Робоча нарада з питань надання якісних та професійних послуг громадянам
Начальник Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області Леся Неклеса провела робочу нараду, у якій взяли участь фахівці Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, Управління з питань виплат, Управління обслуговування громадян, зокрема керівники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) області.
Обговорили першочергові питання, пов’язані з наданням якісних та професійних послуг громадянам. Насамперед зосереджувалася увага на чіткому виконанні посадових обов’язків працівниками, дотриманні етичних норм у спілкуванні з відвідувачами, які звертаються до органів Пенсійного фонду на місцях.
Учасники наради окреслили актуальні питання, що стосуються змін до Постанови № 1225 щодо надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення внутрішньо переміщеним особам.
З метою підвищення рівня надання телефонних консультацій громадянам наголошено, що з 1 травня стартує запуск єдиного безкоштовного номера “гарячої” телефонної лінії: 0800 100-124.
Важливим напрямком залишається обслуговування військовослужбовців та членів їхніх родин. Керівник Головного управління акцентувала на екстериторіальному принципі надання послуг населенню — незалежно від реєстрації і місцеперебування громадяни можуть звертатися до сервісних центрів Пенсійного фонду як особисто, так і дистанційно, щоб вирішити важливі питання.
Проведена робоча нарада з фахівцями засвідчила важливість постійного вдосконалення сервісів, а також належної організації роботи на місцях з метою якісного надання послуг громадянам.


