Пропустити навігацію

Управління з питань виплат

ПОЛОЖЕННЯ

про Управління з питань виплат Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області

І. Загальні положення

1. Управління з питань виплат (далі — Управління) є самостійним структурним підрозділом Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області (далі — Головне управління), що підпорядковується начальнику Головного управління. Діяльність Управління спрямовується та координується заступником начальника Головного управління відповідно до розподілу обов’язків між заступниками начальника Головного управління.

2. Структура Управління:

1) відділ опрацювання документації №1;

2) відділ опрацювання документації №2;

3) відділ методології та звітності;

4) відділ з питань відрахувань;

5) відділ з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян.

3. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, Положенням про Пенсійний фонд України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 (із змінами), Положенням про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 22.12.2014 № 28-2 (із змінами), іншими нормативно-правовими актами, постановами правління та наказами Пенсійного фонду України (далі — Фонд), наказами Головного управління та цим Положенням.

ІІ. Завдання, функції Управління

1. Основними завданнями Управління є:

1) участь у реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення, загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності; надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу (далі — пільг); субсидій на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення (далі — субсидій на оренду), компенсацій частини податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку та військового збору (далі — компенсацій податку), та компенсацій витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) внутрішньо переміщених осіб (далі – компенсацій витрат);

2) забезпечення своєчасної та у повному обсязі виплати пенсій, щомісячного довічного утримання суддям у відставці, допомог на поховання; житлових субсидій, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат; здійснення страхових виплат та надання соціальних послуг відповідно до закону та інших виплат, які згідно з законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством;

3) надання застрахованим особам, одержувачам пенсій, житлових субсидій та пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат інформації, визначеної законодавством;

4) з метою надання послуг з питань виплати пенсій, житлових субсидій, страхових виплат, соціальних послуг, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період:

при переведенні Головного управління на функціонування в умовах особливого періоду здійснює контроль, в межах компетенції, за проведенням заходів, визначених мобілізаційним планом, та відповідно до організаційно-розпорядчих документів Пенсійного фонду України;

при не переведенні ˗ виконує завдання, визначені як для мирного часу.

Управління, відповідно до покладених на нього завдань, організовує роботу по напрямках.

2. Відділи опрацювання документації № 1, № 2:

1) забезпечують виплату пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, допомог на поховання, житлових субсидій, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат, страхових та інших виплат із дотриманням норм чинного законодавства;

2) здійснюють ведення електронних особових рахунків; електронних особових справ одержувачів пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат, страхових та інших виплат у підсистемах “Призначення та виплата пенсій на базі електронної пенсійної справи”, “Призначення та виплата деяких соціальних виплат” в межах ІКІС ПФУ;

3) здійснюють продовження чи припинення виплати пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат, страхових та інших виплат на підставі рішень про призначення (перерахунок), актових записів про смерть та з інших підстав, передбачених чинним законодавством;

4) здійснюють, у встановлені законодавством терміни, опрацювання заяв одержувачів пенсійних та інших виплат, зареєстрованих у підсистемах Звернення”, “Документообігв межах ІКІС ПФУ;

5) здійснюють опрацювання даних про смерть фізичних осіб відповідно до сформованих звітів “Протокол звірки ДРАЦС з ППВП”, реалізованих у підсистемі “Реєстр застрахованих осіб” та звітів “Пошук АЗ про смерть в пільгах/субсидіях”, “Пошук АЗ про смерть в соцвиплатах”, реалізованих у підсистемі “Призначення та виплата деяких соціальних виплат” в межах ІКІС ПФУ;

6) забезпечують виплату сум заборгованості на виконання рішень судів згідно з видатками, визначеними в бюджеті Пенсійного фонду України на цю мету;

7) забезпечують внесення відомостей до підсистеми “Реєстр судових рішень”, в межах ІКІС ПФУ, щодо:

створення карток щодо судових рішень з питань виплати коштів, виконання яких не потребує внесення змін до електронної пенсійної справи;

перевірки правильності нарахованих сум та періоду нарахування;

долучення до карток судових рішень розрахунків сум боргів, нарахованих на виконання рішень судів;

зміни статусу картки рішення на “Виконано”;

8) забезпечують опрацювання, в установлені терміни, електронних пенсійних справ внутрішньо переміщених осіб, ведення обліку невиплачених сум пенсій даній категорії пенсіонерів та проведення виплати пенсій за минулий період;

