Пропустити навігацію

ПОНАД 12 ТИС. ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ОПРАЦЬОВАНО ФАХІВЦЯМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ВІННИЧЧИНИ

На засіданні колегії Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області за 9 місяців 2021 року розглянули питання стану виконання Закону України «Про звернення громадян».

Тему розкрила Олена Чеперната – начальник Управління адміністративного забезпечення: «У порівнянні з минулорічними обсягами звернень, їх кількість зросла майже в 2,5 рази. Основні питання, що порушувались громадянами стосувались призначення та перерахунку пенсій, виконання рішень судів, витребування довідок та роз’яснення діючого пенсійного законодавства.

Окрім того, працівниками Головного управління  опрацьовано 881 запит на публічну інформацію, що майже на 400% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом січня-вересня поточного року близько 41 тис. громадян отримали консультаційну підтримку в контакт-центрі Головного управління. В середньому протягом місяця оператори консультують близько 4 000 додзвонювачів.

Середній показник кількості звернень громадян до органів Пенсійного фонду України, з розрахунку на 10 000 пенсіонерів складає 376 звернень. По Вінницькій області цей показник становить 259.

Варто зазначити, що попри великі об’єми надходження звернень, всі заявники отримують запитувану інформацію у визначений законодавством термін».

 

1 4 1024x809 - ПОНАД 12 ТИС. ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ОПРАЦЬОВАНО ФАХІВЦЯМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ВІННИЧЧИНИ

2 5 1024x663 - ПОНАД 12 ТИС. ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ОПРАЦЬОВАНО ФАХІВЦЯМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ВІННИЧЧИНИ 3 4 1024x609 - ПОНАД 12 ТИС. ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ОПРАЦЬОВАНО ФАХІВЦЯМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ВІННИЧЧИНИ

Slajd2 1 1024x576 - ПОНАД 12 ТИС. ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ОПРАЦЬОВАНО ФАХІВЦЯМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ВІННИЧЧИНИ Slajd6 1 1024x576 - ПОНАД 12 ТИС. ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ОПРАЦЬОВАНО ФАХІВЦЯМИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ВІННИЧЧИНИ

 

background Layer 1