Пропустити навігацію

Інформація про стан виконання заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в діяльності головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області на 2019- 2020 роки

Інформація про стан виконання заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в діяльності головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області на 2019- 2020 роки

 

№ з/п Корупційний ризик Пріоритетність корупційного ризику (низька/

середня/

висока)

Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику Виконання
1 2 3 4 5 6 8
Управління персоналом та організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції
1

 

Недостатня обізнаність  посадових осіб щодо вимог антикорупційного законодавства низька

 

1. Проведення додаткових навчань, лекцій, семінарів, узагальнення типових порушень антикорупційного законодавства та доведення їх до кожної посадової особи з метою зменшення ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень Таранчук О.В.

Пікуліна С.В.

постійно        На базі головного управління проведено 8 навчальних семінарів з питань застосування фінансового контролю, 5 навчань за професійною програмою на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій Вінницької області, де розглядались питання антикорупційного законодавства, 2 короткотермінових семінари на базі цієї установи з питань запобігання та протидії проявам корупції з отриманням відповідних сертифікатів (отримано 60 сертифікатів), тричі дана тематика розглядалась на селекторних нарадах з керівниками територіальних управлінь. Проведений круглий стіл з представниками органів влади Вінниччини на тему: «Актуальні питання декларування 2019».

           Розроблені презентаційні матеріали, а також пам’ятка суб’єктам декларування у вигляді буклета.

           В рамках навчання за професійною програмою державні службовці  пройшли онлайн-навчання через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus на теми: «Конфлікт інтересів: треба знати!», «Конфлікт інтересів: треба знати. Від теорії до практики», «Декларуй доброчесно», «Боротьба з корупцією» та «Антикорупційні програми» з отриманням відповідних сертифікатів. Всього  з даної тематики державні службовці отримали 811 сертифікатів.

2. Забезпечення ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з пам’яткою щодо дотримання вимог Законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» в частині обов’язку передачі  справ та майна, подання декларацій, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, обмежень, заборон після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави Пікуліна С.В.

Таранчук О.В.

 

Протягом трьох днів з моменту отримання інформації про майбутнє звільнення           Відповідно до ст.89 Закону України «Про державну службу» в частині обов’язку передачі справ та майна працівниками, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави запроваджено акт про передачу справ і майна.

         З усіма особами, що припиняють виконувати функції держави проводиться бесіда щодо обмежень після припинення діяльності та відбирається письмове попередження щодо  необхідності подання декларації після звільнення, суттєвих змін в майновому стані.

 

2 Недосконалість взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом в органі Фонду низька 1. Перегляд існуючої процедури взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і управління персоналом Пікуліна С.В.

Таранчук О.В.

травень 2019           Відповідно до наказу від 28.05.2019 № 175 «Про здійснення заходів із запобігання порушень вимог фінансового контролю» визначено процедуру взаємодії між сектором з питань запобігання та виявлення корупції та управлінням по роботі з персоналом щодо своєчасності подачі декларацій та при проведенні спеціальних перевірок. Сектор з питань запобігання та виявлення корупції  є відповідальним підрозділом за проведення перевірки факту подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави  або місцевого самоврядування, та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.

Для організації проведення перевірки факту подання декларацій суб’єктами декларування управління по роботі з персоналом забезпечує надання до сектору з питань запобігання та виявлення корупції списків осіб, що визнані переможцями конкурсу, працюють, або припиняють виконувати функції держави  в головному управлінні у встановлені терміни.

Управління фінансовими та матеріальними ресурсами, здійснення внутрішнього аудиту

3 Недостатній контроль за станом відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень середня 1. Впровадження форм моніторингу щодо повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень Сіташ С.Д.  Після надходження з Пенсійного фонду України           Форми моніторингу щодо повноти відшкодування незаконних витрат  затверджені  розпорядчим актом Пенсійного Фонду України не надійшли.

 

4 Недосконалість системи внутрішнього контролю за використанням коштів Пенсійного фонду України середня 1.Зміна пріоритетів при проведенні внутрішніх аудитів, перехід від орієнтації на виявлення фінансових порушень до здійснення оцінки ефективності, результативності та якості виконання завдань, функцій, надання адміністративних послуг, здійснення контрольно – наглядових функцій, ступеня виконання і досягнення цілей тощо (у 2020 році частка цих аудитів повинна становити не менше 50% в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів) Сіташ С.Д.

 

31.12.2020            Відповідно до Стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2019-2021 роки, змінені пріоритети при проведенні внутрішніх аудитів, основними з яких є здійснення дослідження ефективності, результативності та якості виконання завдань, які стоять перед головним управлінням, надання  адміністративних послуг.

Із шести запланованих внутрішніх аудитів на 2019 рік, 2 – аудити ефективності, що становить 33% від загальної кількості запланованих. ( у 2020 році планується не менше 50 % від загальної кількості запланованих).

           У звітному періоді розпочато 1 аудит ефективності на тему «Оцінка стану роботи щодо своєчасності, правильності призначення та виплати пенсії», що знаходиться в стадії завершення.

5 Недотримання передбачених законодавством процедур публічних закупівель висока 1.Використання під час визначення характеристик предметів закупівлі примірних специфікацій у сфері публічних закупівель.

 

 

 

 

 

Єрошенко М.Ю.

Ільченко Т.М.

Чеперната О.А.

постійно Під час визначення характеристик предметів закупівлі забезпечується користування примірними специфікаціями  у сфері публічних закупівель. Відповідно до законодавчих та нормативних актів систематично аналізується додержання встановленого порядку визначення предмету закупівлі, достатність визначення вимог до нього (технічних та якісних характеристик), умов поставки (надання послуг, виконання робіт) та відповідність умов укладених договорів змісту пропозиції.

 

    2. Застосування  електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель для товарів, робіт, послуг, вартість яких визначена замовником у відповідному розпорядчому акті та є меншою за вартість, встановлену абзацами другим та третім частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім випадків, передбачених частиною другою статті 35 Закону,,

 

Єрошенко М.Ю.

Ільченко Т.М.

Чеперната О.А.

постійно Протягом звітного періоду під час закупівлі товарів та виконанні послуг використовується електронна система «ProZorro» для незалежного відбору продавців товару та надавачів послуг при закупівлі на суму від 50 тис.грн відповідно до наказу головного управління від 13.07.2017 № 223 «Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб головного управління та територіальних органів» (із змінами).

           За 9 місяців головним управлінням (в т.ч. територіальними управліннями за 6 місяців) в системі «ProZorro» завершено 254 закупівлі товарів, робіт та послуг з очікуваною вартістю 24442,84 тис.грн.      Із них:

 1) надпорогові закупівлі – 13 з очікуваною вартістю 11212,49 тис.грн.                Укладено договорів на суму 10971,3 тис.грн. Економія – 241,2 тис.грн;

2) конкурентні допорогові закупівлі – 123 з очікуваною вартістю 9763,03 тис.грн. Укладено договорів на суму 8003,42 тис.грн. Економія – 1759,61 тис.грн;

3) неконкурентні допорогові закупівлі – оприлюднені звіти про укладені договори – 118 на суму 3467,32ис.грн.

За результатами здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в системі «ProZorro» економія склала 2 млн.грн, що свідчить про ефективність використання даної системи.

 

 

background Layer 1