9) здійснюють облік сум надміру виплачених пенсій, житлових субсидій, страхових виплат, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат; вживають заходи для їх відшкодування, проводять утримання; здійснюють контроль за погашенням заборгованості;

10) здійснюють опрацювання рекомендацій Міністерства фінансів України за типом рекомендації “Проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності” та здійснюють перевірку результатів опрацювання шляхом внесення відповідних даних до підсистеми ІКІС ПФУ “Реєстр застрахованих осіб”;

11) опрацьовують інформацію про одержувачів виплат, з банківських рахунків яких не отримувались кошти протягом останніх 12 місяців, або отримувались за довіреністю;

12) взаємодіють з підприємствами поштового зв’язку, банківськими установами, через які здійснюється виплата пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, допомог на поховання, житлових субсидій, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат, страхових та інших виплат;

13) беруть участь у розгляді звернень громадян, запитів підприємств, установ, організацій з питань, що відносяться до компетенції Управління;

14) разом з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління забезпечують виконання вимог законодавства про запобігання корупції;

15) взаємодіють з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління; надають практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління;

16) в межах компетенції, беруть участь у проведенні семінарів, інших навчальних заходів з працівниками Управління чи самостійних структурних підрозділів Головного управління;

17) забезпечують, в межах компетенції, дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації і персональних даних.

3. Відділ методології та звітності:

1) здійснює методичний супровід роботи відділів Управління щодо:

ведення електронних особових рахунків; електронних особових справ одержувачів пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат, страхових та інших виплат у підсистемах “Призначення та виплата пенсій на базі електронної пенсійної справи”, “Призначення та виплата деяких соціальних виплат” в межах ІКІС ПФУ;

продовження чи припинення виплати пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій, пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат, страхових та інших виплат з підстав, визначених чинним законодавством;

забезпечення виплати сум заборгованості на виконання рішень судів згідно з видатками, визначеними в бюджеті Пенсійного фонду України на цю мету;

внесення відомостей до підсистеми “Реєстр судових рішень”, в межах ІКІС ПФУ, в частині, що належить до компетенції Управління;

опрацювання інформації про одержувачів виплат, з банківських рахунків яких не отримувались кошти протягом останніх 12 місяців, або отримувались за довіреністю;

опрацювання електронних пенсійних справ внутрішньо переміщених осіб, ведення обліку невиплачених сум пенсій даній категорії пенсіонерів та проведення виплати пенсій за минулий період;

здійснення обліку сум надміру виплачених пенсій, житлових субсидій, страхових виплат та пільг, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат; вжиття заходів для їх відшкодування, проведення утримання з виплат;

опрацювання документів про виплату допомоги на поховання; недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю одержувача; у разі виїзду пенсіонерів на постійне місце проживання за кордон; формування виплатних документів;

проведення відрахувань з пенсій та інших виплат, відповідно до чинного законодавства (на підставі заяв, постанов державних (приватних) виконавців, судових рішень, ухвал, тощо);

2) здійснює щоденне формування звітів “Протокол звірки ДРАЦС з ППВП”, “Протокол звірки ДРАЦС з ДКГ”, реалізованих у підсистемі “Реєстр застрахованих осіб” та звітів “Пошук АЗ про смерть в пільгах/субсидіях”, “Пошук АЗ про смерть в соцвиплатах”, реалізованих у підсистемі “Призначення та виплата деяких соціальних виплат” в межах ІКІС ПФУ; внесення інформації, пов’язаної зі смертю пенсіонера, в електронні особові рахунки та електронні особові справи; проведення блокування виплати;

3) здійснює моніторинг опрацювання заяв одержувачів пенсійних та інших виплат, зареєстрованих у підсистемах “Звернення”, “Документообіг” в межах ІКІС ПФУ;

4) забезпечує роботу та організовує засідання постійно діючої Комісії з питань визнання переплати пенсії безнадійною заборгованістю при Головному управлінні Пенсійного фонду України у Волинській області;

5) аналізує та узагальнює результати опрацювання рекомендацій Міністерства фінансів України за типом рекомендації “Проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності” в підсистемі “Реєстр застрахованих осіб” в межах ІКІС ПФУ;

