Пропустити навігацію

ФАХІВЦІВ ВІДДІЛІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЮТЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

31 травня 2019 року стартував курс психологічних тренінгів для  спеціалістів відділів обслуговування громадян відділів №1, №2 головного управління Пенсійного Фонду Вінниччини.

 

Протягом занять пенсійники підвищуватимуть стресостійкість та відпрацьовуватимуть психологічну витривалість.

 

Навчатиме спеціалістів з обслуговування тренер-засновник центру розвитку персоналу «Геліос» Тетяна Нікіфорова, яка вже не вперше працює з фахівцями Пенсійного фонду.

 

Відкриваючи семінар, начальник головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Олена Корчака підкреслила: «Необхідність проведення тренінгу є наслідком сучасних вимог до рівня професійної підготовки працівників, які безпосередньо працюють з клієнтами. Важливим аспектом при цьому є розвиток системи відносин людей».

 

1 1 1024x772 - ФАХІВЦІВ ВІДДІЛІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЮТЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 2 1 1024x759 - ФАХІВЦІВ ВІДДІЛІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЮТЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 3 1 1024x662 - ФАХІВЦІВ ВІДДІЛІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЮТЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 4 1 1024x720 - ФАХІВЦІВ ВІДДІЛІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЮТЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ 5 1024x635 - ФАХІВЦІВ ВІДДІЛІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ НАВЧАЮТЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

background Layer 1