Управління інформаційних систем та електронних реєстрів
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області
І. Загальні положення
1. Управління інформаційних систем та електронних реєстрів (далі – Управління) є самостійним структурним підрозділом Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області (далі – Головне управління), що підпорядковується начальнику Головного управління. Діяльність Управління спрямовується та координується заступником начальника Головного управління згідно з розподілом обов’язків між заступниками начальника Головного управління.
2. Структура Управління:
1) відділ захисту інформаційних систем;
2) відділ адміністрування інформаційних систем;
3) відділ інформаційно-аналітичного забезпечення;
4) відділ методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів;
5) відділ ведення електронних реєстрів;
6) відділ формування електронних трудових книжок;
7) сектор технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів.
3. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, Указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Положенням про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, іншими нормативно-правовими актами, постановами правління та наказами Пенсійного фонду України (далі – Фонд), наказами Головного управління, цим Положенням.
ІІ. Завдання, функції Управління
1. Основними завданнями Управління є:
1) забезпечення формування та ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр застрахованих осіб);
2) забезпечення інформаційної взаємодії з органами виконавчої влади; формування, ведення, адміністрування, організаційно-методична підтримка прикладного програмного забезпечення, прикладних підсистем інформаційно-комунікаційної системи Пенсійного фонду України, баз даних, що використовуються у Пенсійному фонді України;
3) забезпечення захисту інформації в цих системах, забезпечення функціонування комплексної системи захисту інформації інформаційної комунікаційної системи Пенсійного фонду України (далі – КСЗІ ІКС) ;
4) здійснення моніторингу відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
5) з метою надання послуг з пенсійного забезпечення для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період:
при переведенні Головного управління на функціонування в умовах особливого періоду здійснює контроль в межах компетенції за проведенням заходів, визначених мобілізаційним планом, та відповідно до організаційно-розпорядчих документів Пенсійного фонду України;
при не переведенні – виконує завдання, визначені як для мирного часу.
2. Управління, відповідно до покладених на нього завдань, організовує роботу по напрямках.
3. Відділ захисту інформаційних систем:
1) забезпечує дотримання законодавства щодо формування, накопичення та зберігання звітних даних реєстру застрахованих осіб, інформаційно-аналітичних систем, інших електронних реєстрів та баз даних, здійснює заходи щодо захисту інформації цих реєстрів;
2) забезпечує адміністрування, організаційно-методичну підтримку прикладного програмного забезпечення;
3) забезпечує формування аналітичних та звітних даних інформаційно-аналітичних систем та підготовку матеріалів для керівництва Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління; в тому числі: про роботу мереж і обладнання, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів, виконання користувачами вимог із захисту інформації у вузлах ІКС Головного управління;
4) проводить аналіз та узагальнення досвіду роботи з питань ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів та надає відповідні пропозиції керівництву Головного управління, в тому числі щодо забезпечення захисту інформації;
5) забезпечує організацію використання кваліфікованих довірчих послуг в Головному управлінні;
6) в межах своїх повноважень проводить інформаційно-роз’яснювальну та методологічну роботу з питань додержання вимог законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, ведення обліку відомостей про застрахованих осіб, функціонування інформаційних систем, організації надання адміністративних послуг; з питань забезпечення ефективного захисту інформаційних технологій та систем, що експлуатуються в Головному управлінні;
7) забезпечує ідентифікований доступ користувачів за персональним логіном і паролем до електронних реєстрів, баз даних та підсистем інформаційно-комунікаційної систем для забезпечення її цілісності, збереження та ефективності використання, веде відповідний облік таких прав доступу;
8) забезпечує дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних;
9) бере участь у підготовці та підвищенні кваліфікації працівників Головного управління з напрямків своєї діяльності, забезпечує узагальнення та поширення прогресивних форм і методів роботи;
10) організовує та контролює роботу щодо:
ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та їх ідентифікацію;
