Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 1 квартал 2020 року

Протягом  1 кварталу 2020 року до Фонду області надійшло 2185 звернень громадян (що на 28,2 % менше порівняно з  минулим роком (3044).

 

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду області прийнято 780 осіб (35,7% від загальної кількості).

 

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 839 звернень (38,4% загальної кількості звернень),  роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 319 звернень (14,6 %), підвищення розміру пенсії – 299 звернень (13,7%). 

 

Актуальним залишається питання повторних звернень, кількість яких збільшилась у порівнянні з минулим роком на 25,6%. Протягом 3-х місяців 2020 року до управлінь Фонду області надійшло 49 повторних звернення, або 2,2 % загальної кількості.

 

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

 

З метою зменшення повторних звернень громадян  практикується спільний розгляд таких звернень на засіданнях комісій разом із представниками органів праці та соціального захисту та місцевих органів влади, запросивши для роз’яснення заявників.

 

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівниками управлінь Фонду Вінницької області здійснюють виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян.   У звітному періоді прийнято 115 осіб, що складає 5,3 % від загальної кількості звернень громадян.

 

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 1 кварталу 2020 року розглянуто 359 таких звернень громадян,  всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

 

В органах Фонду області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

 

Зокрема, Фондом області надаються послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Так, станом на 01.01.2020 року 178,1 тис. юридичних та фізичних осіб зареєстровано у системі надання послуг в електронній формі на Веб-порталі ПФУ.

 

За 3 місяці 2020 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 402 звернення.

 

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1