Як сформувати повідомлення про сплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду України?
Після здійснення оплати листків непрацездатності застрахованим особам роботодавець має протягом місяця відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.
Сформувати та надіслати повідомлення про виплату коштів можна через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України — https://portal.pfu.gov.ua.
Авторизувавшись на вебпорталі, страхувальник має можливість з екранної форми заяви-розрахунку, яка знаходиться в статусі «Оплачено», сформувати таке повідомлення.
Більшість реквізитів повідомлення заповнюється автоматично. Корегуються дані керівника, головного бухгалтера та телефон страхувальника.
Реквізити форми, які заповнюються автоматично:





Після перевірки даних повідомлення потрібно підписати та відправити до Пенсійного фонду України. Якщо сума в повідомленні за всіма листками непрацездатності дорівнює профінансованій сумі, повідомленню автоматично надається статус «Прийнято».