формування та ведення електронних реєстрів; баз даних та реєстру застрахованих осіб; інформаційно-аналітичних систем; складання відповідної звітності;
внесення змін до відомостей реєстру застрахованих осіб у випадках, передбачених законами України;
ведення електронних трудових книжок застрахованих осіб;
обробки запитів та надання у випадках, передбачених законами, відомостей з облікових карток застрахованих осіб;
ідентифікованого доступу користувачів до електронних реєстрів, баз даних, інформаційно-аналітичних систем;
11) здійснює моніторинг доступу до ресурсів вузлів ІКС Головного управління (на підставі функціональних обов’язків користувачів) та регламентує доступ до підсистем ІКС та засобів обробки інформації;
12) виконує функції щодо кіберзахисту та кібербезпеки інформаційних технологій вузлів ІКС Головного управління; забезпечує організаційні та інженерно-технічні заходи розгортання та експлуатації комплексної системи захисту інформації вузлів ІКС;
13) визначає перелік апаратного та програмного забезпечення, мережевого обладнання та засобів захисту, що включаються до складу КСЗІ ІКС Головного управління, а також налаштування, відповідно до вимог технічного проєкту, програмно-апаратних компонентів КСЗІ ІКС Головного управління;
14) вживає відповідних заходів у разі виявлення спроб несанкціонованого доступу до ресурсів ІКС, порушенні правил експлуатації засобів захисту інформації або інших дестабілізуючих факторів;
15) організовує та проводить заходи з модернізації, тестування, оперативного відновлення функціонування КСЗІ після збоїв, відмов;
16) забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
17) взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління з питань, що належать до компетенції Управління;
18) здійснює контроль виконання користувачами вимог нормативно-правових актів і розпорядчих документів із захисту інформації в Головному управлінні та проводить контрольні перевірки їх виконання;
19) забезпечує захист інформації в інформаційно-комунікаційній системі; здійснює аналіз роботи та підготовку пропозицій, рекомендацій з питань захисту інформаційно-комунікаційної системи для запобігання витоку інформації та попередження спроб несанкціонованого доступу до інформації;
20) надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, що стосуються повноважень Управління.
4. Відділ адміністрування інформаційних систем:
1) забезпечує дотримання законодавства щодо формування, накопичення та зберігання звітних даних реєстру застрахованих осіб, інформаційно-аналітичних систем, інших електронних реєстрів та баз даних, здійснює заходи щодо захисту інформації цих реєстрів;
2) забезпечує адміністрування, організаційно-методичну підтримку прикладного програмного забезпечення;
3) забезпечує формування аналітичних та звітних даних інформаційно-аналітичних систем та підготовку матеріалів для керівництва Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління; в тому числі: про роботу мереж і обладнання, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів, виконання користувачами вимог із захисту інформації у вузлах ІКС Головного управління;
4) проводить аналіз та узагальнення досвіду роботи з питань ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів та надає відповідні пропозиції керівництву Головного управління, в тому числі щодо забезпечення захисту інформації;
5) забезпечує організацію використання кваліфікованих довірчих послуг в Головному управлінні;
6) супроводжує функціональні процеси міграції даних в інформаційно-комунікаційній системі;
7) забезпечує роботу локальної мережі та комп’ютерної техніки Головного управління, адміністрування ресурсів інформаційно-комунікаційних систем, мережевих сервісів, серверів, баз даних, сервісів Інтернет-вузла, автоматизованих систем, антивірусного та мережевого захисту інформації та засобів безпеки. Забезпечує роботу засобів електронного зв’язку, електронної пошти Головного управління;
8) веде облік комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, що на балансі Головного управління; координує заходи з питань легалізації програмного забезпечення, що експлуатується органами Фонду;
9) готує пропозиції та документи для списання засобів комп’ютерної техніки, іншого обладнання інформаційно-комунікаційної системи, що функціонує в Головному управлінні та не підлягає подальшому використанню;
10) забезпечує ідентифікований доступ користувачів за персональним логіном і паролем до електронних реєстрів, баз даних та підсистем інформаційно-комунікаційної систем для забезпечення її цілісності, збереження та ефективності використання; веде відповідний облік таких прав доступу;
11) забезпечує дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних;
12) бере участь у підготовці та підвищенні кваліфікації працівників Головного управління з напрямків своєї діяльності, забезпечує узагальнення та поширення прогресивних форм і методів роботи.
