Пропустити навігацію

Управління контрольно-перевірочної роботи

ПОЛОЖЕННЯ

про Управління контрольно-перевірочної роботи

Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області

І. Загальні положення

1. Управління контрольно-перевірочної роботи (далі – Управління) є самостійним структурним підрозділом Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області (далі – Головне управління), що підпорядковується безпосередньо начальнику Головного управління. Діяльність Управління спрямовується та координується заступником начальника Головного управління згідно з розподілом обов’язків між заступниками начальника Головного управління.

2. Структура Управління:

1) відділ організації та координації контрольно-перевірочної роботи;

2) відділ контрольно-перевірочної роботи № 1;

3) відділ контрольно-перевірочної роботи № 2;

4) відділ перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності;

5) відділ профілактики та розслідування нещасних випадків.

3. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Положенням про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, іншими нормативно-правовими актами, постановами правління та наказами Фонду, наказами Головного управління, цим Положенням.

ІІ. Завдання, функції Управління

1. Основними завданнями Управління є:

1) організація, координація та здійснення контролю за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування вимог законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування;

2) організація, координація та здійснення контролю за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного соціального страхування вимог законодавства у сфері загальнообов’язкового соціального страхування;

3) профілактика нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань;

4) організація, координація та здійснення контролю за проведенням перевірок обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності і документів, що є підставою для їх формування, на базі інформації з електронних систем та реєстрів;

5) організація, координація та здійснення контролю за цільовим використанням коштів Фонду, інших коштів, призначених для виплати пенсій та щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, за використанням страхових коштів.

2. Управління, відповідно до покладених на нього завдань, організовує роботу по напрямах.

2. Відділ організації та координації контрольно-перевірочної роботи:

1) організовує, координує та контролює здійснення відділами Управління перевірок за:

додержанням вимог законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (далі – страхові внески) та інших платежів;

правильністю нарахування, обчислення, повноти і своєчасністю сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;

цільовим використанням коштів; інших коштів, призначених для виплати пенсій та щомісячного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій, установах (закладах), в яких особи перебувають на повному державному утриманні (далі – перевірки цільового використання коштів);

обґрунтованістю документів, виданих для оформлення пенсії; достовірністю поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому соціальному страхуванню; умовами їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію.

Приймає участь у проведенні перевірок;

2) формує та узгоджує з платниками, яким донараховано за результатами перевірок суми страхових внесків, вимоги про їх сплату та вручення платникам, видає приписи щодо усунення порушень, виявлених за результатами перевірки достовірності поданих страхувальником відомостей про застрахованих осіб та здійснює моніторинг стану їх виконання;

3) застосовує фінансові санкції та порушують в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування;

4) визначає перелік суб’єктів господарювання, які підлягають плановим заходам державного нагляду (контролю) у плановому періоді та подає до Пенсійного фонду України пропозиції щодо включення суб’єктів господарювання до річного плану заходів державного нагляду (контролю) у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування;

5) погоджує з АТ “Укрпошта” графік проведення перевірок поштових відділень щоквартально. Формує, погоджує графік проведення перевірок банківських установ, установ (закладів), в яких особи перебувають на повному державному утриманні та сервісних центрів МВС;

6) забезпечує своєчасне внесення відомостей про результати контрольних заходів до Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю);

7) формує єдині справи розпорядчих документів, що приймаються органом державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності;

8) здійснює щоквартальний контроль за станом виконання річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю);

9) узагальнює щомісячно та щоквартально результати проведення контрольно-перевірочної роботи та інформує Управління контрольно-перевірочної роботи Пенсійного фонду України;

10) надає пропозиції щодо усунення виявлених порушень законодавства та здійснює моніторинг стану їх виконання;

11) здійснює роботу з підсистемами Пенсійного фонду України, відповідно до функцій, покладених на Управління;

12) забезпечує моніторинг результатів роботи, надає аналітичні матеріали з діяльності Управління та інформує начальника Головного управління;

