Спільна робоча онлайн-нарада з уповноваженими посадовими особами ЦНАПів, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад територіальних громад Волині
Відбулася спільна робоча онлайн-нарада з уповноваженими посадовими особами ЦНАПів, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад територіальних громад Волині з актуальних питань реалізації надання державних соціальних допомог, соціальних стипендій, компенсацій, призначення і виплати яких з 01 липня 2025 року забезпечуються органами Пенсійного фонду України.
Як зазначила Леся Неклеса, начальник Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області, запровадження централізованого надання соціальної допомоги з використанням досягнень ПФУ дає змогу оптимізувати грошові потоки та час проходження коштів від органів ПФУ до одержувачів, запроваджує прозору систему контролю за рухом коштів, їх цільовим використанням.
Звертаючись до учасників заходу, Леся Неклеса наголосила на важливості налагодження плідної та ефективної співпраці між фахівцями, які залучені до оформлення державних соціальних допомог.
Станом на 01.07.2025 року на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Волинській області перебуває понад 84 тисячі одержувачів таких виплат, яким здійснено нарахування коштів за липень на загальну суму 244,6 млн гривень.
Передача повноважень з адміністрування соціальних виплат до Пенсійного фонду України — важливий крок до підвищення ефективності, прозорості та якості надання державних соціальних послуг.
Детально про процес реалізації нових функцій розповіла учасникам наради Ірина Бачурна, заступник начальника Головного управління. Зокрема проаналізувала постанови Уряду, що регламентують виплати, а також зупинилася на зразках заповнення заяв на отримання таких допомог.
Під час зустрічі обговорили актуальні питання організації та налагодження технічних процесів прийому документів від громадян. Учасники мали змогу поставити конкретні запитання, на які було надано фахові відповіді та роз’яснення.


