Пропустити навігацію

Ми – на зв’язку

Питання пенсійного забезпечення громадян Вінниччини наразі є вкрай актуальним. Проте, в умовах карантину, у фокусі – спосіб їх вирішення.

 

На телефон обласного Контакт-центру Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини протягом дня  пенсіонери телефонують з різних питань. Так і сьогодні на «гарячу лінію» звернувся майбутній пенсіонер пан Валерій. Вінничанин подав документи на призначення пенсії електронним шляхом – через особистий кабінет вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Подати подав, а як бути далі, не знав. «Чи правильно подані документи, чи потрібно прийти на прийом, які подальші дії?», – розпитував Валерій Григорович.

 

«Хочу заспокоїти наших громадян. Незважаючи на введення карантину, Ми на зв’язку, Головне управління Пенсійного фонду Вінницької області не припиняє роботу. Усі послуги можна отримати в дистанційному режимі, за допомогою онлайн-сервісів Пенсійного фонду України. Загалом, з початку року отримано 830 звернень на призначення (перерахунки) через вебпортал, з них 79 – за період карантину.

 

Додам, що фінансування пенсій відбувається у звичному режимі та за графіком. Опрацьовується кожне звернення, проводяться призначення та перерахунки пенсійних виплат», – говорить начальник Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини Олена Корчака.

 

А якщо виникають питання, телефонуйте за безкоштовним номером 0-800-219-108.

 

Головне управління завжди онлайн https://portal.pfu.gov.ua/

 

Закликаємо усіх громадян утриматися від відвідувань Сервісних центрів у період карантину без нагальної потреби, адже це допоможе убезпечити своє здоров’я та близьких».

 

ВИ залишайтеся вдома, дбайте про себе та своє здоров’я. А МИ на своєму робочому місці працюємо заради ВАС. ЗУПИНІМО COVID-19 РАЗОМ!

 

Довідково: на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. Це, зокрема:

  • подання документів на призначення пенсій в «один дотик»; 
  • налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи); 
  • отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);
  • отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
  • кабінет страхувальника, через який можна отримати  інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

 

 

20200324 E pensiya Vinnychanyn 1024x880 - Ми - на зв’язку

background Layer 1