На постійному контролі – якість обслуговування громадян
Відеоселектор з нагальних питань роботи Сервісних центрів провела начальник Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини Олена Корчака. В ході онлайн-наради, керівники фронт-офісів доповіли про стан справ з організації процесу надання послуг в Сервісних центрах, на віддалених робочих місцях та через сервіси вебпорталу Пенсійного фонду України. «Сьогодні ми забезпечуємо надання пенсійних послуг за принципом «екстериторіальності». Процес удосконалення системи обслуговування громадян – топове питання нашої роботи», – підкреслила Олена Корчака.
По завершенню селектору, начальники Сервісних центрів отримали доручення щодо виконання пріоритетних завдань у напрямку підвищення рівня доступності, відкритості та прозорості під час обслуговування громадян.