Пропустити навігацію

Порядок виправлення помилок в електронній декларації

Якщо ви виявили помилку в декларації впродовж 7 днів із дати подачі  декларації, то можна подати виправлену декларацію (не більше 3 разів).

Для цього не потрібно звертатися до Національного агентства з питань запобігання корупції (далі- НАЗК) окремо. Потрібно натиснути на кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною впродовж відповідного строку у електронному кабінеті в полі поданої декларації. Після спливу цього  строку подати декларацію з достовірними відомостями  (виправлену) можна лише за результатами проведеної повної перевірки декларації НАЗК.

Слід звернути увагу, що це правило стосується також декларацій за інші звітні періоди. Наприклад, якщо помилка знайдена у декларації за 2020 рік чи 2019 роки, то можливість подати виправлені декларації буде лише після повної перевірки обох декларацій.

Якщо термін на подачу виправленої декларації вже минув, можна звернутися до НАЗК через персональний електронний кабінет. Потрібно деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності).

Проте, якщо про помилку дізналися вже під час повної перевірки декларації працівниками НАЗК, то повідомлення через персональний кабінет не виключатиме можливості застосування заходів, передбачених у випадках внесення недостовірних відомостей. Це ж правило застосовується, якщо про помилку дізналися із засобів масової інформації (наприклад, після журналістського розслідування) або від третіх осіб.

Якщо є сумніви, як правильно внести ті чи інші дані у декларацію, за допомогою можна звернутися за консультацією до контакт – центру Національного агентства з питань запобігання корупції.

background Layer 1