13) організовує та контролює роботу щодо:
ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та їх ідентифікацію;
формування та ведення електронних реєстрів; баз даних та реєстру застрахованих осіб; інформаційно-аналітичних систем; складання відповідної звітності;
внесення змін до відомостей реєстру застрахованих осіб у випадках, передбачених законами України;
ведення електронних трудових книжок застрахованих осіб;
обробки запитів та надання у випадках, передбачених законами, відомостей з облікових карток застрахованих осіб;
ідентифікованого доступу користувачів до електронних реєстрів, баз даних, інформаційно-аналітичних систем;
14) забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
15) взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління з питань, що належать до компетенції Управління;
16) надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, що стосуються повноважень Управління.
5. Відділ інформаційно-аналітичного забезпечення:
1) забезпечує формування та ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, баз даних та реєстру застрахованих осіб;
2) забезпечує дотримання законодавства щодо формування, накопичення та зберігання звітних даних реєстру застрахованих осіб, інформаційно-аналітичних систем, інших електронних реєстрів та баз даних, здійснює заходи щодо захисту інформації цих реєстрів;
3) здійснює моніторинг, співставлення та аналіз даних відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
4) забезпечує формування аналітичних та звітних даних інформаційно-аналітичних систем та підготовку матеріалів для керівництва Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління; в тому числі: про роботу мереж і обладнання, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів, виконання користувачами вимог із захисту інформації у вузлах ІКС Головного управління;
5) проводить аналіз та узагальнення досвіду роботи з питань ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів та надає відповідні пропозиції керівництву Головного управління, в тому числі щодо забезпечення захисту інформації;
6) супроводжує функціональні процеси міграції даних в інформаційно-комунікаційній системі;
7) забезпечує виконання масових операцій та технологічних процесів з виплати пенсій, пільг та субсидій; масові перерахунки пенсійних виплат, підготовку ЕПС до щомісячного нарахування;
8) супроводжує питання надання засобами вебпорталу ПФУ послуг громадянам, застрахованим особам та страхувальникам, а також надання установам банків та організаціям, що здійснюють виплату та доставку пенсій, житлових субсидій та пільг інформації в електронній формі;
9) надає інформаційну підтримку з питань обміну, через електронні сервіси вебпорталу ПФУ, інформацією у сфері пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій та пільг, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню та осіб, які мають право на пільги, з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування або уповноваженими ними органами, організаціями, що згідно із законодавством мають право здійснювати виплату і доставку пенсій та грошової допомоги, житлових субсидій та пільг;
10) супроводжує технологічні процеси обміну, в електронному вигляді, виплатними документами для організацій, що здійснюють виплату і доставку пенсій, житлових субсидій та пільг;
11) забезпечує дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних;
12) у межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви та скарги підприємств, установ та громадян, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
13) бере участь у підготовці та підвищенні кваліфікації працівників Головного управління з напрямків своєї діяльності, забезпечує узагальнення та поширення прогресивних форм і методів роботи.
14) організовує та контролює роботу щодо:
ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та їх ідентифікацію;
формування та ведення електронних реєстрів; баз даних та реєстру застрахованих осіб; інформаційно-аналітичних систем; складання відповідної звітності;
внесення змін до відомостей реєстру застрахованих осіб у випадках, передбачених законами України;
ведення електронних трудових книжок застрахованих осіб;
обробки запитів та надання у випадках, передбачених законами, відомостей з облікових карток застрахованих осіб;
ідентифікованого доступу користувачів до електронних реєстрів, баз даних, інформаційно-аналітичних систем;
15) забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
16) взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління з питань, що належать до компетенції Управління;
17) надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, що стосуються повноважень Управління.