6) забезпечує щоденну передачу інформації про виплати разовими дорученнями допомог на поховання, недоотриманих пенсій у зв’язку зі смертю одержувачів, виплат пенсій у разі виїзду пенсіонерів на постійне місце проживання за кордон, одноразової грошової допомоги Фінансово-економічному управлінню Головного управління для проведення виплати через банківські установи;

7) забезпечує своєчасну підготовку бухгалтерської та статистичної звітності про виплату пенсій, житлових субсидій, страхових виплат, субсидій на оренду, компенсацій податку, компенсацій витрат, соціальних послуг, пільг та інших виплат;

8) узагальнює, аналізує та готує інформаційні та аналітичні матеріали з питань, віднесених до компетенції Управління; вносить пропозиції щодо удосконалення роботи Управління;

9) бере участь у підготовці матеріалів для розгляду на колегії Головного управління та нарадах з питань, віднесених до компетенції Управління;

10) бере участь у розгляді звернень громадян, запитів підприємств, установ, організацій з питань, що відносяться до компетенції Управління;

11) разом з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;

12) взаємодіє з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління; надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління;

13) в межах компетенції, бере участь у проведенні семінарів, інших навчальних заходів з працівниками Управління чи самостійних структурних підрозділів Головного управління;

14) забезпечує, в межах компетенції, дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації і персональних даних.

4. Відділ з питань відрахувань:

1) здійснює ведення електронних особових рахунків одержувачів пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці та інших виплат у підсистемі ІКІС ПФУ “Призначення та виплата пенсій на базі електронної пенсійної справи” в частині відрахувань;

2) забезпечує відрахування з пенсій та інших виплат відповідно до чинного законодавства (на підставі заяв, постанов державних (приватних) виконавців, судових рішень, ухвал, тощо);

3) забезпечує зберігання оригіналів виконавчих документів до закінчення виконавчого провадження;

4) здійснює формування та передачу Фінансово-економічному управлінню Головного управління списків на відрахування з пенсій та інших виплат для проведення відрахувань;

5) забезпечує виплату пенсій та страхових виплат особам, які перебувають на повному державному утриманні у відповідних закладах;

6) забезпечує виплату пенсій та інших виплат особам, засудженим до обмеження/позбавлення волі на певний строк;

7) інформує державних/приватних виконавців про здійснені відрахування з виплат;

8) бере участь у розгляді звернень громадян, запитів підприємств, установ, організацій з питань, що відносяться до компетенції Управління;

9) разом з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;

10) взаємодіє з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління; надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління;

11) в межах компетенції, бере участь у проведенні семінарів, інших навчальних заходів з працівниками Управління чи структурних підрозділів Головного управління;

12) забезпечує, в межах компетенції, дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації і персональних даних.

5. Відділ з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян:

1) забезпечує виплату пенсій, призначених відповідно до Закону України від 9 квітня 1992 року №2262-XII “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб” (далі — Закон  2262) в порядку та з дотриманням строків, визначених чинним законодавством;

2) здійснює ведення електронних особових рахунків одержувачів пенсій, призначених відповідно до Закону 2262;

3) здійснює продовження чи припинення виплати пенсій, призначених відповідно до Закону 2262, на підставі рішень про призначення (перерахунок), актових записів про смерть та з інших підстав, передбачених чинним законодавством;

4) здійснює, у встановлені законодавством терміни, опрацювання заяв одержувачів пенсій, призначених відповідно до Закону 2262, зареєстрованих у підсистемах Звернення”, “Документообігв межах ІКІС ПФУ;

5) здійснює опрацювання даних про смерть фізичних осіб відповідно до сформованих звітів “Протокол звірки ДРАЦС з ДКГ”, реалізованих у підсистемі “Реєстр застрахованих осіб” в межах ІКІС ПФУ;

6) забезпечує виплату сум заборгованості на виконання рішень судів згідно з видатками, визначеними в бюджеті Пенсійного фонду України на цю мету;

7) забезпечує внесення відомостей до підсистеми “Реєстр судових рішень” в межах ІКІС ПФУ в частині:

створення карток щодо судових рішень з питань виплати коштів, виконання яких не потребує внесення змін до електронної пенсійної справи;

перевірки правильності нарахованих сум та періоду нарахування;

долучення до карток судових рішень розрахунків сум боргів, нарахованих на виконання рішень судів;

