Пропустити навігацію

Як сформувати повідомлення про сплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду України?

Після здійснення оплати листків непрацездатності застрахованим особам роботодавець має протягом місяця відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.
 
Сформувати та надіслати повідомлення про виплату коштів можна через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України — https://portal.pfu.gov.ua.
 
 Авторизувавшись на вебпорталі, страхувальник має можливість з екранної форми заяви-розрахунку, яка знаходиться в статусі «Оплачено», сформувати таке повідомлення.
Більшість реквізитів повідомлення заповнюється автоматично. Корегуються дані керівника, головного бухгалтера та телефон страхувальника.
Реквізити форми, які заповнюються автоматично:
27a1 - Як сформувати повідомлення про сплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду України? номер листка непрацездатності (свідоцтва про смерть);
27a1 - Як сформувати повідомлення про сплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду України? серія листка непрацездатності (свідоцтва про смерть) для паперових документів;
27a1 - Як сформувати повідомлення про сплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду України? РНОКПП застрахованої особи;
27a1 - Як сформувати повідомлення про сплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду України? ПІБ застрахованої особи;
27a1 - Як сформувати повідомлення про сплату коштів застрахованим особам на вебпорталі Пенсійного фонду України? сума за рахунок коштів Фонду за заявою-розрахунком.
 
 Після перевірки даних повідомлення потрібно підписати та відправити до Пенсійного фонду України. Якщо сума в повідомленні за всіма листками непрацездатності дорівнює профінансованій сумі, повідомленню автоматично надається статус «Прийнято».
 
background Layer 1