Пропустити навігацію

Про електронні сервіси на зустрічах із представниками страхувальників

Про електронні сервіси Пенсійного фонду України та облік трудової діяльності працівників в електронній формі на зустрічах із представниками страхувальників розповіли спеціалісти Управління інформаційних систем та електронних реєстрів.
 
Під час таких робочих візитів до різних установ області фахівці акцентували на перевагах використання онлайн-сервісів ПФУ, що надають можливість дистанційно обслуговувати громадян. Зокрема, продемонстрували в дії роботу електронного кабінету страхувальника, надали роз’яснення та практичну допомогу в поданні сканованих копій трудових книжок через вебпортал ПФУ: https://portal.pfu.gov.ua/.
 
Нині електронний ресурс дає унікальну можливість постійно, не виходячи з дому, контролювати особисті дані, які впливають на розмір майбутньої пенсії. Вебпортал має зручне меню та посилання з підказками і роз’ясненнями, що дозволяє легко розібратися у цій системі. Тому фахівці Управління інформаційних систем та електронних реєстрів активно залучають до користування вебресурсами ПФУ як організації, так і пересічних громадян. Адже це доступно і зручно.
489027038 1079913557508350 6661676349270561829 n - Про електронні сервіси на зустрічах із представниками страхувальників
 
489570291 1079914150841624 5963461747800814855 n - Про електронні сервіси на зустрічах із представниками страхувальників
 
489540313 1079914627508243 3982499788488920589 n - Про електронні сервіси на зустрічах із представниками страхувальників
 
489560775 1079914920841547 5584817075611232056 n - Про електронні сервіси на зустрічах із представниками страхувальників
 
 
 
background Layer 1