Пропустити навігацію

Інформація щодо реалізації заходів, визначених Антикорупційною програмою в діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області на 2019- 2020 роки за І квартал 2020 року

                                                                                     

Інформація щодо реалізації заходів, визначених Антикорупційною програмою в діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області на 2019- 2020 роки за І квартал 2020 року

з/п

Корупційний ризик

Пріоритетність корупційного ризику (низька/

середня/

висока)

Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику

Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу

Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику

Виконання

1

2

3

4

5

6

8

Управління персоналом та організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції

1

Недостатня обізнаність  посадових осіб щодо вимог антикорупцій-ного законодавства

низька

1.Проведення додаткових навчань, лекцій, семінарів, узагальнення типових порушень антикорупційного законодавства та доведення їх до кожної посадової особи з метою зменшення ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень

Таранчук О.В.

Пікуліна С.В.

постійно

Питання антикорупційного спрямування розглядались на апаратних нарадах при начальникові Головного управління (5 виступів), а також в рамках короткострокових семінарів для працівників Головного управління. За звітний період проведено на базі Головного управління 20 навчальних семінарів з питань застосування фінансового контролю, 1 навчання за професійною програмою на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій Вінницької області, де розглядались питання антикорупційного законодавства, двічі дана тематика розглядалась на селекторних нарадах з працівниками Управління з питань виплати пенсій та керівниками  і працівниками Відділів обслуговування громадян (Сервісних центрів). З метою визначення рівня знань Закону України «Про запобігання корупції» проведено тестування спеціалістів Управління інформаційних систем та електронних реєстрів, після проведення семінару.

 

Спеціалісти Сектору з питань запобігання та виявлення корупції постійно підвищують свій професійний рівень. Протягом звітного періоду взяли участь у постійнодіючому семінарі на базі Центру підвищення кваліфікації для державних службовців (І сесія) з питань запобігання та виявлення корупції та у онлайн-конференції, організованій Вінницькою ОДА щодо обговорення Антикорупційної програми Вінницької ОДА на 2020-2021 роки.

 

Постійно здійснюється практика інформаційних кампаній з питань дотримання антикорупційного законодавства та надання відповідних роз`яснень. Ведеться журнал обліку надання консультацій спеціалістами Сектору з питань антикорупційного законодавства. Двічі направлялись роз’яснення та інші матеріали інформаційного характеру щодо електронного декларування та змін в законодавстві керівникам самостійних структурних підрозділів та керівникам відділів обслуговування громадян (сервісним центрам).

 

Для наглядності та моделювання ситуацій розроблені презентаційні матеріали, відеоуроки щодо заповнення електронних декларацій, а також пам’ятка суб’єктам декларування у вигляді буклета (в кількості 400 пр.).

2. Забезпечення ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з пам’яткою щодо дотримання вимог Законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» в частині обов’язку передачі  справ та майна, подання декларацій, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, обмежень, заборон після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави

Пікуліна С.В.

Таранчук О.В.

Протягом трьох днів з моменту отримання інформації

про майбутнє

звільнення

Відповідно до ст.89 Закону України «Про державну службу» в частині обов’язку передачі справ та майна працівниками, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави запроваджено акт про передачу справ і майна.

 

З державними службовцями, що припиняють виконувати функції держави проводиться бесіда щодо обмежень після припинення діяльності та відбирається письмове попередження щодо  необхідності подання декларації після звільнення, суттєвих змін в майновому стані.

2

Недоскона- лість взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом в органі Фонду

низька

1. Перегляд існуючої процедури взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і управління персоналом

Пікуліна С.В.

Таранчук О.В.

травень 2019

Відповідно до наказу від 28.05.2019 № 175 «Про здійснення заходів із запобігання порушень вимог фінансового контролю» визначено процедуру взаємодії між Сектором з питань запобігання та виявлення корупції та Управлінням по роботі з персоналом щодо своєчасності подачі декларацій та при проведенні спеціальних перевірок. Сектор з питань запобігання та виявлення корупції  є відповідальним підрозділом за проведення перевірки факту подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави  або місцевого самоврядування, та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.

 

Для організації проведення перевірки факту подання декларацій суб’єктами декларування Управління по роботі з персоналом забезпечує надання до Cектору з питань запобігання та виявлення корупції інформацію щодо осіб, що визнані переможцями конкурсу, працюють, або припиняють виконувати функції держави  в Головному управлінні у встановлені терміни. Завдяки запровадженню електронного документообігу, процедура отримання даної інформації стала ефективнішою. Служба персоналу при підготовці проектів наказів щодо призначення або звільнення працівників Головного управління, обов’язково включає в розсилку Сектор з питань запобігання та виявлення корупції, та після підпису накази повертаються з резолюцією та контрольними датами.

