Про електронні сервіси на зустрічах із представниками страхувальників
Про електронні сервіси Пенсійного фонду України та облік трудової діяльності працівників в електронній формі на зустрічах із представниками страхувальників розповіли спеціалісти Управління інформаційних систем та електронних реєстрів.
Під час таких робочих візитів до різних установ області фахівці акцентували на перевагах використання онлайн-сервісів ПФУ, що надають можливість дистанційно обслуговувати громадян. Зокрема, продемонстрували в дії роботу електронного кабінету страхувальника, надали роз’яснення та практичну допомогу в поданні сканованих копій трудових книжок через вебпортал ПФУ: https://portal.pfu.gov.ua/.
Нині електронний ресурс дає унікальну можливість постійно, не виходячи з дому, контролювати особисті дані, які впливають на розмір майбутньої пенсії. Вебпортал має зручне меню та посилання з підказками і роз’ясненнями, що дозволяє легко розібратися у цій системі. Тому фахівці Управління інформаційних систем та електронних реєстрів активно залучають до користування вебресурсами ПФУ як організації, так і пересічних громадян. Адже це доступно і зручно.



