Впровадження додаткових заходів контролю уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції за процесом організації та проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні Фонду, шляхом ознайомлення з матеріалами таких перевірок

Шупічук О.А.,

Левчук В.М., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

протягом

2021 –2023 років

не потребує додаткових ресурсів

Впроваджено додаткові заходи контролю. Забезпечено ознайомлення уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління Фонду з матеріалами спеціальних перевірок, що проводять стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні Фонду. Підготовлено та подано керівництву органу відповідну інформацію та пропозиції (за потреби)

32

Можливість спільної роботи близьких осіб в Головному управлінні Фонду

низька

32.1 Впровадження додаткових контрольних заходів шляхом здійснення аналізу уповноваженими підрозділам (уповноваженими особами) з питань запобігання та виявлення корупції матеріалів особових справ працівників на предмет виявлення близьких осіб за обставин їх прямої підпорядкованості та фактів неповідомлення працівниками їх керівництва про працюючих близьких осіб

Шупічук О.А.,

Левчук В.М., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

протягом

2022–2023 років

не потребує додаткових ресурсів

Впроваджено додаткові заходи контролю. Забезпечено ознайомлення уповноваженими підрозділам (уповноваженими особами) з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління Фонду з матеріалами особових справ працівників Головного управління Фонду. Підготовлено та подано керівництву органу відповідну інформацію та пропозиції (за потреби)

Організація роботи у сфері адміністративного забезпечення (господарська діяльність)

33

Можливість використання матеріальних ресурсів у приватних інтересах

низька

33.1 Впровадження додаткових контрольних заходів (фактичний огляд, документальна вибіркова перевірка) за використанням матеріальних цінностей за цільовим призначенням

Трибощук О.В., Данилюк К.Л.,

Радчук С.І.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Головного управління

01.04.2022

не потребує додаткових ресурсів

Впроваджено позачергові контрольні заходи (фактичний огляд, документальна вибіркова перевірка) щодо наявності матеріальних цінностей значної вартості

33.2 Анкетування працівників Головного управління Фонду для отримання необхідної інформації про потребу та цільове використання матеріальних цінностей

Трибощук О.В.,

Данилюк К.Л.,

Радчук С.І.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Головного управління

щопівроку

(за потреби)

не потребує додаткових ресурсів

Проведено анкетування працівників для отримання необхідної інформації про потребу та використання матеріальних цінностей. За результатами анкетування, підготовлено та подано керівництву Головного управління відповідні пропозиції (за необхідності)

33.3 Розроблення форм з обґрунтуванням потреб у матеріальних цінностях та процедури перевірки їх достовірності

Трибощук О.В.,

Данилюк К.Л.,

Радчук С.І.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Головного управління

31.03.2022

не потребує додаткових ресурсів

Розроблено відповідні форми та процедури перевірки їх достовірності

34

Ймовірність прийняття необґрунтованого рішення про списання матеріальних ресурсів

низька

34.1 Здійснення вибіркових перевірок законності підстав та обґрунтувань для списання матеріальних цінностей

Трибощук О.В.,

Данилюк К.Л.,

Радчук С.І.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Головного управління

протягом

2021–2023 років

(у разі надходження документів щодо списання матеріальних цінностей)

не потребує додаткових ресурсів

За результатами перевірки, підготовлено та подано керівництву Головного управління відповідні пропозиції (за необхідності)

Публічні закупівлі

(зацікавлені структурні підрозділи, члени тендерного комітету та уповноважені особи з питань публічних закупівель (з 01.01.2022)

(далі – посадові особи))

35

Ймовірність підготовки умов закупівлі, орієнтованих на конкретного постачальника, з метою задоволення приватних інтересів (у тому числі отримання неправомірної вигоди)

середня

35.1 Визначення регламенту проведення аналізу ринку з метою оцінювання, наскільки визначені замовником в умовах закупівлі характеристики товару, роботи чи послуги є специфічними чи спеціальними, порівняно з іншими закупівлями цього замовника, а у разі відсутності таких – із закупівлями інших замовників у галузі

Трибощук О.В.,

Данилюк К.Л.,

Радчук С.І.,

Волдинер О.Д.,

Яринюк Р.М.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Головного управління

31.12.2021

не потребує додаткових ресурсів

Визначено регламент проведення аналізу ринку. Проведено аналіз ринку, який використано під час організації процедури закупівель

35.2 Залучення уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції до аналізу умов закупівлі

Шупічук О. А.,

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

постійно

(перед початком проведення закупівлі)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено залучення до аналізу уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції. Проведено аналіз, за результатами якого надані рекомендації (за необхідності)

36

Можливість завищення очікуваної вартості та обсягів закупівлі

середня

36.1 Використання аналітичних модулів для моніторингу цін (зокрема, bi.prozorro.org, clarity-project.info, acm-ua.org)

