Пропустити навігацію

Інформація щодо проведення процедури закупівлі «Послуги з заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки та периферійного обладнання»

Інформація щодо проведення процедури закупівлі UA-2021-02-11-005405-b:

 

1) Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, код ЄДРПОУ – 13322403;

2) Предмет закупівлі: Послуги з заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки та периферійного обладнання (ДК 021:2015 – 50320000-4 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних  комп’ютерів)

3) очікувана вартість – 465 180,00 грн (Чотириста шістдесят п’ять тисяч сто вісімдесят  гривень) з ПДВ

4) Код КЕКВ: 2240 – оплата послуг (крім комунальних).

5) Вид закупівлі – «Відкриті торги».

6) Вимоги до предмету закупівлі: Кількість послуг –  2435.

7) Вид предмету закупівлі – закупівля послуг

8) Оплата за надані послуги  проводиться Замовником у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період.

9) Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені,

10) Кінцевий строк надання послуг – до 31.12.2021 року.

11) Місце надання послуг  – Вінницька область, сервісні центри Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області.

12) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.02.2021.

background Layer 1