зміни статусу картки рішення на “Виконано”;

8) забезпечує опрацювання в установлені терміни електронних пенсійних справ внутрішньо переміщених осіб, одержувачів пенсійних виплат згідно Закону 2262; ведення обліку невиплачених сум пенсій даній категорії пенсіонерів та проведення виплати пенсій за минулий період;

9) здійснює облік сум надміру виплачених пенсій, призначених згідно Закону 2262; вживає заходи щодо їх відшкодування; здійснює контроль за погашенням заборгованості; проводить утримання з пенсій;

10) опрацьовує інформацію про одержувачів виплат, з банківських рахунків яких не отримувались кошти протягом останніх 12 місяців, або отримувались за довіреністю;

11) здійснює відрахування з пенсій, призначених згідно Закону № 2262 ( на підставі заяв, постанов державних (приватних) виконавців, судових рішень, ухвал, тощо);

12) взаємодіє з підприємствами поштового зв’язку, банківськими установами, через які здійснюється виплата пенсій;

13) забезпечує своєчасну підготовку бухгалтерської та статистичної звітності, що стосується виплати пенсій, призначених відповідно до Закону № 2262;

14) працює з інформацією, що становить державну таємницю та службову інформацію. Проводить контроль за виплатою пенсій військовослужбовцям СБУ, СЗР, розвідувального органу Адміністрації ДПС, ГУР та деяким іншим категоріям громадян. Має доступ до відомостей про осіб, що мають відношення до здійснення оперативно-розшукової, контррозвідувальної чи розвідувальної діяльності. Має доступ до секретних нормативних документів з грошового забезпечення співробітників СБУ, ДПС України, ДПСУ, ГУР МО, СЗР, УДО. Забезпечує охорону державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності;

15) бере участь у розгляді звернень громадян, запитів підприємств, установ, організацій з питань, що відносяться до компетенції Управління;

16) разом з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;

17) взаємодіє з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління; надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління;

18) в межах компетенції, бере участь у проведенні семінарів, інших навчальних заходів з працівниками Управління чи структурних підрозділів Головного управління;

19) забезпечує, в межах компетенції, дотримання законодавства про інформацію та доступ до публічної інформації і персональних даних.

6. Права Управління:

1) одержувати, у встановленому порядку, від самостійних структурних підрозділів Головного управління відомості, довідки, статистичні дані, розрахунки та інші матеріали, необхідні для вирішення питань, віднесених до компетенції Управління;

2) вести службове листування з іншими самостійними структурними підрозділами Головного управління;

3) брати участь у семінарах, нарадах, засіданнях колегій при начальнику Головного управління, інших заходах з питань, що належать до компетенції Управління;

4) вносити пропозиції щодо поліпшення роботи та/або підвищення кваліфікації працівників Управління, ефективності державної служби.

ІІІ. Керівництво Управління

1. Управління очолює начальник Управління, який є державним службовцем, призначається на посаду начальником Головного управління за результатами конкурсу (крім випадків, визначених законодавством) та звільняється з посади начальником Головного управління відповідно до Закону України “Про державну службу”.

2. На посаду начальника Управління може бути призначена особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста); має стаж роботи на посадах державної служби категорії ”Б” чи ”В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років; вільно володіє державною мовою.

3. Начальник Управління безпосередньо здійснює керівництво Управлінням; спрямовує його діяльність, організовує та забезпечує виконання функцій, покладених на Управління відповідно до законодавства, Правил внутрішнього службового розпорядку Головного управління; визначає порядок роботи Управління, розподіляє роботу між відділами; організовує та скликає наради з питань, що належать до компетенції Управління; розглядає кореспонденцію, яка надходить до Управління, визначає відповідальних виконавців з її опрацювання. Підпорядковується, несе персональну відповідальність та звітує перед начальником Головного управління про виконання завдань, покладених на Управління; підписує (візує) документи, що подаються начальнику Головного управління, його заступникам.

4. Начальник Управління несе відповідальність згідно з чинним законодавством України за розголошення відомостей, що становлять державну таємницю, службової інформації.

5. Начальник Управління має право, в межах повноважень, давати доручення працівникам Управління, які є обов’язковими для виконання.

6. Начальник Управління вносить керівництву Головного управління пропозиції про заохочення працівників Управління чи застосування до них дисциплінарних стягнень.