13) працює з інформацією з обмеженим доступом, забезпечує захист такої інформації та персональних даних осіб, що стали відомі у зв’язку з виконанням обов’язків державної служби, а також іншої інформацією, яка відповідно до закону не підлягає розголошенню;

14) приймає участь, в межах своєї компетенції, у розгляді звернень, заяв та скарг, що надходять до Головного управління;

15) забезпечує методичне керівництво контрольно-перевірочної роботи, вивчає стан організації контрольно-перевірочної роботи та розробляє пропозиції щодо її вдосконалення;

16) бере участь у розробці проєктів організаційно-розпорядчих документів Головного управління щодо контрольно-перевірочної роботи;

17) взаємодіє зі структурним підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції з питань, віднесених до компетенції Управління;

18) з метою надання послуг з пенсійного забезпечення для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період:

при переведенні Головного управління на функціонування в умовах особливого періоду здійснює контроль в межах компетенції за проведенням заходів, визначених мобілізаційним планом, та відповідно до організаційно-розпорядчих документів Пенсійного фонду України;

при не переведенні ˗ виконує завдання, визначені як для мирного часу.

3. Відділи контрольно-перевірочної роботи № 1, № 2:

1) здійснюють контроль за проведенням перевірок з питань:

додержання вимог законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (далі – страхові внески) та інших платежів;

правильності нарахування, обчислення, повноти і своєчасністю сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;

цільового використання коштів; інших коштів, призначених для виплати пенсій та щомісячного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій, установах (закладах), в яких особи перебувають на повному державному утриманні (далі – перевірки цільового використання коштів);

обґрунтованості документів, виданих для оформлення пенсії; достовірністю поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому соціальному страхуванню; умовами їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію;

2) проводять перевірки правильності нарахування, обчислення, повноти і своєчасності сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та інших платежів; контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Фонд; достовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб;

3) проводять перевірки правильності сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;

4) проводять перевірки цільового використання коштів, призначених для виплати пенсій та щомісячного грошового утримання суддям у відставці; житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в організаціях, що здійснюють виплату i доставку пенсій, установах (закладах), в яких особи перебувають на повному державному утриманні та інших виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, інших джерел, визначених законодавством;

5) проводять перевірки обґрунтованості документів, виданих для оформлення пенсії; достовірності поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому соціальному страхуванню; умов їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію;

6) формують та узгоджують з платниками, яким донараховано за результатами перевірок суми страхових внесків, вимоги про їх сплату; видає приписи про усунення порушень, виявлених за результатами перевірки достовірності поданих страхувальником відомостей про застрахованих осіб та здійснює моніторинг стану їх виконання;

7) забезпечують своєчасне внесення відомостей про результати контрольних заходів до Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю);

8) застосовують фінансові санкції та порушують в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування;

9) здійснюють роботу з підсистемами Пенсійного фонду України, відповідно до функцій, покладених на Управління;

10) надають пропозиції щодо усунення виявлених порушень законодавства та здійснює моніторинг стану їх виконання;

11) беруть участь у розробці проєктів організаційно-розпорядчих документів Головного управління щодо контрольно-перевірочної роботи;

12) працюють з інформацією з обмеженим доступом, забезпечує захист такої інформації та персональних даних осіб, що стали відомі у зв’язку з виконанням обов’язків державної служби, а також іншої інформацією, яка відповідно до закону не підлягає розголошенню;

13) приймають участь, в межах своєї компетенції, у розгляді звернень, заяв та скарг, що надходять до Головного управління;

14) взаємодіють зі структурним підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції з питань, віднесених до компетенції Управління;

15) з метою надання послуг з пенсійного забезпечення для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період:

при переведенні Головного управління на функціонування в умовах особливого періоду здійснюють контроль в межах компетенції за проведенням заходів, визначених мобілізаційним планом, та відповідно до організаційно-розпорядчих документів Пенсійного фонду України;

при не переведенні ˗ виконують завдання, визначені як для мирного часу.

