Пропустити навігацію

За I квартал 2017 року

За 1 квартал 2017 року до Фонду області надійшло 1878 звернень громадян (що на 18 відсотків менше порівняно з минулим роком), із них:

  • до головного управління 330 звернень (на 9 відсотків менше);
  • до підвідомчих управлінь 1548 (на 20 відсотків менше).

Аналіз надходження звернень громадян свідчить, що найбільше звернень у розрахунку на 1 тис.пенсіонерів, надійшло в Крижопільському (124 звернення), Теплицькому (60 звернень), Тростянецькому (55 звернень), Тошашпільському (52) районах. Найменша кількість звернень громадян відповідно надійшла в Бершадському (30 звернень), Іллінецькому (40), Тиврівському (28) районах та м. Ладижині (11 звернень).

Фахівці головного управління оперативно розглядають звернення, що надходять з державної установи «Урядовий контактний центр». Протягом звітного періоду розглянуто 199 таких звернень (на 8 відсотків менше порівняно з минулим роком). Всі запити оперативно розглянуті спеціалістами, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

З метою досягнення простоти і зручності отримання пенсіонерами необхідної інформації застосовуються сучасні дистанційні форми надання послуг. Так, протягом 1 кварталу 2017 року засобами електронної пошти отримали відповіді на звернення 3 особи, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду надано відповіді 26 особам.

Письмових звернень розглянуто 568, що у порівнянні з попереднім роком на 7 відсотків менше. Переважна частина звернень надійшла від заявників (82%), що свідчить про довіру громадян до органів Пенсійного фонду. З вищих органів влади та організацій надійшло 102 звернення громадян, що становить всього 18% усіх звернень.

На особистий прийом в органи Фонду області звернулось 1310 відвідувачів (69,8 відсотків загальної кількості), що майже на 22 відсотки менше порівняно з минулим роком. Найбільше в Барському, Тульчинському, Крижопільському (по 98 відсотків загальної кількості звернень), Калинівському і Теплицькому (по 97 відсотків) районах. Більшість звернень – від пенсіонерів за віком, інвалідів різних категорій, військовослужбовців, державних службовців, інвалідів та учасників ЧАЕС.

В територіальних органах Пенсійного фонду України продовжується практика проведення виїзних прийомів за місцем роботи та за місцем проживання громадян. Так, керівники управлінь Пенсійного фонду України у Вінницькій області протягом звітного періоду здійснили 271 такий прийом (на 27 відсотків менше порівняно з минулим роком).

У зверненнях до Фонду області громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 689 звернень (37 відсотків загальної кількості звернень), роз’яснення норм пенсійного законодавства – 312 звернень ( 17 відсотків) та підвищення розмірів пенсій – 258 звернень (14 відсотків).

Зменшилась кількість повторних звернень на 1,5% і становить всього 10 таких звернень (за 1 квартал 2016 року – 24 повторних звернення, або 4%). З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

З метою зменшення повторних звернень громадян  практикується спільний розгляд таких звернень на засіданнях комісій разом із представниками органів праці й соцзахисту та місцевих органів влади, запросивши для роз’яснення заявників.

Однією із форм обслуговування громадян, надання консультацій з найбільш актуальних питань залишається особистий прийом спеціалістами головного управління Пенсійного фонду. Витримка та висока кваліфікація спеціалістів  громадських приймалень головного управління допомагають вирішувати всі поставлені питання вчасно та професійно. Зокрема, протягом  трьох місяців поточного року прийнято 1630 громадян з усієї області.

Для забезпечення удосконалення процедури отримання послуг заявниками та підвищення якості їх надання в управліннях Фонду області продовжують свою роботу 31 приймальня громадян, які працюють за принципом «єдиного вікна». З початку року послугами таких приймалень скористались понад 156 тис. громадян.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків  повторних звернень функціонують „гарячі” лінії прямого телефонного зв’язку  з населенням для надання відповідей на питання про призначення та виплату пенсій. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у  місцевих ЗМІ, на  веб-сайтах, інформаційних стендах органів Фонду.

Турбота про людей похилого віку займає центральне місце в діяльності органів Фонду області, саме тому для кожного спеціаліста найважливіше, щоб громадяни, які звертаються до управлінь – отримали кваліфіковану допомогу, чуйне ставлення до їх життєвих проблем та залишились вдоволені результатами і рівнем обслуговування.

 

background Layer 1