Уповноважена особа, з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів

Головного управління

постійно

(під час проведення закупівель)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено використання аналітичних модулів для моніторингу цін

36.2 Використання Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275

Уповноважена особа з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(під час проведення закупівель)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено використання Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275

36.3 Проведення замовником попередніх ринкових консультацій при плануванні закупівель та організації їх проведення для аналізу ринку, у тому числі отримання рекомендацій та інформації від суб’єктів господарювання відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі”

Данилюк К.Л.,

Волдинер О.Д.,

уповноважена особа з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(перед початком формування потреби проведення закупівель)

не потребує додаткових ресурсів

Замовником проведено попередні ринкові консультації при плануванні закупівель та їх організації (за необхідності)

37

Можливість встановлення дискримінаційних умов тендерної документації та обмеження конкуренції з метою задоволення приватних інтересів (у тому числі отримання неправомірної вигоди)

низька

37.1 Використання Конструктора та бібліотеки примірних специфікацій (https://specifications.prozorro.org/specifications?page=1&count=10

Трибощук О.В., Данилюк К.Л.,

Яринюк Р.М.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(перед початком формування потреби у закупівлі)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено використання Конструктора та бібліотеки примірних специфікацій (https://specifications.prozorro.org/specifications?page=1&count=10)

37.2 Проведення аналізу ринку з метою оцінювання, наскільки заявлені замовником в тендерній документації характеристики товару, роботи чи послуги є специфічними чи спеціальними, порівняно з іншими закупівлями цього замовника, а у разі відсутності таких – з іншими тендерами в галузі

Данилюк К.Л., Волдинер О.Д.,

уповноважена особа з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(перед початком формування потреби у закупівлі)

не потребує додаткових ресурсів

Проведено аналіз ринку, який використано під час організації процедури закупівель

37.3 Врахування практики Антимонопольного комітету України стосовно інших тендерів замовника з метою встановлення вимог, які вже визнавалися дискримінаційними, з метою уникнення їх застосування надалі

Уповноважена особа з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(перед початком формування тендерної документації)

не потребує додаткових ресурсів

Врахована практика Антимонопольного комітету України

38

Можливість вимагання паперових документів у складі тендерної пропозиції/пропозиції та зразків товару (продукції)

низька

38.1 Проведення навчань (тренінгів) для посадових осіб замовника щодо роз’яснення прямої заборони замовникам вимагати від учасників надання зразків товару (продукції), а також подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі

Керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

протягом 2021–2023 років, але не рідше раз на рік

не потребує додаткових ресурсів

Відсутність фактів вимагання паперових документів та зразків товару. Відсутність обгрунтованих скарг учасників

 

38.2 Перегляд розпорядчих актів про організацію закупівель у Головному управлінні Фонду у разі змін законодавства у сфері публічних закупівель (за необхідності)

Уповноважена особа з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

протягом 2021–2023 років (у разі потреби)

не потребує додаткових ресурсів

Внесено змін до розпорядчих актів про організацію закупівель у Головному управлінні Фонду (за необхідності)

39

Ймовірність недопостачання товарів (робіт/послуг), приймання виконання, що не відповідає умовам договору, тощо

середня

39.1 Впровадження процедури візування безпосереднім керівником матеріально-відповідальної особи документів про виконання умов договору

 

Керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

протягом 2021–2023 років

(перед підписанням матеріально-відповідальною особою документів про виконання умов договору)

не потребує додаткових ресурсів

Впроваджено процедуру візування

40

Можливість необґрунтованого застосування переговорної процедури закупівлі

низька

40.1 Забезпечення належного обґрунтування закупівлі необхідних товарів/робіт/послуг за переговорною процедурою закупівлі, зокрема, з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі

Уповноважена особа з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(перед початком закупівлі)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено належне обґрунтування

40.2 Аналіз ринку щодо наявності чи відсутності конкуренції шляхом використання аналітичних інструментів, даних ліцензійних та інших реєстрів, що розміщені на офіційних вебпорталах Антимонопольного комітету та інших органів державної влади (в тому числі зі спеціальним статусом), інших джерел інформації, які допоможуть підтвердити або спростувати необхідність застосування переговорної процедури закупівлі.

Уповноважена особа з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно

(перед початком закупівлі)

не потребує додаткових ресурсів

Забезпечено використання аналітичних інструментів

40.3 Здійснення аналізу причин відсутності достатньої кількості учасників процедури закупівлі з метою їх учасників подальшого усунення і збільшення конкуренції

Уповноважена особа з питань закупівель,

керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

щопівроку (за наявності підстав)

не потребує додаткових ресурсів

Проведено аналіз, підготовлено та подано керівництву Головного управління відповідні пропозиції (за необхідності)

* номери пунктів та підпунктів в Плані заходів зазначені відповідно до Таблиці оцінених корупційних ризиків у діяльності Пенсійного фонду України та його органів та заходів щодо їх усунення (мінімізації) на 2021-2023 роки.

background Layer 1