Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 6 місяців 2021 року

Аналітика

за 6 місяців 2021 року

 

Протягом  6 місяців 2021 року до Фонду області надійшло 7079 звернень громадян (що на 102,7 % більше порівняно з  минулим роком (3493).

 

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 277 осіб (3,9% від загальної кількості звернень).

 

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 2897 звернень (40,9% загальної кількості звернень), виконання рішень судів – 1183 звернення (16,7 %), витребування довідок та копій документів – 760 звернень ( 10,7% ), підвищення розміру пенсії – 621 звернення (8,8 %), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 491 звернення (6,9%), індексації пенсії – 359 звернень ( 5,1%).

 

Актуальним залишається питання повторних звернень. Разом з тим, кількість їх зменшилась у порівнянні з минулим роком на 23,2 %. Протягом 6 місяців 2021 року до Головного управління надійшло 53 повторних звернення, або 0,7 % загальної кількості.

 

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

 

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 188 осіб, що складає 2,7 % від загальної кількості звернень громадян.

 

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 6-ти місяців 2021 року розглянуто 1154 таких звернення громадян,  всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

 

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

 

За 6 місяців 2021 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 1634 звернення.

 

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1