Пропустити навігацію

Повідомлення про зміни у трудових відносинах: чи можливо видалити дані або скасувати вже подане повідомлення?

Відповідно до підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2024 року №1332 “Деякі питання бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час”:
органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, не пізніше ніж протягом наступного дня після:
прийняття працівника на роботу,
– переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу,
– звільнення,
– поновлення на роботі,
– тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору,
подають Пенсійному фонду України відповідні відомості через вебпортал ПФУ portal.pfu.gov.ua в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
 
Для цього в кабінеті страхувальника передбачений пункт меню “Комунікації з ПФУ” доповнено опцією “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)” / “Повідомлення про зміни в трудових відносинах”.
 
У разі недотримання встановленого терміну для подання оперативних відомостей про трудові відносини працівника (не пізніше ніж протягом наступного дня після настання відповідної події), така інформація до Реєстру застрахованих осіб не завантажується.
 
Внесення змін, скасування або видалення поданих страхувальником засобами вебпорталу Пенсійного фонду повідомлень про зміни в трудових відносинах нормами чинного законодавства наразі не передбачено.
background Layer 1