6. Відділ методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів:
1) забезпечує формування та ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, баз даних та реєстру застрахованих осіб;
2) забезпечує дотримання законодавства щодо формування, накопичення та зберігання звітних даних реєстру застрахованих осіб, інформаційно-аналітичних систем, інших електронних реєстрів та баз даних, здійснює заходи щодо захисту інформації цих реєстрів;
3) здійснює моніторинг, співставлення та аналіз даних відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
4) забезпечує обробку запитів щодо надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;
5) забезпечує формування аналітичних та звітних даних інформаційно-аналітичних систем та підготовку матеріалів для керівництва Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління; в тому числі: про роботу мереж і обладнання, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів, виконання користувачами вимог із захисту інформації у вузлах ІКС Головного управління;
6) проводить аналіз та узагальнення досвіду роботи з питань ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів та надає відповідні пропозиції керівництву Головного управління, в тому числі щодо забезпечення захисту інформації;
7) забезпечує організацію використання кваліфікованих довірчих послуг в Головному управлінні;
8) проводить інформаційно-консультативну роботу з питань надання послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
9) в межах своїх повноважень проводить інформаційно-роз’яснювальну та методологічну роботу з питань додержання вимог законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, ведення обліку відомостей про застрахованих осіб, функціонування інформаційних систем, організації надання адміністративних послуг; з питань забезпечення ефективного захисту інформаційних технологій та систем, що експлуатуються в Головному управлінні;
10) забезпечує дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних;
11) у межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви та скарги підприємств, установ та громадян, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
12) бере участь у підготовці та підвищенні кваліфікації працівників Головного управління з напрямків своєї діяльності, забезпечує узагальнення та поширення прогресивних форм і методів роботи;
13) організовує та контролює роботу щодо:
ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та їх ідентифікацію;
формування та ведення електронних реєстрів; баз даних та реєстру застрахованих осіб; інформаційно-аналітичних систем; складання відповідної звітності;
внесення змін до відомостей реєстру застрахованих осіб у випадках, передбачених законами України;
ведення електронних трудових книжок застрахованих осіб;
обробки запитів та надання у випадках, передбачених законами, відомостей з облікових карток застрахованих осіб;
ідентифікованого доступу користувачів до електронних реєстрів, баз даних, інформаційно-аналітичних систем;
14) забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
15) взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління з питань, що належать до компетенції Управління;
16) надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, що стосуються повноважень Управління.
7. Відділ ведення електронних реєстрів:
1) забезпечує формування та ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, баз даних та реєстру застрахованих осіб;
2) забезпечує дотримання законодавства щодо формування, накопичення та зберігання звітних даних реєстру застрахованих осіб, інформаційно-аналітичних систем, інших електронних реєстрів та баз даних, здійснює заходи щодо захисту інформації цих реєстрів;
3) здійснює моніторинг, співставлення та аналіз даних відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
4) забезпечує своєчасне внесення відомостей до електронних реєстрів, достовірність даних в них;
5) складає оперативну та статистичну звітність за даними реєстру застрахованих осіб та інших електронних реєстрів, контролює достовірність звітних даних;
6) забезпечує формування аналітичних та звітних даних інформаційно-аналітичних систем та підготовку матеріалів для керівництва Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління; в тому числі: про роботу мереж і обладнання, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів, виконання користувачами вимог із захисту інформації у вузлах ІКС Головного управління;
7) забезпечує обробку запитів щодо надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;
8) проводить аналіз та узагальнення досвіду роботи з питань ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів та надає відповідні пропозиції керівництву Головного управління, в тому числі щодо забезпечення захисту інформації;
9) проводить інформаційно-консультативну роботу з питань надання послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
10) забезпечує дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних;
11) у межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви та скарги підприємств, установ та громадян, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
12) бере участь у підготовці та підвищенні кваліфікації працівників Головного управління з напрямків своєї діяльності, забезпечує узагальнення та поширення прогресивних форм і методів роботи.
