Пропустити навігацію

Робота із зверненнями громадян

У січні – березні п. р. до територіальних управлінь надійшло 2082 звернення громадян, в тому числі:

– до головного управління – 967 звернень (46,4 % від загальної кількості звернень);

– до об’єднаних управлінь – 1115 звернень (53,6 % від загальної кількості звернень).

Кількість звернень до органів Фонду в області, яка надійшла за звітний період (2082), порівняно з аналогічним періодом минулого року (3938) зменшилась на 47,1 відсотків. Зменшення кількості звернень громадян пов’язане із проведенням інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення.

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду в області прийнято 752 громадян, що складає 36,1 % від загальної кількості звернень.

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1130 звернень або 54,3 % від загальної кількості звернень.

За звітний період 940 громадян отримали консультаційну підтримку. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у засобах масової інформації, на веб-сайтах, інформаційних стендах органів Фонду в області.

Головне управління Пенсійного фонду України в області спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр”, та вживає заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Впродовж поточного року розглянуто 197 звернень, що на 262,7 % більше ніж за попередній період минулого року (75).

Аналіз відповідей підвідомчих управлінь Фонду в області показав, що звернення громадян розглянуто своєчасно.

На постійному контролі у Фонді перебуває питання якісного розгляду звернень та недопущення порушень етики службової поведінки, а також вживання заходів реагування на порушення та притягнення до відповідальності винних осіб.

В приміщеннях Фонду розташовані поштові скриньки для зауважень і пропозицій від громадян. Також працює відео- та аудіофіксація обслуговування та прийому громадян.

background Layer 1