Що таке довідки ОК-5 та ОК-7?
Довідки ОК-5 та ОК-7 – це індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Довідка ОК-5 формується за будь-який період, починаючи з 2000 року, і містить дані щодо суми заробітку для обчислення пенсії, визначення страхового стажу, сплати страхових внесків. На підставі цієї довідки застрахована особа отримує інформацію щодо набутого страхового та заробітної плати, яка буде врахована при призначенні пенсії.
Довідка ОК-7 містить відомості про суми заробітної плати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок, та страховий стаж за період із 2011 року. Зазвичай, довідку ОК-7 використовують для визначення страхового стажу для розрахунку сум лікарняних, нарахування допомоги по безробіттю тощо.
Отримати довідки ОК-5 та ОК-7 можна кількома способами:
– безпосередньо у будь-якому сервісному центрі Пенсійного фонду України, пред’явивши паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);
– онлайн – на порталі Дія чи у мобільному застосунку Дія або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, або у мобільному застосунку «Пенсійний фонд».
Як отримати довідки ОК-5 чи ОК-7 через вебпортал Фонду?







