Пропустити навігацію

Разова грошова допомога до Дня Незалежності 2025: хто має право на виплату та як її отримати

Щороку до головного свята країни – Дня Незалежності – держава надає разову грошову допомогу українцям, які мають особливий статус.
 
Порядок здійснення разової грошової виплати до Дня Незалежності України затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2023 року № 1396 “Деякі питання соціального захисту осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, ветеранів війни та осіб, що працюють в спеціальних умовах” https://www.kmu.gov.ua/…/deiaki-pytannia-sotsialnoho…)
 
У 2025 році механізм проведення виплати разової грошової допомоги до Дня Незалежності України такий самий, як і торік.
Хто може розраховувати на виплати?
– особи з інвалідністю внаслідок війни І, ІІ, ІІІ груп;
– особи з особливими заслугами перед Батьківщиною;
– учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності, колишні неповнолітні в’язні концтаборів, діти, народжені в місцях примусового тримання;
– члени сімей загиблих Захисників та Захисниць України, ветеранів війни, жертв нацизму;
– учасники війни, колишні в’язні таборів, насильно вивезені на примусові роботи, діти партизанів і підпільників.
 
УВАГА! Пенсіонерам, які мають право на таку виплату, грошова допомога буде виплачена у серпні разом із пенсією!
 
Важливо! Для проведення такої виплати пенсіонерам додатково звертатися не потрібно.
Ветеранам війни, які проходять службу / працюють та не є пенсіонерами, кошти буде спрямовано на рахунки військових частин, установ, організацій, де такі громадяни проходять службу / працюють, на підставі поданих роботодавцями заявок.
 
Важливо! Якщо ви не є пенсіонером та проходите службу / працюєте, то переконайтеся, що роботодавець має документи про вашу належність до ветеранів війни.
Тим, хто має право на виплату, не є пенсіонером та не проходить службу / не працює, для отримання допомоги потрібно звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України.
 
Важливо! У заяві (довільної форми) зазначаються реквізити документів, що підтверджують особу; номер банківського рахунка для одержання виплати; реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та реквізити посвідчення особи, яке дає право на отримання грошової виплати.
До заяви додаються:
• копія паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України (при особистому зверненні пред’являються оригінали);
• копія посвідчення, що підтверджує відповідний статус особи (при особистому зверненні – оригінали).
Заяви на здійснення разової грошової виплати подаються до 1 серпня поточного року. Якщо можливість подати заяву в зазначений термін відсутня, це можна зробити до 1 жовтня 2025 року.
 
Подати заяву на виплату можна в один зі способів:
• особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України або до центру надання адміністративних послуг за задекларованим / зареєстрованим місцем проживання (перебування);
• поштою – на адресу територіального органу Пенсійного фонду України;
• онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, з накладанням кваліфікованого електронного підпису.
background Layer 1