4. Відділ обґрунтованості видачі листків непрацездатності:

1) організовує, координує та контролює здійснення відділами Управління перевірок за:

правильністю використання страхувальниками страхових коштів, із застосуванням ризик-орієнтованих підходів, а також за веденням і достовірністю обліку та звітності щодо їх надходження та використання;

станом профілактичної роботи та охорони праці на підприємствах;

організацією заходів з розслідування нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, які спричинили втрату непрацездатності.

2) проводить перевірки обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності та документів, що є підставою для їх формування, на базі інформації, що міститься в електронних системах та реєстрах;

3) проводить перевірки за використанням страхувальниками та застрахованими особами страхових коштів;

4) застосовує фінансові санкції та порушує в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;

5) щоквартально формує план-графік проведення документальних перевірок та оприлюднює на офіційній сторінці веб порталу;

6) узагальнює щомісячно та щоквартально результати проведення контрольно-перевірочної роботи та інформує Пенсійний фонд України;

7) забезпечує моніторинг результатів роботи, надає аналітичні матеріали з діяльності Управління та інформує начальника Головного управління;

8) здійснює роботу з підсистемами Пенсійного фонду України, відповідно до функцій, покладених на Управління;

9) надає пропозиції щодо усунення виявлених порушень законодавства та здійснює моніторинг стану їх виконання;

10) бере участь у розробці проєктів організаційно-розпорядчих документів Головного управління щодо контрольно-перевірочної роботи;

11) працює з інформацією з обмеженим доступом, забезпечує захист такої інформації та персональних даних осіб, що стали відомі у зв’язку з виконанням обов’язків державної служби, а також іншої інформацією, яка відповідно до закону не підлягає розголошенню;

12) приймає участь, в межах своєї компетенції, у розгляді звернень, заяв та скарг, що надходять до Головного управління;

13) взаємодіє зі структурним підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції з питань, віднесених до компетенції Управління;

14) з метою надання послуг з пенсійного забезпечення для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період:

при переведенні Головного управління на функціонування в умовах особливого періоду здійснює контроль в межах компетенції за проведенням заходів, визначених мобілізаційним планом, та відповідно до організаційно-розпорядчих документів Пенсійного фонду України;

при не переведенні ˗ виконує завдання, визначені як для мирного часу.

5. Відділ профілактики та розслідування нещасних випадків:

1) проводить перевірки стану профілактичної роботи та охорони праці на підприємствах;

2) приймає участь у проведенні розслідування нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань;

3) забезпечує заходи з профілактики страхових випадків, що спрямовані на запобігання нещасним випадкам, усунення загрози здоров’ю працівників, викликаної умовами праці;

4) вивчає стан умов, безпеки, охорони праці та профілактичної роботи на підприємствах; у фізичних осіб, які використовують найману працю, з метою надання страхувальникам необхідних консультацій у створенні ними та реалізації ефективної системи управління охороною праці;

5) проводить, у межах своїх повноважень, інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо безпечних та нешкідливих умов праці; організовує створення тематичних кінофільмів, радіо і телепередач; видає та поширює інформаційні матеріали, спеціальну літературу, плакати, пам’ятки з питань загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та охорони праці;

6) вивчає та поширює позитивний досвід створення безпечних та нешкідливих умов виробництва;

7) здійснює роботу з підсистемами Пенсійного фонду України, відповідно до функцій, покладених на Управління;

8) застосовує фінансові санкції та порушує в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності;

9) узагальнює щомісячно та щоквартально результати проведення контрольно-перевірочної роботи та інформує Пенсійний фонд України;

10) забезпечує моніторинг результатів роботи, надає аналітичні матеріали з діяльності Управління та інформує начальника Головного управління;

11) працює з інформацією з обмеженим доступом, забезпечує захист такої інформації та персональних даних осіб, що стали відомі у зв’язку з виконанням обов’язків державної служби, а також іншої інформацією, яка відповідно до закону не підлягає розголошенню;

12) приймає участь, в межах своєї компетенції, у розгляді звернень, заяв та скарг, що надходять до Головного управління;

