Пропустити навігацію

Історія створення Пенсійного фонду у Волинській області

Історія становлення Пенсійного фонду на Волині пов’язана зі створенням системи пенсійного забезпечення в незалежній Україні, яка бере свій початок з 1990 року. Пізніше, у січні 1992 року, було утворене Волинське обласне управління Пенсійного фонду України. А в червні 1994 року – міські та районні відділи.
Процес розвитку Пенсійного фонду в області набирає обертів із року в рік. Одним із найважливіших етапів у діяльності установи було запровадження в 1998 році системи персоніфікованого обліку внесків, що стало своєрідним технологічним проривом у реформуванні пенсійної системи.
Наступний етап позначений 2002 роком, коли Фонду делегували функції з призначення та виплати пенсій, а відділи реорганізували в управління. Відтоді, крім збору та акумулювання коштів для пенсійного забезпечення, повного і своєчасного фінансування витрат на виплату пенсій та інших соціальних виплат, забезпечення функціонування автоматизованої системи персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, одним із найважливіших завдань Фонду стало забезпечення призначення і виплати пенсій в області відповідно до чинного законодавства. З 2013 року в органах Фонду області запрацювали зали для обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”.
Нині в області успішно здійснюються стаціонарні прийоми та обслуговування осіб у 17 приміщеннях 10 сервісних центрів. Надається широкий спектр якісних послуг — від призначення та виплати пенсій, загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві до надання субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу. Згуртовано великий і потужний колектив досвідчених фахівців, які відповідально ставляться до виконання своїх обов’язків.
З 1 липня 2025 року Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області успішно адмініструє призначення та виплату нових 39 державних соціальних допомог, переданих від органів соціального захисту населення. Це крок до централізації і цифровізації соціальних послуг та підвищення їхньої доступності для громадян.
Пріоритетним завданням територіальних органів Фонду Волині залишається оперативне надання якісного пенсійного забезпечення, державних соціальних допомог, професійних консультацій усім користувачам пенсійних послуг.
З плином часу акцент в обслуговуванні громадян незмінний ─ забезпечення доступного і якісного, етичного і клієнтоорієнтованого підходу до кожного відвідувача незалежно від соціального статусу і віку.

 

background Layer 1