Інформація щодо проведення процедури закупівлі «Послуги з заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки та периферійного обладнання»
Інформація щодо проведення процедури закупівлі UA-2021-02-11-005405-b:
1) Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, код ЄДРПОУ – 13322403;
2) Предмет закупівлі: Послуги з заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки та периферійного обладнання (ДК 021:2015 – 50320000-4 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів)
3) очікувана вартість – 465 180,00 грн (Чотириста шістдесят п’ять тисяч сто вісімдесят гривень) з ПДВ
4) Код КЕКВ: 2240 – оплата послуг (крім комунальних).
5) Вид закупівлі – «Відкриті торги».
6) Вимоги до предмету закупівлі: Кількість послуг – 2435.
7) Вид предмету закупівлі – закупівля послуг
8) Оплата за надані послуги проводиться Замовником у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період.
9) Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені,
10) Кінцевий строк надання послуг – до 31.12.2021 року.
11) Місце надання послуг – Вінницька область, сервісні центри Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області.
12) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.02.2021.