Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 9 місяців 2021 року

 Аналітика

за 9 місяців 2021 року

 

Протягом  9 місяців 2021 року до Фонду області надійшло 12126 звернень громадян (що на 138 % більше порівняно з  минулим роком (5096).

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 366 осіб (3% від загальної кількості звернень).

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 6219 звернень (51,3% загальної кількості звернень), виконання рішень судів – 1756 звернення (14,5%), витребування довідок та копій документів – 1158 звернень (9,5%), підвищення розміру пенсії – 737 звернень (6%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 776 звернень (6,4%), індексації пенсії – 370 звернень (3%).

Актуальним залишається питання повторних звернень. Разом з тим, кількість їх зменшилась у порівнянні з минулим роком на 58%. Протягом 9 місяців 2021 року до Головного управління надійшло 86 повторних звернень, або 0,7 % загальної кількості.

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 188 осіб, що складає 2,7 % від загальної кількості звернень громадян.

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 9-ти місяців 2021 року розглянуто 1451 таких звернення громадян,  всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За 9 місяців 2021 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 2444 звернення.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1