Підсумки роботи Управління контрольно-перевірочної роботи станом на 01.07.2020
ОГЛЯДОВИЙ ЛИСТ
про підсумки роботи Управління контрольно-перевірочної роботи головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області станом на 01.07.2020 року
Станом на 01 липня 2020 року проведено 467 перевірок щодо додержання суб’єктами господарювання вимог законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, в тому числі 16 планових документальних перевірок страхувальників відповідно до річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Пенсійного фонду України на 2020 рік, затвердженого наказом Пенсійного фонду України від 29.11.2019 №147. За результатами проведених перевірок видано 429 приписів про усунення порушень щодо недостовірності відомостей поданих до реєстру застрахованих осіб. Зокрема, виявлено недостовірні відомості по 212 особах щодо відображеної заробітної плати в відомостях, яка не відповідає даним бухгалтерського обліку. Загальна сума завищеного фонду оплати праці становить 920,4 тис. грн, сума заниженого фонду оплати праці – 1443,2 тис. грн.
Проведено 10 перевірок установ (закладів), де особи перебувають на повному державному утриманні, виявлено 22 порушення на суму 28,1 тис. грн, з яких:
– 16 порушень на суму 28,1 тис. грн несвоєчасне повідомлення про тимчасове вибуття утриманців на лікування та у відпустки;
– 6 випадків несвоєчасне повідомлення про зарахування утриманців до установи.
Протягом І півріччя 2020 року проведено 8 перевірок своєчасності зарахування, повернення коштів та правильності виплати пенсій у 8 банківських установах, які включали перевірку виплат житлових субсидій у готівковій формі. За результатами перевірок порушень не виявлено.
Протягом січня – червня 2020 року проведено 7 перевірок на центрах поштового зв’язку Вінницької дирекції АТ «Укрпошта». Відповідно до графіків на I-II квартали 2020р. заплановано 8 перевірок. Перевірку ЦПЗ №1 розпочато 11 червня 2020р., закінчено 02 липня 2020р.
В ході проведення перевірок перевірено документи 215 поштових відділень. Виявлено порушення по 5193 особах, з яких порушення по 5179 особах не фінансового характеру.
При перевірках встановлено наступні порушення:
- 1 випадок виплати пенсії після закінчення виплатного періоду на суму 5,15 грн. За дане порушення застосована штрафна санкція в розмірі 5,15 грн;
- 13 випадків порушення термінів повернення невиплачених поштових переказів на загальну суму 49,6 тис. грн. За дані порушення застосована штрафна санкція у вигляді пені в розмірі 0,5 тис. грн;
- 1 випадок повернення на рахунки Замовника суми коштів, не використаних для виплати пенсій з порушенням строків на загальну суму 9,5 тис. грн. За дане порушення застосована штрафна санкція у розмірі 9,5 тис. грн;
- 6091 випадок інших порушень, а саме: проставлення однією рукою дати отримання пенсії, однаковий підпис, виправлення у розрахунковій сітці, відсутня дата списання коштів у розрахунковій сітці;
- 19 випадків тимчасового використання коштів на цілі, відмінні від цілей виплати пенсій та допомоги на поховання в сумі 615,3 тис. грн. За дані порушення застосована штрафна санкція у вигляді пені в розмірі 2,8 тис. грн.
Фінансові санкції та пені сплачені у повному обсязі.
Проведено 2619 перевірок достовірності виданих підприємствами та установами документів для призначення (перерахунку) пенсій. За результатами проведених перевірок по 683 документах встановлено порушення.
Протягом звітного періоду проведено 2 акти звірки правильності, повноти нарахування та своєчасності перерахування збору при набутті права власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Територіальних органах МВС з надання сервісних послуг. За результатами звірок донараховано 39,1 тис. грн збору. Відшкодовано 100% донарахованого збору.
Начальник Управління
контрольно-перевірочної роботи Валентина КАРАБІНЬОВСЬКА