Управління фінансовими та матеріальними ресурсами, здійснення внутрішнього аудиту

3

Недостатній контроль за станом відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень

середня

1. Впровадження форм моніторингу щодо повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень

Сіташ С.Д. 

Після надходже-ння з Пенсійного фонду України

Відділом внутрішнього аудиту постійно здійснюється моніторинг повноти відшкодування виявлених у ході аудитів незаконних витрат та усунення допущених порушень. За результатами проведених протягом І кварталу поточного року аудитів виявлено 30 нефінансових порушень, в тому числі 9 випадків дублювання облікових записів користувачів та 21 випадок несвоєчасного блокування облікових записів звільнених працівників та працівників, що знаходяться в декретній відпустці.

 

В березні 2020 року з метою впровадження в роботу нових форм моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів незаконних витрат та усунення допущених порушень, наказом  Пенсійного фонду України від 24.03.2020 №32 внесені зміни до наказу від 01.06.2017 №105 «Про зміни у звітності щодо роботи Пенсійного фонду України та його територіальних органів» та затверджені нові форми даних про показники роботи підрозділів внутрішнього аудиту.               

4

Недосконалість системи внутрішнього контролю за використанням коштів Пенсійного фонду України

середня

1.Зміна пріоритетів при проведенні внутрішніх аудитів, перехід від орієнтації на виявлення фінансових порушень до здійснення оцінки ефективності, результативності та якості виконання завдань, функцій, надання адміністративних послуг, здійснення контрольно – наглядових функцій, ступеня виконання і досягнення цілей тощо (у 2020 році частка цих аудитів повинна становити не менше 50% в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів)

Сіташ С.Д.

31.12.2020

На виконання Стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2019-2021 роки та Зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2020 рік змінено пріоритети при проведенні внутрішніх аудитів, основними з яких є здійснення дослідження ефективності, результативності та якості виконання завдань, які стоять перед Головним управлінням, надання  адміністративних послуг.

 

Із двох запланованих внутрішніх аудитів на І квартал 2020 року, проведено 1 – «Дослідження якості наповнення реєстру застрахованих  осіб  Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування». На виконання пп.3 п.1 наказу Пенсійного фонду України від 17.03.2020 №6-АГ «Про внесення змін до наказу Пенсійного фонду України від 12.03.2020 року № 28 «Про заходи щодо запобігання поширення коронавірусу COVID-19» внутрішній аудит на тему: «Якість обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України» у І кварталі 2020 році не проводився.

     

Під час проведення аудитів основним пріоритетом було не виявлення фінансових порушень, а здійснення дослідження ефективності, результативності та якості виконання завдань, які стоять перед органами Пенсійного фонду України, надання адміністративних послуг.     

5

Недотримання передбачених законодавством процедур публічних закупівель

висока

1.Використання під час визначення характеристик предметів закупівлі примірних специфікацій у сфері публічних закупівель.

Єрошенко М.Ю.

Ільченко Т.М.

Чеперната О.А.

постійно

Під час визначення характеристик предметів закупівлі забезпечується користування примірними специфікаціями  у сфері публічних закупівель. Відповідно до законодавчих та нормативних актів систематично аналізується додержання встановленого порядку визначення предмету закупівлі, достатність визначення вимог до нього (технічних та якісних характеристик), умов поставки (надання послуг, виконання робіт) та відповідність умов укладених договорів змісту пропозиції.

   

2.Застосування  електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель для товарів, робіт, послуг, вартість яких визначена замовником у відповідному розпорядчому акті та є меншою за вартість, встановлену абзацами другим та третім частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім випадків, передбачених частиною другою статті 35 Закону

Єрошенко М.Ю.

Ільченко Т.М.

Чеперната О.А.

постійно

Протягом звітного періоду під час закупівлі товарів, робіт та послуг використовується електронна система «ProZorro» для незалежного відбору продавців товару та надавачів послуг при закупівлі на суму від 50 тис.грн відповідно до наказу Головного управління від 13.07.2017 № 223 «Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Головного управління та територіальних органів» (із змінами).

 

За 3 місяці Головним управлінням в системі «ProZorro» завершено 11 закупівель товарів, робіт та послуг з очікуваною вартістю 1156,1 тис.грн. Із них:

 

1) надпорогові закупівлі – 10 з очікуваною вартістю 1145,6 тис.грн.                Укладено 10 договорів на суму 1134,9 млн.грн. Економія – 10,7 тис.грн;

 

2) конкурентні допорогові закупівлі – 1 з очікуваною вартістю 10,51 тис.грн. Укладено договір на суму 10,15 тис. грн. Економія –  0,36 тис.грн;

 

3) неконкурентні допорогові закупівлі – оприлюднені звіти про укладені договори – 68 на суму 315,51 тис.грн.

 

За результатами здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в системі «ProZorro» економія склала 11,06 тис.грн, що свідчить про ефективність використання даної системи.

background Layer 1