13) надає пропозиції щодо усунення виявлених порушень законодавства та здійснює моніторинг стану їх виконання;

14) бере участь у розробці проєктів організаційно-розпорядчих документів Головного управління щодо контрольно-перевірочної роботи;

15) взаємодіє зі структурним підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції з питань, віднесених до компетенції Управління;

16) з метою надання послуг з пенсійного забезпечення для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період:

при переведенні Головного управління на функціонування в умовах особливого періоду здійснює контроль в межах компетенції за проведенням заходів, визначених мобілізаційним планом, та відповідно до організаційно-розпорядчих документів Пенсійного фонду України;

при не переведенні ˗ виконує завдання, визначені як для мирного часу.

6. Права Управління:

1) взаємодіяти з питань, що належать до його компетенції, з іншими структурними підрозділами Головного управління, державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами;

2) одержувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб та іншого персоналу Головного управління матеріали та пояснення (у тому числі письмові), необхідні для здійснення покладених на нього завдань; повертати на доопрацювання документи та матеріали, якщо їх було підготовлено неякісно, із відповідними зауваженнями;

3) брати участь у засіданнях колегій при начальнику Головного управління, конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань управління персоналом та організаційного розвитку;

4) організовувати та проводити семінари, наради та інші заходи з питань, що належать до Управління;

5) обробляти персональні дані фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на Управління завдань;

6) за дорученням начальника Головного управління представляти Головне управління в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

ІІІ. Керівництво Управління

1. Управління очолює начальник Управління, який є державним службовцем.

2. Начальник Управління призначається на посаду та звільняється з посади начальником Головного управління за результатами конкурсу (крім випадків, передбачених законодавством).

3. На посаду начальника Управління призначається особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста) та має досвід роботи на посадах державної служби категорій “В” чи “Б”, або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років; вільно володіє державною мовою.

4. Начальник Управління безпосередньо здійснює керівництво Управлінням, спрямовує його діяльність; організовує та забезпечує виконання функцій, покладених на Управління відповідно до законодавства, внутрішнього службового розпорядку; організовує планування роботи Управління; визначає розподіл обов’язків між працівниками Управління, координує та контролює їх діяльність; організовує та скликає наради з питань, що належать до компетенції Управління; розглядає кореспонденцію, яка надходить до Управління, визначає відповідальних виконавців з її опрацювання; оцінює результати діяльності, ділові якості працівників Управління при виконанні посадових обов’язків; бере участь у складанні поточних і перспективних планів роботи Головного управління, перевіряє якість своєчасність їх виконання, визначає порядок роботи Управління, розподіляє роботу між відділами, звітує перед начальником Головного управління про виконання покладених на Управління завдань, підписує (візує) в межах своїх повноважень документи, що подаються начальнику Головного управління, його заступникам.

5. Начальник Управління має право в межах своїх повноважень давати доручення працівникам Управління, які є обов’язковими для виконання.

6. Начальник Управління вносить керівництву Головного управління пропозиції щодо заохочення працівників Управління, накладення на них стягнень за порушення трудової і виконавської дисципліни.

7. Начальник Управління повинен дотримуватись правил етичної поведінки державних службовців і посадових осіб, а також вимагати їх дотримання від підлеглих працівників; запобігати виникненню конфлікту інтересів у діяльності підлеглих, а у разі виникнення – сприяти його врегулюванню.

8. Роботу відділів Управління безпосередньо організовують – заступник начальника управління-начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступник начальника управління – начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальник відділу профілактики та розслідування нещасних випадків, які є державними службовцями категорії “Б”, призначаються на посаду за результатами конкурсу (крім випадків, визначених законодавством) і звільняються з неї наказом начальника Головного управління відповідно до законодавства про державну службу.

9. На посаду заступника начальника управління-начальника відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступника начальника управління-начальника відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальника відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальника відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальника відділу профілактики та розслідування нещасних випадків може бути призначена особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста) та має досвід роботи на посадах державної служби категорій “В” чи “Б”, або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільно володіє державною мовою.

