Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 1 квартал 2021 року

Аналітична записка

про роботу органів Пенсійного фонду України

у Вінницькій області  за  зверненнями громадян за 1 квартал 2021 року

 

Протягом  3 місяців 2021 року до Фонду області надійшло 3542 звернень громадян (що на 62,1 % більше порівняно з  минулим роком (2185).

 

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 103 особи (2,9% від загальної кількості звернень).

 

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1239 звернень (35,0% загальної кількості звернень), підвищення розміру пенсії – 465 звернень (13,1 %), витребування довідок та копій документів – 459 звернення ( 13,0% ), виконання рішень судів – 452 звернення (12,8 %), індексації пенсії – 298 звернень (8,4 %). 

 

Актуальним залишається питання повторних звернень. Разом з тим, кількість їх зменшилась у порівнянні з минулим роком на 53 %. Протягом 1 кварталу 2021 року до Головного управління надійшло 26 повторних звернення, або 0,7 % загальної кількості.

 

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

 

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 62 особи, що складає 1,8 % від загальної кількості звернень громадян.

 

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 3-х місяців 2021 року розглянуто 822 таких звернень громадян,  всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

 

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

 

За 3 місяці 2021 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 942 звернення.

 

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1