Пропустити навігацію

За I півріччя 2017 року

Протягом січня-червня 2017 року до Пенсійного фонду України у Вінницькій області надійшло 3538 звернень громадян, в тому числі:

  • до головного управління – 1006 звернень (28,4 відсотки від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь 2532 звернення (71,6 відсотків від загальної кількості звернень).

Кількість звернень до органів Фонду області, яка надійшла за звітний період (3538), порівняно з аналогічним періодом минулого року (4831) зменшилась на 26,7 відсотків. Збільшення кількості звернень спостерігається лише у Могилів-Подільському об’єднаному управлінні (на 44 відсотки).

Найбільше звернень (на 10 тис. пенсіонерів) надійшло в Крижопільському (142), Хмільницькому (76), Шаргородському (75), Гайсинському (73) та Могилів-Подільському (70) районах. Найменша кількість звернень громадян відповідно в Бершадському (29), Тульчинському (37), Іллінецькому (41) та Козятинському (44) районах.

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду області прийнято 2142 громадянина (60,5 відсотків від загальної кількості). Найбільше відвідувачів (на 10 тис. пенсіонерів) було в Крижопільському (138), Могилів-Подільському (69), Хмільницькому (69), Гайсинському (61) та Шаргородському (60) районах.

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1090 звернень (31 відсоток загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 537 звернень (15 відсотків) та підвищення розмірів пенсій – 626 звернень (18 відсотків).

Актуальною залишається проблема повторних звернень. Протягом 1 півріччя поточного року до управлінь Фонду надійшло 29 повторних звернень, або 1 відсоток, з яких 22 звернення надійшло до управління Пенсійного фонду у м.Вінниці (0,6 відсотки).

У порівнянні з 1 півріччям 2016 року (58) кількість повторних звернень зменшилась  у двічі.

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

З метою зменшення повторних звернень громадян  практикується спільний розгляд таких звернень на засіданнях комісій разом із представниками органів праці й соцзахисту та місцевих органів влади, запросивши для роз’яснення заявників.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівниками управлінь Фонду Вінницької області здійснюють виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких у звітному періоді прийнято 422 особи, що складає 12 відсотків від загальної кількості звернень громадян.

Станом на 01 липня 2017 року в органах Фонду області за принципом «єдиного вікна» створено та працюють 32 приймальні громадян. Метою такого обслуговування громадян є – спрощення процедури отримання послуг в органах Фонду, скорочення строків надання послуг, підвищення якості надання послуг.

Приміщення, де здійснюються прийом та обслуговування громадян, обладнані місцями для сидіння, столами для оформлення документів, інформаційними стендами в зручному для перегляду місці.

Робочі місця, де проводиться прийом та обслуговування громадян створені за принципом відкритості та прозорості. Так, протягом звітного періоду в таких приймальнях надано понад 300 тис. консультацій, роз’яснень та послуг, в тому числі в приймальнях головного управління – майже 7 тис.

Крім цього, фахівці головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом січня-червня 2017 року розглянуто 412 таких звернень громадян, всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В органах Фонду області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зокрема, Фондом області надаються послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Так, станом на 01.07.2017 року 41,5 тис. юридичних та фізичних осіб зареєстровано у системі надання послуг в електронній формі на Веб-порталі ПФУ.

Через електронну адресу порталу отримано та розглянуто 162 звернення.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

З метою якісного надання послуг, зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків їх повторних звернень в управліннях Фонду області організовані постійно діючі «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення і виплати пенсій. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у ЗМІ, в тому числі на веб-сайтах органів Фонду, інформаційних стендах. Протягом 1 півріччя 2017 року в телефонному режимі понад 7,5 тис. громадян отримали від спеціалістів органів Фонду області відповідні консультації та роз’яснення. Це дозволило оперативно вирішувати нагальні питання, дало змогу громадянам дізнатися безпосередньо від відповідальних осіб, які заходи будуть вжиті по задоволенню їх звернень і запитів.

Із загальної кількості консультацій понад 5,6 тис. громадян (74,6 відсотків) отримали консультаційну підтримку в Контакт-центрі управління Пенсійного фонду в місті Вінниці.

Одним із кроків державної політики в наближенні влади до людей – створення територіальних громад. Оскільки, кожен третій житель громади є пенсіонером, важливим кроком стало надання їм можливості звертатись за отриманням послуг за місцем проживання.

Зокрема, станом на 01.07.2017 в 16-ти територіальних громадах вже створені віддалені робочі місця для фахівців Пенсійного фонду, відкрито 9 агентських пунктів обслуговування громадян, де кожен мешканець має змогу не лише отримати консультацію щодо пенсійного забезпечення, а й подати документи для призначення чи перерахунку пенсії, оформити допомогу на поховання, отримати пенсійне посвідчення чи довідку про розмір пенсії. Так, на 25 віддалених робочих місцях на сьогодні надано 1198 послуг.

background Layer 1