10. Заступник начальника управління-начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступник начальника управління -начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальник відділу профілактики та розслідування нещасних випадків безпосередньо здійснюють керівництво відділами, організовують та забезпечують виконання функцій, покладених на відділи, несуть персональну відповідальність та звітують перед начальником Головного управління про виконання завдань, покладених на Управління.

11. Заступник начальника управління-начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступник начальника управління-начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальник відділу профілактики та розслідування нещасних випадків забезпечують методичне керівництво та контроль за станом контрольно-перевірочної роботи відділів; розробляють пропозиції щодо її вдосконалення, організовують і координують здійснення структурними підрозділами перевірок з питань дотримання вимог законодавства щодо загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності; забезпечують здійснення моніторингу їх результатів; забезпечують контроль за своєчасним внесенням відомостей про результати контрольних заходів до Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), підготовку аналітичних матеріалів з питань роботи Управління та підготовки місячної і квартальної звітності для подання до Пенсійного фонду України.

12. Заступник начальника управління-начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступник начальника управління -начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальник відділу профілактики та розслідування нещасних випадків забезпечують планування, організацію та проведення контрольних заходів, узагальнюють результати контрольних заходів та організовують контроль за станом усунення виявлених порушень і недоліків.

13. Заступник начальника управління-начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступник начальника управління -начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальник відділу профілактики та розслідування нещасних випадків розробляють проєкти організаційно-розпорядчих документів Головного управління в межах повноважень.

14. Заступник начальника управління-начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступник начальника управління -начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальник відділу профілактики та розслідування нещасних випадків забезпечують захист державної таємниці та персональних даних осіб, що стали відомі у зв’язку з виконанням функціональних повноважень, а також іншої інформації, яка відповідно до закону не підлягає розголошенню.

15. Заступник начальника Управління – начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступник начальника Управління – начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальник відділу профілактики та розслідування нещасних випадків вносять начальнику управління пропозиції щодо заохочення працівників Управління, клопотання про притягнення державного службовця до дисциплінарної відповідальності.

16. Заступник начальника управління-начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, заступник начальника управління -начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 1, начальник відділу контрольно-перевірочної роботи № 2, начальник відділу профілактики та розслідування нещасних випадків повинні дотримуватись правил етичної поведінки державних службовців, а також вимагати їх дотримання працівниками структурних підрозділів, запобігати виникненню конфлікту інтересів, а у разі виникнення – сприяти його врегулюванню.

17. У разі відсутності начальника управління його обов’язки виконує заступник начальника управління-начальник відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи, у разі відсутності останнього обов’язки начальника управління виконує заступник начальника управління-начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності.

18. У разі відсутності начальників відділів Управління їх обов’язки виконують заступники начальників цих відділів, а у разі відсутності посади заступника начальника відділу відповідно, до штатного розпису Головного управління, або тимчасової відсутності останнього — головний спеціаліст цього відділу за окремим наказом начальника Головного управління.

IV. Заключні положення

1. Робота Управління організовується відповідно до Колективного договору, Правил внутрішнього службового розпорядку Головного управління та цього Положення

2. Працівники Управління є державними службовцями, призначаються на посади та звільняються начальником Головного управління, у встановленому законодавством порядку. Службові обов’язки та права працівників Управління визначаються їх посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Головного управління.

3. У разі необхідності виконання невідкладних або непередбачуваних завдань працівники Управління виконують за дорученням начальника Головного управління, інші завдання, в межах Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, якщо їх фаховий рівень достатній для виконання поставлених завдань.

4.  Управління для виконання покладених на нього завдань забезпечується відповідними приміщеннями, засобами зв’язку, комп’ютерною технікою, іншим обладнанням та матеріалами.

5. Для виконання функцій та завдань Управління має право використовувати службовий автотранспорт Головного управління в порядку, визначеному керівництвом Головного управління.

6. Для забезпечення виконання завдань, покладених на Управління, в кошторисі витрат на утримання апарату Головного управління передбачаються відповідні видатки.

background Layer 1