Відбулося засідання колегії за підсумками роботи Головного управління у І кварталі 2025 року
6 травня 2025 року під головуванням начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області Лесі Неклеси відбулося розширене засідання колегії, на якому проаналізовано підсумки роботи Головного управління у І кварталі 2025 року щодо виконання покладених завдань.
У колегії взяли участь заступник голови Волинської обласної державної адміністрації Роман Романюк, члени колегії та представники сторін соціального діалогу, а саме: директор Департаменту соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації Оксана Гобод, голова Федерації профспілок Волинської області Іванна Дубинка-Філозоф. До засідання долучилися керівники самостійних структурних підрозділів та відділів Головного управління.
Заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області Олег Трибощук презентував результати роботи у І кварталі 2025 року за основними напрямками діяльності. Співдоповідачі Олександр Кузьмич, начальник Юридичного управління, та Роман Сасовський, завідувач Сектору з питань запобігання та виявлення корупції, зупинилися більш детально на правовій роботі та дотриманні антикорупційного законодавства в Головному управлінні.
Так, станом на 01 квітня 2025 року на обліку в Головному управлінні перебувають 259 тис. пенсіонерів, серед них 18 тис. осіб з числа військовослужбовців та деяких інших категорій.
Забезпечено виплату пенсій на загальну суму 4308,5 млн грн.
Призначено 4017 нових пенсійних справ, з них 930 — особам з числа військовослужбовців та деяких інших категорій.
На фінансування страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням спрямовано 263,2 млн грн.
Cередній розмір пенсій протягом кварталу зріс і на 01 квітня 2025 року становив 5758,11 грн. Окрім того, забезпечено виплати житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу для 97,5 тис. отримувачів в опалювальний період на загальну суму 492 млн грн.
Забезпечення якісного обслуговування громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області. Впродовж I кварталу 2025 року надано 135,9 тис. послуг, а саме: до 10 сервісних центрів Головного управління області звернулося 80,2 тис. громадян, які отримали стаціонарно 88,0 тис. послуг, в електронній формі ‒ 33,8 тис., на віддалених робочих місцях ‒ 6,0 тис., дистанційно ‒ 8,1 тис.
Співдоповідач Олександр Кузьмич, начальник Юридичного управління, зауважив, що представництво інтересів Головного управління забезпечено у 1524 судових провадженнях. Окрім того, направлено 11 позовів про примусове стягнення заборгованості з обов’язкових платежів до Пенсійного фонду. На постійній основі здійснюється правовий супровід діяльності Головного управління, аналіз змін у законодавстві та судовій практиці.
Проведення відповідних організаційно-управлінських заходів дозволило забезпечити дотримання вимог антикорупційного законодавства в Головному управлінні в частині повноти виконання завдань, визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024–2025 роки. На цьому наголосив Роман Сасовський, завідувач Сектору з питань запобігання та виявлення корупції.
Підсумовуючи засідання колегії, заступник голови Волинської обласної державної адміністрації Роман Романюк висловив пропозиції до окремих напрямків діяльності Пенсійного фонду області, акцентував на співпраці обласної адміністрації та Головного управління, а також подякував за ефективне керівництво, відкритість до діалогу і надання якісних послуг населенню. Іванна Дубинка-Філозоф, голова Федерації профспілок Волинської області, побажала колективу плідної роботи та реалізації всіх поставлених цілей.
У заключному слові Леся Неклеса підкреслила, що, незважаючи на виклики, які щоденно постають перед управлінням, необхідно продовжувати наполегливо працювати на результат. Окрім того, начальник Головного управління висловила вдячність усім структурним підрозділам за злагоджену роботу, чітке виконання професійних обов’язків задля забезпечення соціальних гарантій перед громадянами у непростих умовах воєнного стану.