13) організовує та контролює роботу щодо:
ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та їх ідентифікацію;
формування та ведення електронних реєстрів; баз даних та реєстру застрахованих осіб; інформаційно-аналітичних систем; складання відповідної звітності;
внесення змін до відомостей реєстру застрахованих осіб у випадках, передбачених законами України;
ведення електронних трудових книжок застрахованих осіб;
обробки запитів та надання у випадках, передбачених законами, відомостей з облікових карток застрахованих осіб;
ідентифікованого доступу користувачів до електронних реєстрів, баз даних, інформаційно-аналітичних систем;
14) забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
15) взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління з питань, що належать до компетенції Управління;
16) надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, що стосуються повноважень Управління.
8. Відділ формування електронних трудових книжок:
1) забезпечує формування аналітичних та звітних даних інформаційно-аналітичних систем та підготовку матеріалів для керівництва Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління; в тому числі: про роботу мереж і обладнання, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів, виконання користувачами вимог із захисту інформації у вузлах ІКС Головного управління;
2) проводить аналіз та узагальнення досвіду роботи з питань ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів та надає відповідні пропозиції керівництву Головного управління, в тому числі щодо забезпечення захисту інформації;
3) проводить інформаційно-консультативну роботу з питань надання послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
4) забезпечує дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних;
5) у межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви та скарги підприємств, установ та громадян, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
6) бере участь у підготовці та підвищенні кваліфікації працівників Головного управління з напрямків своєї діяльності, забезпечує узагальнення та поширення прогресивних форм і методів роботи.
7) організовує та контролює роботу щодо:
ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та їх ідентифікацію;
формування та ведення електронних реєстрів; баз даних та реєстру застрахованих осіб; інформаційно-аналітичних систем; складання відповідної звітності;
внесення змін до відомостей реєстру застрахованих осіб у випадках, передбачених законами України;
ведення електронних трудових книжок застрахованих осіб;
обробки запитів та надання у випадках, передбачених законами, відомостей з облікових карток застрахованих осіб;
ідентифікованого доступу користувачів до електронних реєстрів, баз даних, інформаційно-аналітичних систем;
8) забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
9) взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління з питань, що належать до компетенції Управління;
10) забезпечує облік трудової діяльності працівників, фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, в електронній формі;
11) обробляє скановані зображення, атрибутує документи, оцифровує відомості про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів;
12) звіряє оцифровані дані про трудову діяльність з даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
13) надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, що стосуються повноважень Управління.
9. Сектор технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів:
1) забезпечує формування аналітичних та звітних даних інформаційно-аналітичних систем та підготовку матеріалів для керівництва Головного управління з питань, віднесених до компетенції Управління; в тому числі: про роботу мереж і обладнання, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів, виконання користувачами вимог із захисту інформації у вузлах ІКС Головного управління;
2) проводить аналіз та узагальнення досвіду роботи з питань ведення підсистем інформаційно-комунікаційної системи, інформаційно-аналітичних систем, баз даних, електронних реєстрів та надає відповідні пропозиції керівництву Головного управління, в тому числі щодо забезпечення захисту інформації;
3) проводить інформаційно-консультативну роботу з питань надання послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
4) супроводжує реєстрацію та/або приєднання надавача житлово-комунальних послуг (далі – ЖК послуг)до електронних сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (далі — вебпорталу ПФУ);
5) здійснює адміністрування надавача ЖК послуг як зовнішнього користувача прикладних масових електронних сервісів вебпорталу ПФУ;
6) супроводжує питання надання засобами вебпорталу ПФУ послуг громадянам, застрахованим особам та страхувальникам, а також надання установам банків та організаціям, що здійснюють виплату та доставку пенсій, житлових субсидій та пільг інформації в електронній формі;
7) надає інформаційну підтримку з питань обміну, через електронні сервіси вебпорталу ПФУ, інформацією у сфері пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій та пільг, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню та осіб, які мають право на пільги, з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування або уповноваженими ними органами, організаціями, що згідно із законодавством мають право здійснювати виплату і доставку пенсій та грошової допомоги, житлових субсидій та пільг;
