Пропустити навігацію

Які новації відбулися в поліпшенні якості обслуговування громадян?

Foto1 1 300x226 - Які новації відбулися в поліпшенні якості обслуговування громадян?На сьогодні Пенсійний фонд широко використовує технології віддаленого доступу для надання послуг громадянам.

Традиційні візити до управлінь Фонду в області займають багато часу та зусиль. Наразі існує можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення. Таку можливість надає Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для проведення реєстрації необхідно звернутися до управління Фонду, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, та написати заяву з проханням про реєстрацію. Надана розписка буде містити код, необхідний для реєстрації.

Процедура реєстрації здійснюється одноразово. Надалі доступ до електронних послуг відбувається шляхом авторизації (пароль, логін).

Після проходження відповідної процедури особа матимете можливість отримати інформацію про пенсійне забезпечення, страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески, попередньо записатися на прийом до спеціалістів Фонду, подати заяву, чи скаргу.

background Layer 1