Пропустити навігацію

Підсумки роботи із запитами на інформацію в органах Пенсійного фонду України в області за 3 місяці 2018 року

Публічна інформація

В органах Пенсійного фонду України в області постійна увага приділяється роботі із запитами на публічну інформацію. У першому кварталі 2018 року до головного управління їх надійшло 35.

За типом надходження – 14 запитів надійшло поштою, 9 — електронною та 12 запитів отримано на особистому прийомі громадян.

За особою запитувача – основна кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 26, 4 — від представників засобів масової інформації, 3 — від об’єднань громадян та 1 – від юридичної особи.

Класифікатор змісту запитів свідчить, що найбільша кількість запитувачів звертається за наданням інформації щодо соціального захисту, фінансової політики та розпорядження бюджетними коштами.

Результати розгляду запитів на інформацію свідчать, що головним управлінням на запити надано відповіді по суті, у визначені законом строки. Зокрема, 32 запити задоволено, 2 запити надіслано належним розпорядникам інформації:

– запит ГО “Стоп корупції” щодо надання інформації про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надіслано ГУ ДФС у Волинській області;

– запит ДП “Укрспецзем” щодо надання інформації про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати страхових внесків до ПФУ направлено Луцькому об’єднаному управлінню.

Відмовлено у відповіді на запит журналістки Мусій І. О. з Центру журналістських розслідувань “Сила правди” у зв’язку із тим, що запитувана інформація щодо гр. Коритнюка О. О. в головному управлінні відсутня.

До підвідомчих управлінь Фонду в області впродовж звітного періоду надійшло 11 запитів. Усі запити задоволено та надано відповіді по суті у визначені законом строки.

background Layer 1