Аудити доступності Сервісних центрів Пенсійного фонду Вінниччини тривають
Головне управління продовжує роботу щодо впровадження Єдиних стандартів обслуговування в Сервісних центрах Пенсійного фонду. Сьогодні, 05 січня, наш постійний партнер – незмінний експерт громадської організації «Гармонія» Людмила Нецкіна на доступність проінспектувала Козятинський Відділ обслуговування громадян.
Сервісний центр нещодавно переїхав у нове приміщення. Після капітального ремонту його переобладнано з урахуванням інклюзії та державних будівельних норм. В присутності начальника Сервісного центру Наталії Осьмірко аудитор оглянула переоблаштоване приміщення, зону очікування, залу обслуговування, пандуси, наявність тактильних табличок та інформаційних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля, а також туалетну кімнату.
Відповідність приміщення Відділу обслуговування громадян стандартам державних будівельних норм буде зазначено у висновку ГО «Гармонія».