Підсумки роботи із запитами на інформацію за 2018 рік
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови правління Пенсійного фонду України від 15 серпня 2011 року №22-1 «Про організацію виконання норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» за 2017 рік та наказу головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області від 14.09.2017 року №265 «Про затвердження форм для подання запитів, переліку інформації для публічного доступу та відповідальних осіб за її надання, опрацьовано 112 інформаційних запитів(з них 89 – головним управлінням Фонду, 23- територіальними органами Фонду).
Під час особистого прийому отримано 40 запитів.
Через поштові відділення зв’язку – 21; на електронні адреси органів Фонду надійшло – 51 інформаційний запит.
За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від фізичних осіб – 93, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 9, від юридичних осіб – 5, від об’єднань громадян – 5. Запитувачі, зокрема, звертались з проханням надати інформацію щодо:
- роз’яснення норм пенсійного законодавства;
- пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб;
- надання копій документів;
- сплати внесків страхувальниками та застрахованими особами.
Найбільша кількість запитів надійшла до головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області -89, до Шаргородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області -3 запити та Могилів-Подільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області -3 запити. Решта об’єднаних управлінь отримали по 1-2 запити на інформацію.
Серед загальної кількості запитів, отриманих за 2018 рік всі запити розглянуто в межах компетенції органів Пенсійного фонду України.