Пропустити навігацію

Порядок подання відомостей про трудову діяльність

23 липня 2021 року  набула  чинності  постанова правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 № 11-1 щодо Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.

 

Відомості про трудову діяльність працівника подають страхувальники за своїх найманих працівників або сам працівник через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/  в електронній формі за допомогою кваліфікованого електронного підпису осіб, які подають інформацію.

 

Способи передання інформації на вебпортал Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/:

– у вигляді сканованих копій документів

або

– в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.

 

Скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж і повинні відповідати наступним вимогам:

  • скануються в кольоровому форматі,
  • мають містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів,
  • бути придатні для сприйняття їх змісту,
  • рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi,
  • формат зображення має бути jpg або pdf,
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1Mb.

 

Подані відомості про трудову діяльність працівника мають містити повну та достовірну інформацію.

 

З повним текстом постанови можна ознайомитись за посиланням .

 

 

20210726 ETK poryadok podannya 1280 1024x576 - Порядок подання відомостей про трудову діяльність

 

background Layer 1