Пропустити навігацію

Інформація щодо проведення закупівлі «Папір формату А-4 та конверти немарковані»

Інформація щодо проведення  закупівлі UA-2021-04-21-002385b:

 

  1. Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 код ЄРДПОУ – 13322403; категорія: ІІ.
  2. Предмет закупівлі: Папір формату А-4 та конверти немарковані (ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне.
  3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 770 000,00 грн. Розрахунок здійснено методом порівняння ринкових цін (пункт 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки. Торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
  4. КЕКВ 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
  5. Вид закупівлі: «Відкриті торги».
  6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та визначені тендерною документацією.
  7. Строк поставки товарів – 20.06.2021р.
  8. Кількість товарів – папір формату А-4 – 6800 пач., конверти немарковані – 14 500 шт.
  9. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, каб. 1331.
  10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом (на рік) – 1 354 700,00 грн.
background Layer 1