Пропустити навігацію

Інформація щодо реалізації заходів, визначених Антикорупційною програмою в діяльності головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області на 2019- 2020 роки

 

№ з/п Корупційний ризик Пріоритетність корупційного ризику (низька/

середня/

висока)

Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику Виконання
1 2 3 4 5 6 8
Управління персоналом та організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції
1

 

Недостатня обізнаність  посадових осіб щодо вимог антикорупцій-ного законодавства низька

 

1. Проведення додаткових навчань, лекцій, семінарів, узагальнення типових порушень антикорупційного законодавства та доведення їх до кожної посадової особи з метою зменшення ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень Таранчук О.В.

Пікуліна С.В.

постійно Питання антикорупційного спрямування розглядались на апаратних нарадах (4 доповіді), а також в рамках короткострокових семінарів для працівників головного управління та за професійними програмами. За звітний період на базі головного управління проведено 34 навчальних семінари, на яких  розглядались питання антикорупційного законодавства та застосування фінансового контролю, 5 навчань за професійною програмою на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій Вінницької області, 2 короткотермінових семінари на базі цієї установи з питань запобігання та протидії проявам корупції з отриманням відповідних сертифікатів (отримано 60 сертифікатів), тричі дана тематика розглядалась на селекторних нарадах з керівниками структурних підрозділів та сервісних центрів.

За ініціативи сектору з питань запобігання та виявлення корупції проведений круглий стіл з представниками органів влади Вінниччини на тему: «Актуальні питання декларування 2019».

 

Проведено  ряд заходів з нагоди Міжнародного дня боротьби з корупцією: висвітлення в засобах масової інформації та на інформаційній сторінці головного управління новел антикорупційного законодавства щодо викривачів корупції, проведено лекції для спеціалістів управління щодо змін в антикорупційному законодавстві, в тому числі при поданні електронних декларацій. А також для визначення рівня знань Закону України «Про запобігання корупції» з урахуванням внесених змін, проведено тестування спеціалістів. Середній відсоток по головному управлінню складає 94%.  

   

Розроблені презентаційні матеріали, а також пам’ятка суб’єктам декларування у вигляді буклета. На робочих місцях спеціалістів сервісних центрів розміщено наочний матеріал з метою упередження пропозицій і обіцянок відвідувачів та застереження щодо отримання неправомірної вигоди.

 

В рамках навчання за професійною програмою державні службовці  пройшли онлайн-навчання через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus на теми: «Конфлікт інтересів: треба знати!», «Конфлікт інтересів: треба знати. Від теорії до практики», «Декларуй доброчесно», «Боротьба з корупцією» та «Антикорупційні програми» з отриманням відповідних сертифікатів (811 сертифікатів).

 

Постійно здійснюється практика інформаційних кампаній з питань дотримання антикорупційного законодавства та надання відповідних роз’яснень. Ведеться журнал обліку надання консультацій. Протягом звітного періоду надано 310 консультацій.

 

2. Забезпечення ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з пам’яткою щодо дотримання вимог Законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» в частині обов’язку передачі  справ та майна, подання декларацій, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, обмежень, заборон після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави Пікуліна С.В.

Таранчук О.В.

 

Протягом трьох днів з моменту отримання інформації про майбутнє звільнення Відповідно до ст.89 Закону України «Про державну службу» в частині обов’язку передачі справ та майна працівниками, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави запроваджено акт про передачу справ і майна.

 

З державними службовцями, що припиняють виконувати функції держави проводиться бесіда щодо обмежень після припинення діяльності та відбирається письмове попередження щодо  необхідності подання декларації після звільнення, суттєвих змін в майновому стані.

 

2 Недоскона- лість взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом в органі Фонду  

низька

1. Перегляд існуючої процедури взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і управління персоналом Пікуліна С.В.

Таранчук О.В.

травень 2019 Відповідно до наказу від 28.05.2019 № 175 «Про здійснення заходів із запобігання порушень вимог фінансового контролю» визначено процедуру взаємодії між сектором з питань запобігання та виявлення корупції та управлінням по роботі з персоналом щодо своєчасності подачі декларацій та при проведенні спеціальних перевірок. Сектор з питань запобігання та виявлення корупції  є відповідальним підрозділом за проведення перевірки факту подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави  або місцевого самоврядування, та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.

 

Для організації проведення перевірки факту подання декларацій суб’єктами декларування управління по роботі з персоналом забезпечує надання до сектору з питань запобігання та виявлення корупції списків осіб, що визнані переможцями конкурсу, працюють, або припиняють виконувати функції держави  в головному управлінні у встановлені терміни.

