Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 12 місяців 2021 року

Аналітика за 12 місяців 2021 року.

 

Протягом  12 місяців 2021 року до Фонду області надійшло 16934  звернень громадян (що на 143,8 % більше порівняно з  минулим роком (6946).

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 685 осіб (4% від загальної кількості звернень).

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 9225 звернень (54,5% загальної кількості звернень), виконання рішень судів – 2406 звернень (14,2 %), витребування довідок та копій документів – 1498 звернень ( 8,8% ), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1076 звернень (6,4%), підвищення розміру пенсії – 901 звернень (5,3%),  індексації пенсії – 376 звернень ( 2,2%).

Актуальним залишається питання повторних звернень. Разом з тим, кількість їх зменшилась у порівнянні з минулим роком на 49,3 %. Протягом  2021 року до Головного управління надійшло 103 повторних звернення, або 0,6 % загальної кількості.

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 472 особи, що складає 2,8 % від загальної кількості звернень громадян.

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 12-ти місяців 2021 року розглянуто 1733 таких звернення громадян,  всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За 12 місяців 2021 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 3039 звернень.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

 

background Layer 1