Сервісні центри Волині продовжують роботу в умовах карантину
Уже майже півтора місяця Головне управління ПФУ у Волинській області у зв’язку з карантином, запровадженим урядом, працює з максимальним дотриманням заходів безпеки.
Особливого режиму роботи дотримуються усі центри обслуговування громадян. Тимчасово зупинено проведення особистих прийомів громадян керівництвом Головного управління, спеціалістами у сервісних центрах та на віддалених робочих місцях, проведення інформаційно-роз’яснювальних заходів.
Спеціалісти сервісних центрів забезпечують прийом та розгляд невідкладних звернень громадян (зокрема щодо виплати допомоги на поховання, недоотриманої пенсії), опрацьовують звернення, які надходять через вебпортал ПФУ, та звернення і документи, що їх відвідувачі залишають у скриньках біля входу у сервісні центри, надають роз’яснення через гарячі телефонні лінії.
Ще раз звертаємо увагу громадян, що більшість питань можна вирішити, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, а саме:
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
- отримати дані з Електронної пенсійної справи;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж та ін.);
- перевірити відомості про трудову діяльність (“Електронна трудова книжка”);
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних у Реєстрі застрахованих осіб;
- отримати дані з Електронного реєстру листків непрацездатності
- подати звернення/пропозицію тощо.
З огляду на те, що найвразливішими до недуги є люди поважного віку, просимо у період складної епідеміологічної ситуації не ризикувати власним здоров’ям. Отримуйте необхідну інформацію дистанційно, без відвідування відділів обслуговування громадян!