Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 2019 рік

Аналітична записка

про роботу органів Пенсійного фонду України

у Вінницькій області  за  зверненнями громадян

за 12 місяців 2019 року

 

Протягом  2019 року до Фонду області надійшло 8629 звернень громадян (що на 8,2 % менше порівняно з  минулим роком (9402).

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду області прийнято 2578 особи (29,9% від загальної кількості).

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо підвищення розміру пенсії – 2331 звернення (27,0%), правильності призначення та перерахунку пенсій – 2537 звернень (29,4% загальної кількості звернень),  роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1218 звернень (14,1 %).

 

Актуальним залишається питання повторних звернень, кількість яких зменшилась у порівнянні з минулим роком на 23,3 %. Протягом 12 місяців 2019 року до управлінь Фонду області надійшло 148 повторних звернення, або 1,7 % загальної кількості.

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

З метою зменшення повторних звернень громадян  практикується спільний розгляд таких звернень на засіданнях комісій разом із представниками органів праці та соціального захисту та місцевих органів влади, запросивши для роз’яснення заявників.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівниками управлінь Фонду Вінницької області здійснюють виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких у звітному періоді прийнято 522 особи, що складає 6,0 % від загальної кількості звернень громадян.

 

Крім цього, фахівці головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 2019 року розглянуто 2189 таких звернень громадян,  всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

 

В органах Фонду області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зокрема, Фондом області надаються послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Так, станом на 01.01.2020 року 171,6 тис. юридичних та фізичних осіб зареєстровано у системі надання послуг в електронній формі на Веб-порталі ПФУ.

За 12 місяців 2019 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 578 звернень.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

 

Начальник відділу обробки звернень

громадян управління адміністративного

забезпечення                                                                                           С. СТРІЛЕЦЬ                                                         

 

background Layer 1