7. Заступник начальника управління – начальник відділу опрацювання документації №2, заступник начальника управління – начальник відділу методології та звітності є державними службовцями, призначаються на посаду начальником Головного управління за результатами конкурсу (крім випадків, визначених законодавством) та звільняються з посади начальником Головного управління відповідно до Закону України “Про державну службу”.

8. На посаду заступника начальника управління – начальника відділу опрацювання документації №2 та на посаду заступника начальника управління- начальника відділу методології та звітності можуть бути призначені особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста); мають стаж роботи на посадах державної служби категорії ”Б” чи ”В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, чи досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільно володіють державною мовою.

9. Заступник начальника управління – начальник відділу опрацювання документації №2, заступник начальника управління – начальник відділу методології та звітності мають право, в межах повноважень, давати доручення працівникам Управління, які є обов’язковими для виконання.

10. Заступник начальника управління – начальник відділу опрацювання документації №2 здійснює керівництво відділом опрацювання документації №2, спрямовує його діяльність; організовує та забезпечує виконання завдань та функцій, покладених на відділ, Правил внутрішнього службового розпорядку; визначає порядок роботи відділу; розподіляє роботу між працівниками відділу; несе персональну відповідальність та звітує перед начальником Управління та керівництвом Головного управління про виконання покладених на відділ завдань.

11. Заступник начальника управління – начальник відділу методології та звітності здійснює керівництво відділом методології та звітності; спрямовує його діяльність; організовує та забезпечує виконання завдань та функцій, покладених на відділ, Правил внутрішнього службового розпорядку; визначає порядок роботи відділу, розподіляє роботу між працівниками відділу; несе персональну відповідальність та звітує перед начальником Управління та керівництвом Головного управління про виконання покладених на відділ завдань.

12. Начальник відділу опрацювання документації №1, начальник відділу з питань відрахувань та начальник відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян:

– здійснюють безпосереднє керівництво відділами; спрямовують їх діяльність; організовують та забезпечують виконання завдань та функцій, покладених на відділи, Правил внутрішнього службового розпорядку;

– несуть персональну відповідальність та звітують перед начальником Управління та керівництвом Головного управління про виконання покладених на відділи завдань;

– в межах повноважень, готують та беруть участь у підготовці проєктів нормативних актів та розпорядчих документів Головного управління, тощо.

13. Начальники відділів Управління візують проєкти документів, створених працівниками відділів, перед їх поданням на підпис/візування начальнику Управління.

14. На посади начальників відділів можуть бути призначені особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста); мають стаж роботи на посадах державної служби категорії ”Б” чи ”В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, чи досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років; вільно володіють державною мовою. Призначаються на посаду начальником Головного управління за результатами конкурсу (крім випадків, визначених законодавством) та звільняються з посади начальником Головного управління.

15. У разі відсутності начальника Управління його обов’язки виконує заступник начальника управління – начальник відділу методології та звітності, а у разі відсутності останнього, обов’язки начальника Управління виконує заступник начальника управління – начальник відділу опрацювання документації №2.

16. У разі відсутності начальників відділів їх обов’язки виконують заступники начальників цих відділів.

ІV. Заключні положення

1. Робота Управління організовується відповідно до Колективного договору, Правил трудового розпорядку та Правил внутрішнього службового розпорядку Головного управління та цього Положення.

2. Працівники Управління є державними службовцями, призначаються на посаду та звільняються з неї начальником Головного управління у встановленому законодавством порядку. Службові обов’язки та права працівників Управління визначаються їх посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Головного управління.

3. У разі необхідності виконання невідкладних або непередбачуваних завдань, працівники Управління за дорученням начальника Головного управління виконують інші завдання, в межах Положення  про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, якщо їх фаховий рівень достатній для виконання поставлених завдань.

4. Управління має власний бланк, який затверджується та використовується за окремим наказом Головного управління.

5. Управління, для виконання покладених на нього завдань, забезпечується відповідними приміщеннями, засобами зв’язку, комп’ютерною технікою, іншим обладнанням та матеріалами.

6. Для виконання покладених на нього завдань Управління має право використання службового автотранспорту Головного управління у порядку, визначеному керівництвом Головного управління.

7. Для забезпечення виконання завдань, покладених на Управління, в кошторисі витрат на утримання Головного управління передбачаються відповідні видатки.

background Layer 1