 

Управління фінансовими та матеріальними ресурсами, здійснення внутрішнього аудиту
3 Недостатній контроль за станом відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень середня 1. Впровадження форм моніторингу щодо повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень Сіташ С.Д.  Після надходже-ння з Пенсійного фонду України Відділом внутрішнього аудиту постійно здійснюється моніторинг повноти відшкодування виявлених у ході аудитів незаконних витрат та усунення допущених порушень. За результатами проведених аудитів виявлені фінансові порушення на загальну суму 12.8 тис.грн, в т.ч. ті, що призвели до втрат фінансових ресурсів – 2,4 тис.грн та ті, що не призвели до втрат фінансових ресурсів – 10,4 тис.грн. Всі кошти відшкодовано в повному обсязі. Крім того, протягом 2019 року відшкодовано 61.4 тис.грн фінансових порушень, які були виявлені в 2018 році. Всього протягом 2019 року відшкодовано 74.2 тис.грн.

 

В грудні 2019 року впроваджено у роботу нові форми моніторингу щодо повноти відшкодування виявлених в ході аудитів незаконних витрат та усунення допущених порушень, у зв’язку з набранням чинності з 17.09.2019 року змін до форми звітності №1-ДВА «Звіт (зведений звіт) про результати діяльності підрозділу внутрішнього аудиту», затверджені наказом Міністерства фінансів України 27.03.2014 №347.

 

4 Недосконалість системи внутрішнього контролю за використанням коштів Пенсійного фонду України середня 1.Зміна пріоритетів при проведенні внутрішніх аудитів, перехід від орієнтації на виявлення фінансових порушень до здійснення оцінки ефективності, результативності та якості виконання завдань, функцій, надання адміністративних послуг, здійснення контрольно – наглядових функцій, ступеня виконання і досягнення цілей тощо (у 2020 році частка цих аудитів повинна становити не менше 50% в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів) Сіташ С.Д.

 

31.12.2020 Відповідно до Стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2019-2021 роки та зведеного операційного плану, змінені пріоритети при проведенні внутрішніх аудитів, основними з яких є здійснення дослідження ефективності, результативності та якості виконання завдань, які стоять перед головним управлінням, надання  адміністративних послуг.

 

Із шести запланованих внутрішніх аудитів на 2019 рік, проведено 2 – аудити ефективності та 4 аудити відповідності.

 

Під час проведення аудитів основним пріоритетом було не виявлення фінансових порушень, а здійснення дослідження ефективності, результативності та якості виконання завдань, які стоять перед органами Пенсійного фонду України, надання адміністративних послуг.    

      

5 Недотримання передбачених законодавством процедур публічних закупівель висока 1.Використання під час визначення характеристик предметів закупівлі примірних специфікацій у сфері публічних закупівель.

 

 

 

 

 

Єрошенко М.Ю.

Ільченко Т.М.

Чеперната О.А.

постійно Під час визначення характеристик предметів закупівлі забезпечується користування примірними специфікаціями  у сфері публічних закупівель. Відповідно до законодавчих та нормативних актів систематично аналізується додержання встановленого порядку визначення предмету закупівлі, достатність визначення вимог до нього (технічних та якісних характеристик), умов поставки (надання послуг, виконання робіт) та відповідність умов укладених договорів змісту пропозиції.
    2. Застосування  електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель для товарів, робіт, послуг, вартість яких визначена замовником у відповідному розпорядчому акті та є меншою за вартість, встановлену абзацами другим та третім частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім випадків, передбачених частиною другою статті 35 Закону,,

 

Єрошенко М.Ю.

Ільченко Т.М.

Чеперната О.А.

постійно Протягом звітного періоду під час закупівлі товарів та виконанні послуг використовується електронна система «ProZorro» для незалежного відбору продавців товару та надавачів послуг при закупівлі на суму від 50 тис.грн відповідно до наказу головного управління від 13.07.2017 № 223 «Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб головного управління та територіальних органів» (із змінами).

 

За 12 місяців головним управлінням (в т.ч. територіальними управліннями за 6 місяців) в системі «ProZorro» завершено 625 закупівель товарів, робіт та послуг з очікуваною вартістю 168,26 млн.грн. Із них:

 

 1) надпорогові закупівлі – 34 з очікуваною вартістю 151,82 млн.грн.                Укладено договорів на суму 149,82 млн.грн. Економія – 2,0 млн.грн;

 

2) конкурентні допорогові закупівлі – 133 з очікуваною вартістю 11,24 млн.грн. Укладено договорів на суму 9,24 мнл.грн. Економія –  2,0 млн.грн;

 

3) неконкурентні допорогові закупівлі – оприлюднені звіти про укладені договори – 212 на суму 5,21 млн.грн.

 

За результатами здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в системі «ProZorro» економія склала 4 млн.грн, що свідчить про ефективність використання даної системи.

 

 

background Layer 1