Підсумки роботи із запитами на інформацію за 9 місяців 2018 року
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови правління Пенсійного фонду України від 15 серпня 2011 року №22-1 «Про організацію виконання норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» за 2017 рік та наказу головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області від 14.09.2017 року №265 «Про затвердження форм для подання запитів, переліку інформації для публічного доступу та відповідальних осіб за її надання, опрацьовано 61 інформаційний запит (з них 57 – головним управлінням Фонду, 4- територіальними органами Фонду).
Під час особистого прийому отримано 28 запитів.
Через поштові відділення зв’язку – 15; на електронні адреси органів Фонду надійшло – 18 інформаційних запитів.
За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від фізичних осіб – 51, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 6, від юридичних осіб – 4.
Запитувачі, зокрема, звертались з проханням надати інформацію щодо:
- роз’яснення норм пенсійного законодавства;
- пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб;
- надання копій документів;
- сплати внесків страхувальниками та застрахованими особами.
Найбільша кількість запитів надійшла до головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області -57, до управління Пенсійного фонду України в місті Вінниці – 2 запити, Шаргородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області -1 запит та Бершадського об’єднаного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області -1 запит.
Серед загальної кількості запитів, отриманих за 9 місяців 2018 року всі запити розглянуто в межах компетенції органів Пенсійного фонду України.