Пропустити навігацію

ФАХІВЦІ РОЗ’ЯСНЮЮТЬ ПРО ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєcтрів Головного управління Пенсійного фонду у Волинській області впродовж 07 – 08 серпня поточного року проведені зустрічі з представниками підприємств, установ, організацій, фізичними особами–підприємцями міста Луцька, Камінь – Каширського, Ковеля та Володимира щодо можливостей та переваг використання електронних сервісів Пенсійного фонду України.
Фахівці роз’яснили учасникам заходу про послуги, доступні у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України. Звернули увагу, що в кабінеті страхувальника є можливість формувати запити та отримувати електронні документи (довідки про трудовий та страховий стаж, ОК-7), подавати скановані паперові трудові книжки для проведення оцифрування та переведення їх в електронну форму щодо новоприйнятих працівників та тих, які перебувають у відпустках по догляду за дитиною.
Спеціалісти зазначили, що сьогодні portal.pfu.gov.ua — це зручний сервіс, який функціонує 24/7 та з допомогою якого застраховані особи, страхувальники, пенсіонери дистанційно та оперативно можуть отримати практично усі послуги, котрі надають фахівці Пенсійного фонду в сервісних центрах.111 1 1024x707 - ФАХІВЦІ РОЗ'ЯСНЮЮТЬ ПРО ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
background Layer 1