8) забезпечує дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації, захист персональних даних;
9) у межах своєї компетенції розглядає звернення, заяви та скарги підприємств, установ та громадян, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
10) бере участь у підготовці та підвищенні кваліфікації працівників Головного управління з напрямків своєї діяльності, забезпечує узагальнення та поширення прогресивних форм і методів роботи;
11) організовує та контролює роботу щодо:
ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та їх ідентифікацію;
формування та ведення електронних реєстрів; баз даних та реєстру застрахованих осіб; інформаційно-аналітичних систем; складання відповідної звітності;
внесення змін до відомостей реєстру застрахованих осіб у випадках, передбачених законами України;
ведення електронних трудових книжок застрахованих осіб;
обробки запитів та надання у випадках, передбачених законами, відомостей з облікових карток застрахованих осіб;
ідентифікованого доступу користувачів до електронних реєстрів, баз даних, інформаційно-аналітичних систем;
12) забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
13) взаємодіє з іншими структурними підрозділами Головного управління з питань, що належать до компетенції Управління;
14) надає практичну, консультативну та методичну допомогу працівникам Головного управління з питань, що стосуються повноважень Управління.
10. Права Управління:
1) одержувати від структурних підрозділів Головного управління відомості, довідки, статистичні дані, розрахунки та інші матеріали, необхідні для вирішення питань, віднесених до компетенції управління;
2) одержувати в установленому порядку від службових осіб Головного управління необхідну для виконання покладених на Управління завдань та функцій;
3) брати участь у нарадах, інших заходах з питань, що належать до компетенції управління інформаційних систем та ведення електронних реєстрів;
4) вносити начальнику Головного управління пропозиції з питань удосконалення роботи, підвищення ефективності державної служби;
5) здійснювати в Головному управлінні контроль за виконанням завдань, які відносяться до компетенції Управління.
ІІІ. Керівництво управлінням
1. Управління інформаційних систем та електронних реєстрів очолює начальник Управління, який є державним службовцем, призначається на посаду начальником Головного управління за результатами конкурсу (крім випадків, визначених законодавством) та звільняється з посади начальником Головного управління.
2. На посаду начальника Управління призначається особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста) та досвід роботи на посадах державної служби категорій “В” чи “Б”, або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років; вільно володіє державною мовою.
3. Начальник Управління безпосередньо здійснює керівництво Управлінням, спрямовує його діяльність, організовує та забезпечує виконання завдань та функцій, покладених на Управління, Правил внутрішнього службового розпорядку Головного управління, визначає порядок роботи Управління інформаційних систем та електронних реєстрів, розподіляє роботу між відділами (працівниками), несе персональну відповідальність, звітує перед начальником Головного управління про виконання покладених на Управління інформаційних систем та електронних реєстрів завдань, підписує (візує) документи в межах своїх повноважень, що подаються начальнику Головного управління, його заступникам.
4. Начальник Управління має право в межах своїх повноважень давати доручення працівникам Управління, які є обов’язковими для виконання.
5. Начальник Управління вносить керівництву Головного управління пропозиції щодо заохочення працівників Управління, накладення на них стягнень за порушення трудової та виконавської дисципліни.
6. Заступник начальника Управління – начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, заступник начальника Управління – начальник відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів, які є державними службовцями, призначаються та звільняються з посади начальником Головного управління відповідно до законодавства про державну службу.
7. На посаду заступника начальника Управління – начальника відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, заступника начальника Управління – начальника відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів призначається особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста) та досвід роботи на посадах державної служби категорій “В” чи “Б”, або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років; вільно володіє державною мовою.
8. Заступник начальника Управління – начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, заступник начальника Управління – начальник відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів мають право, в межах своїх повноважень, давати доручення працівникам Управління, які є обов’язковими для виконання.
