Аудит трудової книжки. З чого почати?
Понад 20 роботодавців ознайомились з покроковим алгоритмом виправлення виявлених помилок та можливістю перегляду відомостей про трудову діяльність в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Як провести аудит трудових книжок перед скануванням? – розповіла начальник Відділу формування електронних трудових книжок Пенсійного фонду Вінниччини Тетяна Свиридович. Фахівець Фонду порадила перш за все перевірити першу сторінку трудової книжки, а саме:
- прізвище, ім’я, по батькові працівника,
- дату народження,
- підпис власника трудової книжки,
- підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок,
- печатку організації, де трудову книжку заповнили вперше,
- запис про зміну прізвища.
У розділі «Відомості про роботу» необхідно звернути увагу на акуратність та чіткість записів про трудову діяльність, наявність записів про прийняття/звільнення з роботи, відомостей про присвоєння нового розряду/рангу тощо.
В ході навчання, про технічні вимоги до сканування трудових книжок детально розповіла Ольга Криклива – начальник Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду Вінниччини.