Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 6 місяців 2020 року

Протягом  І півріччя 2020 року до Фонду області надійшло 3493 звернень громадян (що на 33,7 % менше порівняно з  минулим роком (5267).

 

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 780 осіб (22,3% від загальної кількості звернень).

 

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1107 звернень (31,7% загальної кількості звернень),  роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 422 звернень (12,1 %), підвищення розміру пенсії – 458 звернень (13,1%). 

 

Актуальним залишається питання повторних звернень, кількість яких зменшилась у порівнянні з минулим роком на 12%. Протягом 6-ти місяців 2020 року до Головного управління надійшло 69 повторних звернення, або 2,0 % загальної кількості.

 

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

 

З метою зменшення повторних звернень громадян  практикується спільний розгляд таких звернень на засіданнях комісій разом із представниками органів праці та соціального захисту та місцевих органів влади, запросивши для роз’яснення заявників.

 

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 115 осіб, що складає 3,3 % від загальної кількості звернень громадян.

 

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 1 півріччя 2020 року розглянуто 812 таких звернень громадян,  всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

 

В органах Фонду області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

 

Зокрема, Фондом області надаються послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Так, станом на 01.07.2020 року 178,3 тис. юридичних та фізичних осіб зареєстровано у системі надання послуг в електронній формі на Веб-порталі ПФУ.

 

За 6 місяців 2020 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 710 звернень.

 

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1