Пропустити навігацію

За 9 місяців 2017 року

Протягом січня-вересня 2017 року до Пенсійного фонду України у Вінницькій області надійшло 6003 звернення громадян, в тому числі:

  • до головного управління – 1898 звернень (31,6 відсотків від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь 4105 звернення (68,4 відсотки від загальної кількості звернень).

Кількість звернень до органів Фонду області, яка надійшла за звітний період (6003), порівняно з аналогічним періодом минулого року (6722) зменшилась на 10,6 відсотків. Разом з тим, спостерігається збільшення кількості звернень у підвідомчих органах Тульчинського (на 54 відсотки), Могилів-Подільського (на 25 відсотків) та Шаргородського (на 9 відсотків) районах.

До головного управління кількість звернень зросла на 12,5 відсотки. Збільшення відбулося у зв’язку із зверненнями пенсіонерів МВС щодо перерахунків розмірів пенсій згідно довідок про грошове забезпечення, виданих ліквідаційною комісією УМВС України у Вінницькій обл.

Найбільше звернень (на 10 тис. пенсіонерів) надійшло в Тульчинському (201), Крижопільському (175), Ямпільському (121), Шаргородському (116), Хмільницькому (105) районах. Найменша кількість звернень громадян відповідно в Бершадському (40), Іллінецькому (53) та Козятинському (54) районах.

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду області прийнято 3514 осіб (58,5 відсотків від загальної кількості). Найбільше відвідувачів (на 10 тис. пенсіонерів) було в Тульчинському (197), Крижопільському (167), Ямпільському (114), Могилів-Подільському (98) та Хмільницькому (96) районах.

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 2244 звернень (37 відсотків загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 852 звернення (14 відсотків) та підвищення розмірів пенсій – 876 звернень (15 відсотків).

Актуальною залишається проблема повторних звернень. Протягом 9 місяців поточного року до управлінь Фонду надійшло 51 повторне звернення, або 0,8 відсотки, з яких 37 звернень надійшло до управління Пенсійного фонду у м.Вінниці (0,6 відсотки).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (96) кількість повторних звернень зменшилась майже у двічі, але у відсотковому відношенні зменшилась на 0,6 відсотки.

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

З метою зменшення повторних звернень громадян  практикується спільний розгляд таких звернень на засіданнях комісій разом із представниками органів праці й соцзахисту та місцевих органів влади, запросивши для роз’яснення заявників.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівниками управлінь Фонду Вінницької області здійснюють виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких у звітному періоді прийнято 668 осіб, що складає 11 відсотків від загальної кількості звернень громадян.

Станом на 01 жовтня 2017 року в органах Фонду області за принципом «єдиного вікна» працюють 32 приймальні громадян. Метою такого обслуговування громадян є – спрощення процедури отримання послуг в органах Фонду, скорочення строків надання послуг, підвищення якості надання послуг.

Приміщення, де здійснюються прийом та обслуговування громадян, обладнані місцями для сидіння, столами для оформлення документів, інформаційними стендами в зручному для перегляду місці.

Робочі місця, де проводиться прийом та обслуговування громадян створені за принципом відкритості та прозорості. Так, протягом звітного періоду в таких приймальнях надано понад 451 тис. консультацій, роз’яснень та послуг, в тому числі в приймальнях головного управління – понад 9 тис.

Крім цього, фахівці головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом січня-вересня 2017 року розглянуто 573 таких звернень громадян, всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В органах Фонду області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зокрема, Фондом області надаються послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Так, станом на 01.10.2017 року 50,2 тис. юридичних та фізичних осіб зареєстровано у системі надання послуг в електронній формі на Веб-порталі ПФУ.

Через електронну адресу порталу отримано та розглянуто 183 звернення.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

З метою якісного надання послуг, зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків їх повторних звернень в управліннях Фонду області організовані постійно діючі «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення і виплати пенсій. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у ЗМІ, в тому числі на веб-сайтах органів Фонду, інформаційних стендах. Протягом 9 місяців 2017 року в телефонному режимі понад 9 тис. громадян отримали від спеціалістів органів Фонду області відповідні консультації та роз’яснення. Це дозволило оперативно вирішувати нагальні питання, дало змогу громадянам дізнатися безпосередньо від відповідальних осіб, які заходи будуть вжиті по задоволенню їх звернень і запитів.

Із загальної кількості консультацій понад 6,2 тис. громадян (69 відсотків) отримали консультаційну підтримку в Контакт-центрі управління Пенсійного фонду в місті Вінниці.

Одним із кроків державної політики в наближенні влади до людей – створення територіальних громад. Оскільки, кожен третій житель громади є пенсіонером, важливим кроком стало надання їм можливості звертатись за отриманням послуг за місцем проживання.

Зокрема, станом на 01.10.2017 в 16-ти територіальних громадах вже створені віддалені робочі місця для фахівців Пенсійного фонду, відкрито 25 агентських пунктів обслуговування громадян, де кожен мешканець має змогу не лише отримати консультацію щодо пенсійного забезпечення, а й подати документи для призначення чи перерахунку пенсії, оформити допомогу на поховання, отримати пенсійне посвідчення чи довідку про розмір пенсії. Так, на 41 віддаленому робочому місці на сьогодні надано 3184 послуги.

background Layer 1