Звіти про звернення громадян за 12 місяців 2021 року
Аналітика за 12 місяців 2021 року.
Протягом 12 місяців 2021 року до Фонду області надійшло 16934 звернень громадян (що на 143,8 % більше порівняно з минулим роком (6946).
На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 685 осіб (4% від загальної кількості звернень).
У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 9225 звернень (54,5% загальної кількості звернень), виконання рішень судів – 2406 звернень (14,2 %), витребування довідок та копій документів – 1498 звернень ( 8,8% ), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1076 звернень (6,4%), підвищення розміру пенсії – 901 звернень (5,3%), індексації пенсії – 376 звернень ( 2,2%).
Актуальним залишається питання повторних звернень. Разом з тим, кількість їх зменшилась у порівнянні з минулим роком на 49,3 %. Протягом 2021 року до Головного управління надійшло 103 повторних звернення, або 0,6 % загальної кількості.
З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.
Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 472 особи, що складає 2,8 % від загальної кількості звернень громадян.
Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 12-ти місяців 2021 року розглянуто 1733 таких звернення громадян, всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.
В Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
За 12 місяців 2021 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 3039 звернень.
Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.