Ми змінюємо філософію надання пенсійних послуг: не клієнт іде до нас, а ми – там, де наш клієнт
Свої напрацювання в організації надання пенсійних послуг на віддалених робочих місцях представили керівники Тульчинського, Бершадського та Іллінецького Сервісних центрів під час засідання колегії при начальникові Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.
«Наразі у Бершадській та Джулинській територіальних громадах Гайсинського району функціонує 3 віддалених робочих місця, де за місцем проживання обслуговуються понад 18 тис. жителів, в тому числі 5 тис. пенсіонерів. Варто зазначити, що нами реалізовано експериментальну модель організації процесу прийому та обслуговування громадян спеціалістом Сервісного центру, як повноцінного працівника ЦНАПу територіальної громади», – доповіла очільниця Бершадського Сервісного центру Світлана Клітченко.
Про результати співпраці з органами місцевого самоврядування Шпиківської ТГ говорила Алла Мельник – начальник Тульчинського Сервісного центру Пенсійного фонду області: «В середньому на віддалене робоче місце фахівця Фонду області в громаді звертається 12 осіб в день. Шпиківська ТГ надає для пенсійників робоче місце, облаштоване офісною технікою, а з 2021 року забезпечує транспорт для довезення нашого фахівця. Тож, доцільність такої роботи цілком виправдана».
За словами керівника Іллінецького Сервісного центру Дмитра Берднікова, перспективною, в плані організації постійно діючого робочого місця спеціаліста Пенсійного фонду, є Дашівська територіальна громада. Тут за один прийом спеціаліст обслуговує близько 35 клієнтів. У зв’язку із значним попитом на пенсійні послуги, досягнуто домовленості з головою селищної ради про проведення прийомів громадян в ТГ двічі на тиждень, а в подальшому, з огляду на потреби населення, створення стаціонарного робочого місця.