9. Заступник начальника Управління – начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення здійснює керівництво відділом інформаційно-аналітичного забезпечення, спрямовує його діяльність, організовує та забезпечує виконання завдань та функцій, покладених на відділ, Правил внутрішнього службового розпорядку, визначає порядок роботи відділу, розподіляє роботу між працівниками, несе персональну відповідальність та звітує перед начальником Управління та керівництвом Головного управління про виконання покладених на відділ завдань, підписує (візує) документи, в межах своїх повноважень, що надаються начальнику Головного управління, його заступникам.
10. Заступник начальника Управління – начальник відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів здійснює керівництво відділом методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів, спрямовує його діяльність, організовує та забезпечує виконання функцій, покладених на відділ відповідно до законодавства та Правил внутрішнього службового розпорядку, визначає порядок роботи відділу, розподіляє роботу між працівниками, несе персональну відповідальність та звітує перед начальником Управління та керівництвом Головного управління про виконання покладених на відділ завдань, підписує (візує) документи в межах своїх повноважень, що надаються начальнику Головного управління, його заступникам.
11. На посади начальників відділів/завідувача сектору можуть бути призначені особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста), мають стаж роботи на посадах державної служби категорії ”Б” чи ”В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільно володіє державною мовою.
12. Начальник відділу захисту інформаційних систем, начальник відділу адміністрування інформаційних систем, начальник відділу ведення електронних реєстрів, начальник відділу формування електронних трудових книжок, завідувач сектору технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів:
безпосередньо здійснюють керівництво відділами/сектором, спрямовують їх діяльність, організовують та забезпечують виконання функцій, покладених на відділи/сектор, Правил внутрішнього службового розпорядку;
визначають порядок роботи відділів/сектору, несуть персональну відповідальність та звітують перед начальником Управління та керівництвом Головного управління про виконання завдань,
в межах своїх повноважень готують та беруть участь у підготовці проєктів нормативних актів та розпорядчих документів Головного управління, готують письмові висновки та зауваження до них, тощо.
13. Начальники відділів Управління візують, проєкти документів, створені відділами, перед їх поданням на підпис (візування) начальнику Управління.
14. Заступник начальника Управління-начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, заступник начальника Управління – начальник відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів, начальник відділу захисту інформаційних систем, начальник відділу адміністрування інформаційних систем, начальник відділу ведення електронних реєстрів, начальник відділу формування електронних трудових книжок, завідувач сектору технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів:
вносять начальнику Управління пропозиції щодо заохочення працівників відділів, та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
працюють із службовою інформацією, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України за розголошення службової інформації та іншої інформації з обмеженим доступом, вимоги щодо захисту якої встановлено законодавством.
15. У разі відсутності начальника Управління його обов’язки виконує заступник начальника Управління – начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, у разі відсутності останнього обов’язки начальника Управління виконує заступник начальника Управління – начальник відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів.
16. У разі відсутності начальників відділів Управління обов’язки начальників відділів виконують заступники начальників цих відділів.
ІV. Заключні положення
1. Робота Управління начальником Управління відповідно до Правил внутрішнього службового розпорядку Головного управління.
2. Працівники Управління є державними службовцями, призначаються на посади та звільняються з них начальником Головного управління у встановленому законодавством порядку.
3. Службові обов’язки та права працівників Управління визначаються їх посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Головного управління.
4. У разі необхідності виконання невідкладних або непередбачуваних завдань працівники Управління виконують, за дорученням начальника Головного управління, інші завдання, в межах Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, якщо їх фаховий рівень достатній для виконання поставлених завдань.
5. Управління має власний бланк.
6. Управління для виконання покладених на нього завдань забезпечується відповідними приміщеннями, засобами зв’язку, комп’ютерною технікою, іншим обладнанням та матеріалами.
7. Для забезпечення виконання завдань, покладених на Управління інформаційних систем та електронних реєстрів, в кошторисі витрат на утримання Головного управління передбачаються відповідні видатки.